Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mukavin julkkis, jonka olet tavannut?

Vierailija
22.01.2016 |

Itse tapaamistani mukavin Jari Sillanpää, epämukavin ex-ministeri Henna Virkkunen

Kommentit (498)

Vierailija
281/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELASTINEN :)!

Vierailija
282/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavimpia ovat olleet: Antti Tuisku, Costello Hautamäki, Jenni Vartiainen.

Ei niin mukavia/jopa todella töykeitä: Sara Sieppi, Sabina Särkkä, Esko Eerikäinen, Pate Mustajärvi, Martina Aitolehti, Jutta Gustafsberg, Anna Abreu, Mikko Leppilampi.

Sabina Särkkä, epämukava julkkis? Eikö se myy Stockalla meikkejä, millä perusteella ja meriiteillä se asettaa itsensä muiden yläpuolelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyysin jenni vartiaista sänkyyn yhden kesä-keikan jälkeen, olin sikakännissä. Jenni hymyili kauniisti, heitti läppää ja kohteliasti kieltäytyi mutta ei kohdellut mua huonosti. Itse olisin vetänyt lättyyn itteäni, olin senverran törkeä silloin. Sori jenni oot ihana!

Vierailija
284/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marco Bjurström, Alexi Laiho, Jussi 69, Janne Halmkrona (CMX), Jesse Kaikuranta. Sami Hedberg oli positiivinen yllätys. Haluaisin tavata Jutta Gustafsbergin. Vaikuttaa sydämelliseltä ihmiseltä.

Yllättäen Marco Bjurström vittumoisin tyyppi, jonka olen tavannut. Enkä osannut yhtään varautua naminami-imagon takia. Moni on sanonut miehestä samaa, kun on tullut puheeksi. Kuvittelee olevansa maailman tärkein ja todellakin täysmulkku, jos jokin mene hänen mielensä mukaan.

Samaa kuullut ja kerran itse todistanut. Mikä pettymys, sillä pidin ennen kovasti. Pysykää kaukana, jos hänellä ei ole naminamifiilis. Kuluu ja näkyy muuten kauas, ja se naminami tunnelma taitaa syntyä vaan rahasta.

Vierailija
285/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjatta Leppänen sellaisista joita en ole tavannut usein. Yksi kirjailija kuuluu lähituttavapiiriin, hän on jo liian tuttu joten jäten hänet sanomatta. Hän on kyllä mukava myös, mutta olen ehkä jäävi sanomaan, kun on melkein ystävä. Ei ehkä kaikkien tuntema, mutta monta kirjaa kuitenkin kirjoittanut. 

Vierailija
286/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen roudarina joutunut /päässyt tekemisiin useiden musajulkkisten kanssa. Ylivoimasesti mukavin, huumorintajuisin ja karismaattisin heistä on Jenni Vartiainen. Koskaan ei ole niin kiire ettei muutamaa juttua ehtisi puhua, nätit silmät jotka aidosti hymyilee kun hän hymyilee, ja järjettömän kaunis myös luonnossa. Ei todellakan mikään diiva, päinvastoin, huomiota riittää muillekkin kuin lähimmille työkavereille. Olen tätä palstaa välillä lueskellut enkä yhtään tajua miksi täällä vihataan Jenniä niin valtavasti, ehkä siksi kun kukaan ei täällä häntä ole edes tavannut?

Myös Mike Monroe, Antti Tuisku, Olavi Uusivirta ovat mukavia, ei kusipäitä.

Erittäin vmäisiä ja ylimielisiä tyyppejä ovat Anna Abreu (sekä faneille että työkavereille) ja Paula Vesala (todella kusipäinen tapaus). Paula Koivuniemi on kivempi kuin julkisuuskuvansa perusteella uskoisi, tosin aikamoinen diiva joka tosin sopii hänelle.

Paula on muuttunut ja taisi itsekin jossain ohjelmassa myöntää, että menestys nousi päähän tjsp. 80-luvulla kaveri lipunmyyjänä ja oli ollut tosi veemäinen silloin. Nykyään kuulemma mukava, olen kuullut. Itse en ole tavannut. 

Vierailija
287/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen roudarina joutunut /päässyt tekemisiin useiden musajulkkisten kanssa. Ylivoimasesti mukavin, huumorintajuisin ja karismaattisin heistä on Jenni Vartiainen. Koskaan ei ole niin kiire ettei muutamaa juttua ehtisi puhua, nätit silmät jotka aidosti hymyilee kun hän hymyilee, ja järjettömän kaunis myös luonnossa. Ei todellakan mikään diiva, päinvastoin, huomiota riittää muillekkin kuin lähimmille työkavereille. Olen tätä palstaa välillä lueskellut enkä yhtään tajua miksi täällä vihataan Jenniä niin valtavasti, ehkä siksi kun kukaan ei täällä häntä ole edes tavannut?

