Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa ideoita teinin joulukalenteriin?

Vierailija
28.09.2024 |

Teen siis itse eli 24 pientä lahjaa pitäisi kehitellä. Tytölle. Huulirasva, kasvonaamio, sukat ja muutama namupussi on jo hankittu mutta mitäs pientä keksisi vielä. Onko kellään kivoja ideoita:)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pikkukoru (käyttääkö korviksia?). Sellaiset strech-sormikkaat lempivärissä. Vitosen lahjakortti Normaliin (saako sellaiselle summalle?). Pieniä kynsilakkoja eri väreissä.

Vierailija
2/23 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttää meikkejä, niistä saa jo monta lahjaa. Myös kasvojenpesugeeli, dödö, hiusjutut yms voivat olla kivoja. Ja vaikka piparimuotti, muistikirja tai päiväkirja. Langat, puikot ja ohje sukkien neuvontaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsiviila, hiusnauha, sormus, suihkugeeli

Vierailija
4/23 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtäväkalenteri. Luukuissa pikku tehtäviä, esim "Hymyile tänään kaikille" tai "anna vitonen pullojenkerääjälle". Seassa muutama yllätysluukku, esim jotain ihanaa teetä.

Vierailija
5/23 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynä, leivontakoristetta, siemenpussi

Vierailija
6/23 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palapeli pala kerrallaan. Kuvassa sinä.

Vierailija
7/23 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna rahana, että ostaa itse mitä haluaa ja tarvitsee.  Tuossa iässä alkaa olla kiusallista äidin keksimät lapsuusvuosien jutut.

Vierailija
8/23 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pieni joulukoriste johonkin luukkuun. 

Vierailija
9/23 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käyttää meikkejä, niistä saa jo monta lahjaa. Myös kasvojenpesugeeli, dödö, hiusjutut yms voivat olla kivoja. Ja vaikka piparimuotti, muistikirja tai päiväkirja. Langat, puikot ja ohje sukkien neuvontaan. 

Kuinkahan moni teini oikeasti neuloo sukkia :D

Vierailija
10/23 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se jouluksi tarvii sitten enää mitään. Ellet laita kalenteriin toista sukkaa ja jouluna saa sille parin.

Vierailija
11/23 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. euro

2. 2€

3. 3€

jne. jne. 

Vierailija
12/23 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin 15-vuotiaalle tehdä jonkun tekemispainotteisen joulukalenterin. Sen huomaa, että mitä isommaksi kasvaa, niin sitä vaikeampi on keksiä toimivia ideoita. Alakouluikäisen kohdalla oli vielä helppoa, mutta nyt on jo pari vuotta ollut hankalaa. Teini kuitenkin itse toivoo kalenteria. Varmaan siitä tulee nostalginen olo, kun joka vuosi sellainen on ollut. Oma tyttäreni ei ole ollenkaan kiinnostunut mistään kosmetiikkaan tai meikkeihin liittyvistä jutuista, niin sellaiset kaikki ovat poissa valikoimasta. Herkkujakaan en haluaisi hirveän moneen luukkuun laittaa.

Vierailija
13/23 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepussi

Kaakaotikkari/suklaalusikka

Vierailija
14/23 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ap varmaan tuntee oman teininsä ja tietää tykkääkö neuloa. Mutta kyllä yllättävän moni neuloo ainakin tytöistä, itsekin neuloin ja moni kaveri. Eikä mun teinivuosista vielä niin pitkään ole.

Vierailija
15/23 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisipä joku ohjeita erilaisten 45v naisten joulukalentereihin. :)

Vierailija
16/23 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin 15-vuotiaalle tehdä jonkun tekemispainotteisen joulukalenterin. Sen huomaa, että mitä isommaksi kasvaa, niin sitä vaikeampi on keksiä toimivia ideoita. Alakouluikäisen kohdalla oli vielä helppoa, mutta nyt on jo pari vuotta ollut hankalaa. Teini kuitenkin itse toivoo kalenteria. Varmaan siitä tulee nostalginen olo, kun joka vuosi sellainen on ollut. Oma tyttäreni ei ole ollenkaan kiinnostunut mistään kosmetiikkaan tai meikkeihin liittyvistä jutuista, niin sellaiset kaikki ovat poissa valikoimasta. Herkkujakaan en haluaisi hirveän moneen luukkuun laittaa.

Tekemispainotteinen. No sinne on helppo keksiä ideoista

1.12. Pese vessa

2.12.. Imuroi oma huone

3.12. Leivo pikkusisarusten kanssa pipareita

4.12. Vie kerrankin vaatteet suoraan pyykkikoriin äläkä jätä lojumaan lattialle 

jne. 

Vierailija
17/23 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ap varmaan tuntee oman teininsä ja tietää tykkääkö neuloa. Mutta kyllä yllättävän moni neuloo ainakin tytöistä, itsekin neuloin ja moni kaveri. Eikä mun teinivuosista vielä niin pitkään ole.

Nyt puhutaan 2020-luvun Tiktok-sukupolvesta. Ei sun teiniajoista, jolloin somesta ei ollut tietoakaan. 

Vierailija
18/23 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna rahana, että ostaa itse mitä haluaa ja tarvitsee.  Tuossa iässä alkaa olla kiusallista äidin keksimät lapsuusvuosien jutut.

Höpö höpö, minä keski-ikäinen nainenkin olisin ikionnellinen joulukalenterista, mistä löytyisi joka päivälle joku ihana pieni yllätys. M

Vierailija
19/23 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran tulin kotiin keskelle marttapiiriä, että olin aivan äimänä. Oli myös poikia oppimassa. ;D Sitten ihmettelyyn näyttivät Tiktok pätkiä, että nyt kaikki neuloo. Edes säärystimet jos ei muuta.

vantaa

Vierailija
20/23 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa, kaljaa, energiajuomaa, kondomeja, viinaa, karkkia, liukuvoide, pumpattava lammas, puhelin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme