Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ilmoitti: Pahoittelen että ilmoitan sinulle näin

Vierailija
20.01.2016 |

tämä suhteemme on loppu, en aio tulla enää kotiin- haen tavarani viikonloppuna.
Olen aivan järkyttynyt - tuli ihan puskista- olen koko päivä tuijottanut vain tyhjää. Mitä mä teen lapset 1,5v ja 6v - joka kyselee missä isi. Mulla ei ole ketään hyvää ystävääkään enää- koko aika on mennyt lasten kanssa. Siis tää ei voi olla totta. Onko jotain auttavaa puhelinta johon vois soittaa...

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein vastaavassa tilanteessa (meillä oli neljä poikaa ikähaarukalla 6-14v) niin että en alkanutkaan uhriksi. Olen se kovapäinen osapuoli meistä. Mies oli siis minulle mitään kertomatta kyllästynyt perhe-elämään ja halusi eron. Ei ollut uutta vakkarityttistä sillä vaan jotain yhden yön juttuja.

Mä sanoin sitten että ok, erotaan vain, en mä noin paskan miehen kanssa haluaisikaan elää. MUTTA sä otat kaikki neljä poikaa mukaasi, mä olen etä-äiti ja otan pojat vain joka toinen viikonloppu luokseni. Maksan sulle elarit myös mutta muuten en osallistu. Meni miehellä vellit housuun 😀

Mies kysyi että etkö anokaan mua takaisin? Sanoin että en, en mä tuollaista miestä kaipaa. Sanoin myös että koita etsiä sellainen tyttis jolla ei ole kovin paljon omia lapsia niin kaikki rahasi ei mene nälkäisten lasten ruokkimiseen. Mies mietti pari viikkoa ja pyysi että en ottaisi eroa ja että oikeastaan hän rakastaakin minua ja lapsia ja haluaa että asutaan yhdessä. Että sellainen herätys.

Mä en ymmärrä näitä!

Mies halusi erota, minä uhkasin lapsilla, hahaa muuttipa mielensä. Nyt taas kaikki hyvin, mies on minun kanssani vain koska ei pysty yksin hoitamaan lapsia, JES minä voitin , eiku? Vai olisiko kannattanut sopia mahdollisimman tasapuolinen huoltajuus,, ja sinäkin olisit saanut mahdollisuuden löytää kumppanin kuka on sinun kanssasi sinun eikä lasten takia ja kasvata koko ajan kaunaa sinua kohden.

Vierailija
82/93 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OIkeesti, jos jättäjä olisi ollut nainen ja kertomassa täällä kuinka aikoo jättää miehen tekstiviestillä niin johan täällä olisi jumalaton kannustus että "oikein sille paskakasalle" ja merkeistähän olisi pitänyt tietää.

Ei jatkoon kommenttien osalta.

Miehen ja miehen. Tämä mies jätti LAPSET. Aivan varmasti myös nainen tuomittaisiin tuollaisesta perheen hylkäämisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tein vastaavassa tilanteessa (meillä oli neljä poikaa ikähaarukalla 6-14v) niin että en alkanutkaan uhriksi. Olen se kovapäinen osapuoli meistä. Mies oli siis minulle mitään kertomatta kyllästynyt perhe-elämään ja halusi eron. Ei ollut uutta vakkarityttistä sillä vaan jotain yhden yön juttuja.

Mä sanoin sitten että ok, erotaan vain, en mä noin paskan miehen kanssa haluaisikaan elää. MUTTA sä otat kaikki neljä poikaa mukaasi, mä olen etä-äiti ja otan pojat vain joka toinen viikonloppu luokseni. Maksan sulle elarit myös mutta muuten en osallistu. Meni miehellä vellit housuun 😀

Mies kysyi että etkö anokaan mua takaisin? Sanoin että en, en mä tuollaista miestä kaipaa. Sanoin myös että koita etsiä sellainen tyttis jolla ei ole kovin paljon omia lapsia niin kaikki rahasi ei mene nälkäisten lasten ruokkimiseen. Mies mietti pari viikkoa ja pyysi että en ottaisi eroa ja että oikeastaan hän rakastaakin minua ja lapsia ja haluaa että asutaan yhdessä. Että sellainen herätys.

Mä en ymmärrä näitä!

Mies halusi erota, minä uhkasin lapsilla, hahaa muuttipa mielensä. Nyt taas kaikki hyvin, mies on minun kanssani vain koska ei pysty yksin hoitamaan lapsia, JES minä voitin , eiku? Vai olisiko kannattanut sopia mahdollisimman tasapuolinen huoltajuus,, ja sinäkin olisit saanut mahdollisuuden löytää kumppanin kuka on sinun kanssasi sinun eikä lasten takia ja kasvata koko ajan kaunaa sinua kohden.

Eihän tuon kommentin kirjoittaja missään vaiheessa kertonut sitä, että onko hän sen miehen kanssa edelleen yhdessä vai ei. Hänhän on miehen mielenmuutoksen jälkeen pysyä päätöksessään ja erota antaen lapset miehelle.

Vierailija
84/93 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanne ap?

