Mukavin julkkis, jonka olet tavannut?
Itse tapaamistani mukavin Jari Sillanpää, epämukavin ex-ministeri Henna Virkkunen
Kommentit (498)
Pekka Koistinen. Pekan kanssa muutamaan kertaan päässyt puhelemaan ja on muuten eri supliikki mies, vaikka julkisuuskuvasta sitä ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Paula Vesala kusetti koko Suomen kansaa Vain elämäässä, jonka ansiosta hänestä tuli muka joku marttyyri. Hirveä diiva, ääliö, kohtelee toisia ihmisiä kuin saastaa ellei heistä välittömästi kykene hyötymään. Ja tiedän mistä puhun, tapaan aika monia muusikoita säännöllisesti.
En uskalla sanoa minkälainen ihminen hän on, mutta olen tavannut ja vaikutti hyvin kylmältä. En olisi uskaltanut suutani avata jos olisi ollut asiaa hänelle. Kaipa se menee niin että kun jatkuvasti tapuellaan selkään, niin kuva itsestään alkaa muuttumaan. Minulla on yksi tuttu, joka ei ole varsinainen julkkis, mutta tietyissä piireissä tunnettu, hän on aika vässykkä, mutta käytös muuttui ajan myötä niin ylimieliseksi että lopetin ystävyyden.
Mukavia: Pelle Miljoona, Jussi Lampi, Kari Aalto, Kari Hotakainen, Jari Tervo, Jussi69, Ninja Sarasalo, Andy McCoy, Michael Monroe, Ville Valo.
Vähemmän mukavia mm. Outi Mäenpää, Arto Paasilinna, Henry Saari, Kaija Koo, Ilkka Alanko ja jotkut Salkkareitten nuoret näyttelijät. En tiedä heidän nimiään, kun en seuraa ko. sarjaa.
Työn puolesta olen ollut julkkisten kanssa tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Pekka Koistinen. Pekan kanssa muutamaan kertaan päässyt puhelemaan ja on muuten eri supliikki mies, vaikka julkisuuskuvasta sitä ei löydy.
Tuo muuten pitää täysin paikkaansa, tosin ei taida nuorempi sukupolvi tuntea koko miestä. Kaikki yli 35:set kyllä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Jared Leto! Ihan huippu. Ja komea ;)
Oi, tästä olen kateellinen:).
Kaverini, jolla on Venäjän passi, on saanut siihen Vladimir Putinin allekirjoituksen. Se oli hänen elämänsä onnellisin hetki <3<3<3 (not)
Vierailija kirjoitti:
Työhöni kuuluu myös julkkisten tapaaminen. Aidosti aivan supermukava ja lämmin ihminen on Antti Tuisku.
Vastakohtana aivan jäätävä leuhka ja tiukkis on Uolevi Nurmi, joka on siis se tv-puuseppä mm. Suomen kaamein kämppä -ohjelmassa.
Bongaa Uolevi
Laura Voutilainen, Katri Helena, Marco B, Jaana Pelkonen, Riki Sorsa, näistä ei niin mukavia muistoja...
Mukavia taas ollut Anna Eriksson, Paula Koivuniemi, Aki Sirkesalo, Fredi, Kirsi Ranto, Eino Grön, Ruben Stiller...
Jaana Pelkonen ja Mikko Kuustonen, ehdottomasti mukavimmat julkkikset ketkä tavannut!
Vierailija kirjoitti:
Kaverini, jolla on Venäjän passi, on saanut siihen Vladimir Putinin allekirjoituksen. Se oli hänen elämänsä onnellisin hetki <3<3<3 (not)
No nyt säälittää, jos tuo on ollut onnellisin hetki elämässä.
Jukka-Pekka Palo on todellinen herrasmies. Tapasin joskus kauan sitten työpaikallani ja teki unohtumattoman vaikutuksen.
Tyttäret pyysivät kertomaan, että JVG:n poijjaat ja Elastinen ovat tosi kivoja. Erityisesti JVG on ollut paljon opiskelijoiden tilaisuuksissa ja tulleet sitä kautta tutuiksi. Matti Nykänen sen sijaan lähti karkuun.
M.A Numminen on erittäin mukava ja hauska mies, Miihkali Monroeta kehuvat myös mukavaksi, aina aikaa jutella kenen tahansa kanssa!
Britney Spears, kämpissä keikkapäivänään. Sain nimmarin ja yhteiskuvan. Ei yhtään julkisuuskuvansa kaltainen. Aikamoinen naapurintyttö. Jopa ujo.
Mukavimmiksi mainitut :
Mike Monroe
Jari Sillanpää
Pelle Miljoona
Kirka
Paavo Lipponen
Tympeimmät:
Kaija Koo
Paula Vesala
Anna Abreu
Sara Sieppi
Aira Samulin
Nopealla näppituntumalla tehty lista. Korjailkaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Mukavimmiksi mainitut :
Mike Monroe
Jari Sillanpää
Pelle Miljoona
Kirka
Paavo LipponenTympeimmät:
Kaija Koo
Paula Vesala
Anna Abreu
Sara Sieppi
Aira SamulinNopealla näppituntumalla tehty lista. Korjailkaa. :)
Korjaan heti itse että ainakin Laura Voutilainen unohtu tympeistä.
Paula Vesala kusetti koko Suomen kansaa Vain elämäässä, jonka ansiosta hänestä tuli muka joku marttyyri. Hirveä diiva, ääliö, kohtelee toisia ihmisiä kuin saastaa ellei heistä välittömästi kykene hyötymään. Ja tiedän mistä puhun, tapaan aika monia muusikoita säännöllisesti.