Mukavin julkkis, jonka olet tavannut?
Itse tapaamistani mukavin Jari Sillanpää, epämukavin ex-ministeri Henna Virkkunen
Kommentit (498)
"Mukavin julkkis" on puhekielessä tuttavallisesti vaan "mulkvis".
Vierailija kirjoitti:
Mari Rantasila, töykeä ihminen.
Uuuh, pieni sormi liikkuu ylös ja alas ja sisään ja ulos kuitenkin!
Olen tavannut henkilökohtaisesti Juha Tapion ja Tapani Kansan, ei vain "nimmarikeikalla", vaan istuttu saman pöydän ääressä pidempään. Juha on todella fiksu tyyppi ja Tapanikin yllätti positiivisesti. Todella sivistynyt monella saralla, hyvä huumori ja sympaattinen muutenkin. Kaikilla on varmaan huonot hetkensä, mutta tässä omat kokemukseni. Sisko on valitettavasti joutunut tekemisiin Tiina Lymin kanssa ja oli kuulemma aina erittäin epäystävällinen ja ylimielinen. Siskon suosikkilistalla mm. M. A. Numminen (aivan huippu!), Kai Lehtinen ja Nicke Lignell (super symppis). Nämä kaikki siis tavattu henkilökohtaisesti, ei mitään mutu-juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Hassua mutta yksi mukavimmista tapaamistani julkuista on ollut Hjallis Harkimo.
Kauhea diiva oli se Speden Maria Drockila. Ja tosiaan Sabina Särkästä ikäviä kokemuksia täälläkin.
Monella näyttää olevan huonoja kokemuksia neiti Särkästä. Mikä ihme kyseinen b-luokan julkkis kuvittelee oikein olevansa, ja miksi hän muuten ylipäätään on julkkis? Ei niin mitään meriittejä oikein miltään alalta, ja tulojakaan ei tarvitse kenenkään kadehtia, sillä jopa minä tienaan äitiyslomallakin paremmin (tosin joudun itse kustantamaan lomareissuni kun juorulehdet ei maksa niitä). Seiskan elättämän bile-muijan kannattaisi ehkä hieman laskeutua maan tasalle sieltä pilvilinnoistaan, mikäli ihmisten kokemukset hänestä ovat tosia.
Frederik, Aira Samulin ja edesmennyt Kyllikki Virolainen! Etenkin nuo rouvat olivat ihania!!
Olga Temonen oli kivan ja symppiksen oloinen tyyppi. Inhottavimman julkkiksen äänen saa minultakin Outi Mäenpää. Olisi kiva tietää saako hän hyvän mielen ilkeästä käytöksestään. Itse ainakin häpeäisin.
Oon tavannut töiden puolesta jonkinverran julkkiksia (järjestän erästä festaria), Rammsteinin heput oli tosi leppoisia, kuten monen muunkin ulkomaisen isomman bändin muusikot. Suomalaisista JVG (varsinkin Ville), Antti Tuisku, monen muunkin mainitsema Michael Monroe. Yhteisen työprojektin kautta myös Aki ja Heli Palsanmäki, oikein ihania ja aitoja tyyppejä.
Negatiivisena mieleen on jäänyt Paula Koivuniemi, Kaija Koo ja Calvin Harris, joka muuten oli kaikkien urpojen urpo, eikä ilmeisesti osannut tervehtiä, kiittää tai hyvästellä.
Siviilissä oon törmännyt Tuksuun hotellin aulassa kun kälätti puhelimeen ja tämän pikkukoira pääsi karkuun ruuhkaisessa aulassa. Nappasin koiran kainalooni ja menin Tuksun luokse jotta saisi kytkettyä koiransa kiinni. Kiitosta ei tullut, ainoastaan mulkaisu ja jatkoi puhelimeen kälättämistä.
Ylivoimaisesti mukavin ja sympaattisin on Sami Saari.