Vierailija
85/93 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies tulee hakemaan tavaroita, lähde yksin pois. Jätät lapset miehen kanssa. Ilmoita tekstarilla, että palaat joskus.

Siinähän miettii jättääkö lapset yksin kotiin. Jos jättää, sossuille ilmoitus miehestä.

Vastaa vaan viestii että ole rauhassa niin kauan kuin voit ja halua otan lapset mukaan nähdää sitten joskus,

ja maksa sinä sitten minulle elarit kerran jätit lapsetkin minulle.

86/93 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kauhean pahoillani puolestasi ap! Toivottavasti mies rauhoittuu kohta ja pystyy keskustelemaan käytännön asioista - mututuntumalta kun kuulostaa siltä, että parhaillaan lymyilee syyllisyydentuntoisena toisen naisen luona, mistä on saanut uhkavaatimuksen erota sinusta. Voimia ja jaksamista! <3 Otathan läheisimpiin perheenjäseniisi yhteyttä heti ja lähetäthän viestin edes yhdelle vanhalle ystävälle. Vaikka yhteydenpito olisi jäänyt, empaattinen ihminen, jonka kanssa sinulla on historiaa, kuuntelee ja auttaa varmasti. Miehen perheelle laitat viestiä sitten, kun akuutein tunnekuohu ja ensijärkytys on laantunut (kokemuksesta tiedän että pari päivää auttaa siihen, ettei tule turhaan syyllistettyä esim. toisen isää/äitiä/ siskoa tilanteesta - haluat luultavasti säilyttää välinne).

Nyt tosiaan pidät puolesi ja velvoitat miehen toistaiseksi maksamaan saman verran asumiskustannuksista ja juoksevista kuluista kuin aiemminkin (hoitovapaaseen viitaten). Yritä järjestää paluu töihin pikimmiten, jos mahdollista ja tiedustele nuoremmalle lapsellesi päivähoitopaikkoja. Ota yhteys kunnan sosiaalityöntekijään - hän osaa neuvoa ja auttaa, mistä hakea apua - lastenvalvoja ja oikeusavustaja. Googlettamalla löydät, miten saat edellä mainittuihin yhteyden omalla paikkakunnallasi. Ihan hirveästi tsemppiä! Miehen uhkailu tai stalkkaaminen ei valitettavasti auta juuri nyt. Tiedän, että se houkuttaa, mutta koeta keskittyä järjestelemään teidän elämä uuteen uskoon. Ensisijaista on nyt, että haet tukea ja apua.

Vierailija
87/93 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä näitä!

Get real. Miten tälläkin palstalla miehet puhuvat yksinhuoltajista. Yh:lla on suuri riski jäädä yksin, kukaan mies ei huoli toisten muksuja jos valinnanvaraa on.

Miksi sitä paitsi oletat, että lasten olisi ollut paha olla isänsä kanssa? Isällähän olisi ollut onnellista, äiti sen sijaan traumatisoitunut kuin mikä.

Vierailija
88/93 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä että kuka hoitaa lapset tästä eteenpäin, mihin ne annetaan, koska jos isä ei hoida lapsiaan niin ei hoida sitten äitikään. Että äitikin kerää vkonloppuna tavaransa ja lähtee. Tekstarilla tietenkin kysyt, ei kasvotusten. Mistä noita ihmisroskia sikiää...

No tuohan se onkin lasten etu... Mistä löytyy ihmisiä jotka voi edes ajatella, että äiti voisi hylätä lapsensa?

Minä en tee sen takia ollenkaan lapsia, kun en koskaan halua joutua AP:n tilanteeseen ja haluttomasti yksinhuoltajaksi. Eli aivan varmasti tuossa tilanteessa laittaisin lapset sen isän matkaan, hän olisi varmasti parempi lähihuoltaja lapsille kuin minä. T: nainen

Vierailija
89/93 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se yleensä puskista tule. Itse odotin että milloin kertoo, olin tilanteen tasalla. Kertoi niin ei se ylläri ollut. Mihin minä omasta kodista lähtisin. 

Vierailija
90/93 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ARGH!!! Jos tää juttu olis toisinpäin eli nainen ois miehen jättänyt lasten kanssa niin eka lohdutettais ap:ta mutta kohta alkaisi tulemaan viestejä että olit sä ap hyvä mies? Kunnioitit sää vaimoos? Kai osallistuit kotitöihin? Eroon tarvitaan aina kaks, katoppa ap sinne peiliin. Et tainnut paljoa seurustella perheesi kanssa? Petit varmaan? Kehuitko koskaan? ARGH.

Vierailija
91/93 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies jäi koska ei jaksanut ottaa lapsista vastuuta. Uskotko oikeasti että jäi rakkaudesta sua kohtaan?

Vierailija
92/93 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä miesmaku sulla.

Minä en usko, että tuo on sinänsä mistään mies mausta kiinni, kyllä lähes mies kuin mies voi hylätä lapsensa, jos uusi nainen sattuu eteen. Kyllä nää on nähty maailman sivu.

Vierailija
93/93 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simo ? From hammaslahti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän