Mukavin julkkis, jonka olet tavannut?
Itse tapaamistani mukavin Jari Sillanpää, epämukavin ex-ministeri Henna Virkkunen
Kommentit (498)
Olen tavannut neljä julkisuuden henkilöä jotka ovat kävelleet suoraan päin vastaan tulevia ihmisiä. Eli kävelevät siten että muiden pitää väistää: Raimo Ilaskivi, Henrik Lax, Erkki Tuomioja, Maria Guzenina. Viimeksi mainittu oli tuolloin poppari, ei poliitikko.
Mukavimmat kautta aikojen: Joe Strummer, Irwin Goodman.
Todella miellyttäviä ihmisiä ovat olleet Tommi Korpela ja Heidi Willman.
Vähemmän miellyttäviä Tommin vaimo Elina Knihtilä ja itse kamaluus Ben Furman. Ben Furman oli suorastaan törkeä ja todella ylimielinen, vastenmielinen tyyppi. Myös Guessin Sini Helmi (nyk. Koponen) oli ylimielinen ja ilkeä.
Mukavimpina mieleen on jääneet Valtteri Bottas, Kimi ja Erin.
Kaikista kammottavin tapaus Paula Koivuniemi. Jouduin työni puolesta olemaan toistuvasti tekemisissä, ja niin ylimielistä ja koppavaa julkkista en ole toista tavannut.
Mukavia Tuisku, Jenni Vartiainen, Michael Monroe, Sam Yaffa, Pelle Miljoona, Tuure Kilpeläinen, Jumppanen.
Lymi ja Alatalo ikäviä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiakaspalvelutyössä Helsingin keskustassa on muutamat julkkikset jäänyt mieleen käytöksellään.
Mukavat ja ystävälliset: Michael Monroe ja hänen vaimonsa, Salkkareiden Sergein näyttelijä ja Kike Elomaa. Huonolla käytöksellään jäi mieleen epäystävällinen JA limaisesti käyttäytyvä Ilkka Kanerva, sekä tympeän oloinen Tarja Halonen.Kike Elomaasta jäi myös tosi hyvä kuva, tosin tästä kohtaamisesta on jo parikymmentä vuotta aikaa. Tapasin Kiken hänen laulu-uransa aikoina työtehtävissä ja hän oli poikkeuksellisen huomaavainen ja vilpittömän ystävällinen kaikkia kohtaan. Myös vähän ujolle, nuorelle työharjoittelijatytölle. Monet esiintyjät, ihan aloittelevatkin artistit, saattoivat olla kovia diivailemaan ja vaatimaan kaikenlaista älytöntä, mutta Kike oli mukava ja joustava.
Vaikka en hänen puoluevalintaansa ymmärräkään, jäi tästä muistosta erittäin lämmin vaikutelma.
Siis laulaja Kike Elomaa? What?
Olen nuorena ollut Kiken keikalla, laulutaidosta en jaksa jauhaa sen enempää. Johanna Rauniokin lauleskeli 90-luvulla, samaa tasoa nämä leidit.
Miitta Sorvali, työn puolesta olin tekemisissä, hirmu mukava ja symppis.
Pirjo Bergstöm (RIP) oli ihana. Oli kerran samassa hotellissa ja jutteli pitkään terassilla niitä näitä meidän porukan kanssa, meitä oli vähän isompi sakki pitämässä kokousta. Taisi puoli vuotta sen jälkeen elää.
Mukavia: Esko Seppänen, Anne Kukkohovi, Cheek, Tanja Karpela.
Vähemmän mukavia: Merikukka Forsius, Jan Vapaavuori, Katariina Laakkonen (Ebeling), Paula Koivuniemi
Eini, Antti Tuisku, Markku Aro, Suvi Teräsniska ja Janne Tulkki. Nämä ovat siis niitä mukavia.
Vastakohtana on Anna Abreu, haha :D miks ei nyt tullut muita mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Jännä että niin moni on pitänyt Jenni Vartiaisesta! En tiedä oletteko nopeaa nimmaria/yhteiskuvaa varten vain tavanneet hänet mutta ylimielisempää ihmistä saa hakea! Hänen kohdallaan julkisuuskuva hämää.
Olin samassa seurueessa viettämässä iltaa aika pienellä porukalla(Jenni tuskin lukee näitä enkä tiedä muistaisiko edes). Oli ylimielistä, itserakasta käytöstä lähes kokoajan häneltä. Selvästi hänellä oli ne pari tyyppiä, joille hänen ylhäisyytensä suostui puhumaan, muille naureskeli ja katsoi alaspäin. "Normaaleja" tai uusia tyyppejä ei edes tervehtinyt ystävällisesti. Ei löytynyt edes perus ystävällisiä käytöstapoja, vaan oli olevinaan joku "kuningatar". Tuon jälkeen on kyllä tullut katsottua hänen esiintymistäänkin eri tavalla, nainen on tyhjää täynnä.
Eli olit samoissa pirskeissä, istuit tuppisuuna nurkassa ja ku Jenni ja muu porukka ei ylistäen kääntänyt keilaa sinuun niin Jenni on ylimielinen kuningatar. Ei käy mielessä, että ehkä Jennikin on ujo ja hiljainen eikä keksi juteltavaa mykkien tuntemattomien kanssa helposti?
Paula Koivuniemi saa paljon negatiivista kommenttia. Taitaa olla ärsyttävä akka.
Kauheasti julkkiksia en ole tavannut, mutta niistä jotka olen tavannut mukavimpia ovat olleet Sauli Koskinen ja Niko Nousiainen. Esko Eerikäinen oli kerran samassa porukassa heidän kanssaan ja huomattavasti epämiellyttävämpi.
Diandran olen myös pari kertaa tavannut ja on aina tosi herttanen.
Matti Nykänen yllätti täysin mukavuudellaan kun satuttiin samaan hotelliin lomalla muutamaksi päiväksi. Harmi kun viina vie miestä.
Mukavia ovat olleet Simo Frangén ja Pekka Haavisto (uskomattoman kohtelias!).
Kaikista kamalin on Maria Veitola. Ihan kamala joukkoliikennehäirikkö ja luulee itsestään niin liikoja...
Tuomas Holopainen oli mukava. :)
Sibbe oli ihan jees... Mitä nyt viinaa veti kun tatti mutta.
Mukava kaveri oli. Kyseessä siis Jean Sibelius.
Samoja mullakin;
Kivoja:
Mike Monroe, Robin, Paavi Lipponen, Erin, Riku Korhonen, Virpi Hämeen-Anttila, kaari Utrio, Sauli niinistö ( varautunut, mutta ystävällinen ), John Irving
Haukkua en viitsi, mutta humalainen Uutisvuodon kirjailija on kauhistus.
Arja Koriseva, olen tavannut aika usein..
Pontius Pilatus oli kohtelias. Pesi kätensä ennen juttelua.
Minna Haapkylä. Ajeli polkupyörällä keskellä jalkakäytävää Esplanadilla (siis haloo!, ei siinä mikään pyörätie mene). Huomautin hänelle asiasta ja hän rupesi jotain vastalauseita esittämään. No, en sen tarkempaa viitsinyt hänen vuodatustaan kuunnella, hän se siinä väärässä oli. Ja maine minun silmissä meni saman tien.
Niin mäkin. 24 h työpäivän varsinkin.