Kuka tekis tukkimiehenkirjanpitoa siitä, ketkä on kärjessä molemmissa päissä? Tietyt nimet täällä toistuu koko ajan. Mahtavatkohan ne häntäpäässä olijat ottaa oppia, jos sattuvat tästä sijoituksestaan kuulevan?
Pelle Miljoona ja Michael Monroe ovat olleet tosi kivoja.
Inhoittavin on ehdottomasti ollut Frederik, ylimielinen sovinisti.
Kirka ja Martti Ahtisaari olivat mukavia.
Danny ja Armi inhottavia. Tosin Armi taisi voida hivenen huonosti sillä hetkellä, mutta silti, niin törkeää kohtelua en asiakaspalvelussa ole osakseni muilta saanut..
Rammsteinin ukot on ollu varmaan kaikista mukavimpia julkkiksia joita olen tavannut, ottivat meidät backstagelle ja olivat siellä meidän kanssa niinkuin kuka tahansa tavallinen ihminen. Olen ollut yökerhossa töissä ja siellä joutunut tekemisiin Kaija Koon kanssa, todella ilkeä ja ylimielinen nainen, hrrrr oikein puistattaa kun muistelen kuinka hän minulle tiuski.
Vähän näppituntumaa on tullut, että useamman kerran (ja muissakin vastaavissa keskusteluissa) on ylimieliksiksi/töykeiksi mainittu:
- Laura Voutilainen
- Anna Abreau
- Kaija Koo
- Paula Koivuniemi
- Kauko Röyhkä
- Aira Samulin
Muualla olen lukenut, että Olli Lindholm, Frederik ja Riki Sorsa olisivat myös töykeitä.
Mukaviksi tunnutaan aina mainittavan:
- edesmennyt Kirka
- yllättävän monet poliitikot kuten Lipponen ja Kanerva
- Michael Monroesta lukee vain hyvää ja hehkutusta
- Jari Sillanpää
-Cheek
- Nykänen
En minä ole tavannut kuin Jaakko Kolmosen mutta hauska tyyppi oli.
Paula Vesala on erittäin tympeä. Laulaa varmaan itsestään kappaleessaan taiteilia.
Vierailija kirjoitti:
Vähän näppituntumaa on tullut, että useamman kerran (ja muissakin vastaavissa keskusteluissa) on ylimieliksiksi/töykeiksi mainittu:
- Laura Voutilainen
- Anna Abreau
- Kaija Koo
- Paula Koivuniemi
- Kauko Röyhkä
- Aira Samulin
Muualla olen lukenut, että Olli Lindholm, Frederik ja Riki Sorsa olisivat myös töykeitä.
Mukaviksi tunnutaan aina mainittavan:
- edesmennyt Kirka
- yllättävän monet poliitikot kuten Lipponen ja Kanerva
- Michael Monroesta lukee vain hyvää ja hehkutusta
- Jari Sillanpää
-Cheek
- Nykänen
Lisäsin vielä ilkeisiin Sara sieppi ja sabina särkkä
Tapio Suominen, Toni Wirtanen (ehkä maailman sympaattisin ja ystävällisin), Anna Abreu, Cheek, Benjamin Peltonen,
Maija Vilkkumaa, Maarit Hurmerinta...
Onhan näitä!!
Onpa jännä kuulla, että monella niin hyviä kokemuksia Cheekista, vaikuttaa symppikseltä. En ole itse tavannut, mutta kaveri on joskus vuosia sitten ollut sen kanssa treffeillä ja sai myös hyvän vaikutelman.
Paula Vesalaan olen pettynyt. Siis jos on oikeasti veemäinen.
Vuosia,vuosia sitten sain nimmarin Kirkalta-oli sympaattisin ja muita arvostava.Anne Kukkohovin näin Goodmanissa,kertoi kissastaan etc.Kaunis ja suloinen,kuin myös telkun ohjelmissa.