Mukavin julkkis, jonka olet tavannut?
Itse tapaamistani mukavin Jari Sillanpää, epämukavin ex-ministeri Henna Virkkunen
Kommentit (534)
Lorenz Backman vaikutti mukavalta.
Vierailija kirjoitti:
Paha sanoa vaikka oon käynyt monilla keikoilla mut artisteilla on kuitenkin se "artistimood" päällä kun ne esiintyy. Mutta yksi kerta on jäänyt mieleen kun talvisessa ja kylmässä Lontoossa keskellä yötä jonotettiin nimmaria eräältä brittibändin laulajalta ja vaikka meitä oli paljon ja aikaa meni niin hän sanoi että kaikille riittää aikaa. Muutenkin kunnioittava asenne aina faneja kohtaan. N34
Pedro Hietasesta joku kertoi, että hän ymmärsi mitä tarkoittaa kun on esiintyvä taiteilija. Silloin ollaan kohteliaita, ystävällisiä ja ymmärtäväisiä heitä kohtaan jotka maksavat sinun palkkasi. Tietenkin joku raja on pidettävä, mutta tuohon työhön kuuluu olla "mukava" 24/7. Kuten Pedrokin oli. Varmasti hänelläkin oli huonoja hetkiä, mutta suurimman osan ajasta.
Ei ny muuten mut eikö kaikki ole vain ihmisiä kuolevaisten ja työkseen esiintyjille on erikseen rooli ja monella taiteilija nimi . Että kun esittää roolin niin sitten menee kotiin ja suihkuun ja nukkumaan . Ja saa palkan siitä roolista . Kaikki on yhtä mukavia .
Arman Alizad oli ainakin noin kahdeksan vuotta sitten, kun pyydettiin mun pikkupojan kanssa yhteiskuvaan.
Maustetyttöjen Anna. Jäi mukavan asiallinen kuva.
Jeesus, Varsinainen välopää kaapuineen.
Joskus sain kunnian tavata Markus Selinin. Tosi mukava äijä.
Useita mukavia tavannut vuosikymmenten varrella. Esille nostaisin Tapio Rautavaaran, Jussi Raittisen, Kirkan, Kari Tapion, Harry Harkimon ja Jarmo Kosken.
Turkka Mastomäki, mukava mies, tavattiin yöelämässä.
Biisonimafian Kaitsu ja Viivi Pumpanen en ole hirveesti muita tavannut mutta oli ihan mukavia. Tulin tapaamaan Kaitsua mutta tuntu että Kaitsu oli ihan turpa kiinni ja Viivi höpötti koko ajan.
Tätä olen kuullut monelta muultakin. Välitön kaveri.