Erittäin vmäisiä ja ylimielisiä tyyppejä ovat Anna Abreu (sekä faneille että työkavereille) ja Paula Vesala (todella kusipäinen tapaus). Paula Koivuniemi on kivempi kuin julkisuuskuvansa perusteella uskoisi, tosin aikamoinen diiva joka tosin sopii hänelle.

Paula on muuttunut ja taisi itsekin jossain ohjelmassa myöntää, että menestys nousi päähän tjsp. 80-luvulla kaveri lipunmyyjänä ja oli ollut tosi veemäinen silloin. Nykyään kuulemma mukava, olen kuullut. Itse en ole tavannut. 

Mun mielestäni täällä pitäisi kommentoida vain julkkiksia jotka on itse tavannut. Älytöntä selostaa jotain "musta tuntuu että tuo on mukava" tai " tuo näyttää kusipäältä" silloin kun ei ole livenä tavannut, vaan pelkkiä kuulopuheita tai lehtijuttuja.

Vierailija
288/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestäni täällä pitäisi kommentoida vain julkkiksia jotka on itse tavannut. Älytöntä selostaa jotain "musta tuntuu että tuo on mukava" tai " tuo näyttää kusipäältä" silloin kun ei ole livenä tavannut, vaan pelkkiä kuulopuheita tai lehtijuttuja.

Ihan kuules livenä tavanneena voin sanoa että Vesala on ärsyttävä ylikasvanut pissis. Samassa jonossa Stokkan herkussa oltiin ja sano mukana olleelle kaverilleen (joku muija) että "Ei kai meidän vittu tarvii täällä mitään jonotella, mennään ohi vaan." En päästänyt ohi, niin alkoi hokea sitä "vittu vittu".

Vierailija
289/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta näin. Oli erittäin vaikea ihminen 80-90-luvuilla. Bändi vaihtui tiuhaan tahtiin, kun ei sitä kukaan kauaa jaksanut. Tunsin silloin usemapiakin jannuja, jotka Paulan bändissä noihin aikoihin soitteli. Ainoastaan Tapani Kansaa pidettiin veemäisempänä liiderinä, mutta hän onkin ihan oma lukunsa ja painii veemäisyydessä ihan omassa sarjassaan. Nykytilanteesta en tiedä, mutta jotenkin olen minäkin aistinut, että tiettyä pehmenemistä olisi viimeisen 10 vuoden aikana tapahtunut.

Vierailija
290/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta näin. Oli erittäin vaikea ihminen 80-90-luvuilla. Bändi vaihtui tiuhaan tahtiin, kun ei sitä kukaan kauaa jaksanut. Tunsin silloin usemapiakin jannuja, jotka Paulan bändissä noihin aikoihin soitteli. Ainoastaan Tapani Kansaa pidettiin veemäisempänä liiderinä, mutta hän onkin ihan oma lukunsa ja painii veemäisyydessä ihan omassa sarjassaan. Nykytilanteesta en tiedä, mutta jotenkin olen minäkin aistinut, että tiettyä pehmenemistä olisi viimeisen 10 vuoden aikana tapahtunut.

Tässä siis tarkoitettiin Koivuniemeä eikä Vesalaa. 

Vierailija
291/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan jengi luulee tavanneensa julkkiksia, kun on nähny ne telkkarissa.

Joo on se salkkareiden Peppi tosi symppis, kun hoivaa niin hyvin Nikkistä.

Heh heh heeeeeee!

No jos olisit lukenut ketjun, niin tietäisit. Moni on ravintolassa tai taksissa töissä ja joo, julkkikset syö ja kulkee taksilla. Itse olen tavannut yhditystouhuissa muutaman. Aira Samulinista minulle ei jäänyt sen enempää huonoa kuin hyvääkään kuvaa, aika neutraali, vähän diiva, mutta sellainen kuin mitä julkisuudessakin on. 

Vierailija
292/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavimmat julkkikset, jotka olen tavannut on Ruotsin miljonääriäiti Maria Montazami ja Niko Nousiainen.

Vierailija
293/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marco Bjurström, Alexi Laiho, Jussi 69, Janne Halmkrona (CMX), Jesse Kaikuranta. Sami Hedberg oli positiivinen yllätys. Haluaisin tavata Jutta Gustafsbergin. Vaikuttaa sydämelliseltä ihmiseltä.

Yllättäen Marco Bjurström vittumoisin tyyppi, jonka olen tavannut. Enkä osannut yhtään varautua naminami-imagon takia. Moni on sanonut miehestä samaa, kun on tullut puheeksi. Kuvittelee olevansa maailman tärkein ja todellakin täysmulkku, jos jokin mene hänen mielensä mukaan.

Samaa olen kuullut monesta suunnasta ja ainakaan itseäni ei yllätä. En siis itse ole koskaan tätä "maailmansuuruutta" tavannut, mutta olen aistinut, että on hankalan ja ilkeän oloinen ihminen.

Esimerkiski Jari Sillanpäästä taas esiintyessään ja mediassa suorastaan hohkaa lämpöisyys ja ystävällisyys, eikä ollut epäilystäkään, ettei hän olisi sitä myös livenä luonnossa, ennen kuin hänet ensi kertaa tapasin ja niinhän hän totisesti olikin. Todella miellyttävä persoona

Vierailija
294/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä siis tarkoitettiin Koivuniemeä eikä Vesalaa. 

Kiitos kun tarkensit kirjoittamaani tekstiä ;) Tosin ei kyllä oikein auennut, että miksi tarkensit, koska eihän lainausten ja tuon kirjoittamani perusteella edes mitään muuta voi päätellä.

Vierailija
295/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylimielisimpiä ja siten luotaantyöntäviö ainakin Anna abreu ja ellen jokikunnas. Voi pojat. Ellen kaatoi helsinkiläisessä baarissa kolme snapsia pöydälle ja alkoi kirkumaan että "ei mulle voi käydä näin koska mähän oon julkkishh!" Yeah right.

Ei oo totta!

Vierailija
296/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiakaspalvelutyössä Helsingin keskustassa on muutamat julkkikset jäänyt mieleen käytöksellään.

Mukavat ja ystävälliset: Michael Monroe ja hänen vaimonsa, Salkkareiden Sergein näyttelijä ja Kike Elomaa. Huonolla käytöksellään jäi mieleen epäystävällinen JA limaisesti käyttäytyvä Ilkka Kanerva, sekä tympeän oloinen Tarja Halonen. 

Kike Elomaasta jäi myös tosi hyvä kuva, tosin tästä kohtaamisesta on jo parikymmentä vuotta aikaa. Tapasin Kiken hänen laulu-uransa aikoina työtehtävissä ja hän oli poikkeuksellisen huomaavainen ja vilpittömän ystävällinen kaikkia kohtaan. Myös vähän ujolle, nuorelle työharjoittelijatytölle. Monet esiintyjät, ihan aloittelevatkin artistit, saattoivat olla kovia diivailemaan ja vaatimaan kaikenlaista älytöntä, mutta Kike oli mukava ja joustava. 

Vaikka en hänen puoluevalintaansa ymmärräkään, jäi tästä muistosta erittäin lämmin vaikutelma.

Siis laulaja Kike Elomaa? What?

Vierailija
297/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko Saaresto (Poets of the Fallin laulaja) ja Jukka Nevalainen olivat erittäin ystävällisiä mun teinitytöille, n. 10 vuotta sitten. En itse ollut juttusilla, mutta seurasin pienen välimatkan päästä. Itse olen usein törmännyt Tommi Mäkiseen ja hän on aina ollut yhtä ystävällinen, hillitty, mutta ei ollenkaan ylimielinen. Tony Kakko, Raappana ja Olavi Uusivirta ovat mös miellyttäviä.

Vierailija
298/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut musiikkia korkealla tasolla lapsesta saakka ja päässyt tekemään töitä monien ammattimuusikoiden, tanssijoiden ym. kanssa. Ehdottomasti mukavimpana mieleen on jäänyt Karita Mattila. Muita kivoja on olleet ainakin Katri Helena ja Arja Koriseva. Todella v-mäisiäkin löytyy, mutta jätän tällä kertaa mainitsematta.

Vierailija
299/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavin Ari Koivunen. Jutteli kuin kaverille, hauska veikko!

Vierailija
300/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhani Palmu on mielenkiintoinen. Ekan kerran, kun tapasin, niin ajattelin, että nyt löytyi maailma "ykkösmu***u". Aivan käsittämätön yökkäri. Sitten seuraavan kerran tavatessa oli hurmaava gentleman, oikea maailmanmies vailla itsetärkeilyä. Sittemmin olen Palmun nähnyt varmaan 20 kertaa ja mies on todellinen Jekyll-Hyde. Päivästä riippuu, mitä saa vastaan. Arvaamaton. Ehkä kyse on "taitelijaluonteesta"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän