Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mukavin julkkis, jonka olet tavannut?

Vierailija
22.01.2016 |

Itse tapaamistani mukavin Jari Sillanpää, epämukavin ex-ministeri Henna Virkkunen

Kommentit (498)

Vierailija
321/498 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minna Haapkylä. Ajeli polkupyörällä keskellä jalkakäytävää Esplanadilla (siis haloo!, ei siinä mikään pyörätie mene). Huomautin hänelle asiasta ja hän rupesi jotain vastalauseita esittämään. No, en sen tarkempaa viitsinyt hänen vuodatustaan kuunnella, hän se siinä väärässä oli. Ja maine minun silmissä meni saman tien.

Tuli viesti väärään ketjuun. Ei mukavin julkkis, vaan tökeröin...

Vierailija
322/498 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sam Yaffa todella mukavia.

Ja seksikäskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/498 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Hirviniemi oli tosi mukava. Tuli hymyssäsuin yhteiskuvaan 10.v poikani kanssa, joka on siis kova Aku-fani.

Pörrötti tukkaa ja jutteli hauskoja - heitti vielä "ylä-femmat".

Duudsonin pojat ovat mukavia. Asuvat tässä aika lähellä ja aina kun koululaiset heitä näkevät, he jaksavat olla todella nastoja, tulevat yhteiskuviin yms. Duudson-autolla jos ajavat ohi, jaksavat aina vilkuttaa, töötätä yms. Tämä on ISO-juttu näille ala-asteella oleville.

Andy McCoy on myös ihan nasta ja mukava.

Neumann oli joskus nuorena mukava, nykyisin en sanoisi samaa.

Vierailija
324/498 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lena Headey oli ihan mielettömän mukava.

Vierailija
325/498 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stepa on älyttömän mukava

Vierailija
326/498 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheekistä jäi tosi kiva ja mukava kuva.

Olimme poikani kanssa matkalla lähi-kauppaan ja kadun varressa oli parkeerattuna todella magea Mersu.

Sitä siinä tuli sitten katsottua ja ihailtua. Samalla semmoinen nuori kolli aurinkolaseissa painoi avaimella sen autonovet avautumaan. Avautuivat silleen ylöspäin.

Itse en tuntenut, mietin vaan, että onpas nuorella kollilla aikamoinen auto. Noh, poikani keksi, että "äiti. äiti, se on Keekki, se on  Keekki"

Cheek selkeästi kuuli tämän ja vilkutti, hymyili ja nosti pojalle peukalon pystyyn. Jäi tosi kivä fiilis - pieni ele häneltä, mutta kiva fiilis jäi ja se auto oli kyllä hieno :)

Vierailija
327/498 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yhtä sympaattinen Koivusen Ari, hyvä tyyppi.

Vierailija
328/498 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarkko Aholasta jäi hyvä kuva. Jutteli mukavia baaritiskillä kanssamme.

Jari Sillanpää on myös tosi symppis.

Sami Uotila ( salkkareiden Aki Nikkinen ) on mukava leppoinen livenä.

Vexi Veijonen myös tosi nasta tyyppi.

Vierailija
329/498 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiaisen kanssa heräsin kerran samasta sängystä. Mukava oli ja itse olisin halunnut lisääkin.

Vierailija
330/498 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ben zyyyvjj:^)xx vits on oikeasti hyvä mies, mutta Pekkarisen Mauri on myös, eikä ollut kääpiön vaali juttujkaan

Vierailija
331/498 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä joku muu joka on saanut nauttia Kaija Koon riettaasta yöstä. Sitä en unohda ikinä.

Vierailija
332/498 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä joku muu joka on saanut nauttia Kaija Koon riettaasta yöstä. Sitä en unohda ikinä.

En valitettavasti, kerro lisää likaisia yksityiskohtia.

Vierailija
333/498 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä lasketaanko nää julkkiksiksi mutta Idolsin kesken jättänyt Lassi oli tosi mukava, vaikkakin hyvin ujo ja tosi hauskoja olivat myös Musta Barbaari ja Prinssi Jusuf. Höpöttelivät pitkät pätkät kun satuttiin samaan aikaan treeneihin.

Vierailija
334/498 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu Selänteelle pointsit että käy lastensairaalassa katsomassa pieniä potilaita ja on heille todella mukava!

Vierailija
335/498 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna raunion kanssa asuttiin pitkään naapureina ja aina oli kohtelias. Ben Zyskowicz o ollut myös kohtelias kun olen hänet tavannut. Erja Häkkinen vaikutti kireältä ja kiukkuiselta.

Vierailija
336/498 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville Valo ja Antti Tuisku.

Vierailija
337/498 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia mm. Hannu Mäkelä, ihan todella sydämellinen ja älykäs.

Sinikka ja Tiina Nopola, myös todella mukavia ja hauskoja.

Kari-Pekka Toivonen on myös hyvin mukava.

Ei-miellyttäviä: Aira Samulin, viimeisin muistikuvani hänestä on huutamassa lapsille.

Mari Rantasila, töykeä ihminen.

Vierailija
338/498 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epämukavin ehdottomasti Sabina Särkkä, joka raivosi festareiden vessajonossa nimmarin pyytäjille.

Kuka helvetti pyytää Sabina Särkältä nimmaria? Kuka Sabina Särkkä edes on?

Vierailija
339/498 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne Aaron, Olavi Uusivirta ja Anssi Kela ovat kaikki oikein mukavia heppuja. Työn puolesta olen tavannut. Myös Jenni Vartiainen on paljon mukavampi tapaus kuin voisi etäisestä julkisuuskuvasta päätellä. Ja Anni Sinnemäki on myös mukava ja fiksu ihminen.

Yksi epämiellyttävimmistä on Paula Vesala. Kireä ja leuhka, luulee itsestään liikoja. Eikä ole edes hyvännäköinen, vaikka niin kuvittelee. Hyi helvetti, suoraan sanottuna.

Vierailija
340/498 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirka. Olin vuosia sitten ravintolan keittiössä töissä. Kirkalla oli samana iltana ravintolassa keikka ja aika kävi pitkäksi takahuoneessa ennen esiintymistä. Kirka tuli poikkeamaan keittiön puolelle, näki minut kuorimassa perunoita ja pyysi saada auttaa aikansa kuluksi. Mikäs siinä, veitsi käteen ja yhdessä kuorittiin pottuja seuraavan päivän lounasta varten, kunnes Kirkan oli aika lähteä laulamaan :)

:) Tää oli kyllä sympaattisin juttu, mitä olen koskaan kenestäkään julkkiksesta kuullut. Parhaat ihmiset viedään ennen aikojaan. R.I.P Kirka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi