Missä päin Suomea voi törmätä liito-oravoihin?
Olen jo pitkään ollut liito-oravojen ihailija ja haluaisin nähdä sellaisen livenä! Mutta missä?
Kommentit (36)
Olen kuullut, että viihtyisivät lammaksien kans.
Ilmeisesti Tampereen villilän asuinalueen lähellä on joku liito-oravien suojelualue tms
Vähän väsyneitä nää sun jutut. Oot kradun tekijä, etkö olekin. Tee se kradu oravoista.
Itä-Suomalaisen akateemikkojen hississä ainakin. http://www.suomenluonto.fi/sisalto/artikkelit/liito-orava-hammastytti-h…
Miten voi naurattaa joku liito-oravo näinkin paljon?
Terveisin Naispelko22
Oravo on erittäin harvinainen jyrsijä. Liito-oravo on tavallisen oravon vielä harvinaisempi serkku.
Valitettavasti oravokantaa vähentää entisestään oravojen salametsästys. Oravot päätyvät pimeille markkinoille korujen raaka-aineeksi.
http://www.walmart.com/c/brand/oravo
Niitä ilmestyy sinne, missä ruvetaan rakentamaan. Mitä isompi rakennushanke, sitä varmemmin niitä on paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Myös jauhien lähettyvillä niitä on havaittu.
Ja hevonoita nuo oravot rakastaa, elikä etsi tallinoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös jauhien lähettyvillä niitä on havaittu.
Onkohan litlissä muuten lammaksen- ja jauhenlihan lisäksi oravonlihaa? Vois huomenna kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo pitkään ollut liito-oravojen ihailija ja haluaisin nähdä sellaisen livenä! Mutta missä?
Kaikki liito-oravat pitäisi hävittää tavattaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä horiset, sydämetön oravojen vihaaja :(
Jos euro kaatuu, Suomessa saatetaan ottaa oravonnahat käyttöön.
Meidän mökin naapurissa on pakko olla liito-oravoita koska sinne jätettiin niille kiitorata kuusista. Ei siellä oravoita oo näkynyt mutta paskaa kyllä. Kuusikiitoratakin kaatu myrskyllä naapurin mökin päälle. Ne otukset tulee vakuutusyhtiöille kalliiks, tai siis niiden paskat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niinkun koulun ekaluokkalaiset asialle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niinkun koulun ekaluokkalaiset asialle?
:D o-ra-vo,o-ra-vo,o-ra-vo
Auttaiskohan. Kuulostaa kultilta, liito-oravojen karkoituskultilta:D
Vierailija kirjoitti:
Meidän mökin naapurissa on pakko olla liito-oravoita koska sinne jätettiin niille kiitorata kuusista. Ei siellä oravoita oo näkynyt mutta paskaa kyllä. Kuusikiitoratakin kaatu myrskyllä naapurin mökin päälle. Ne otukset tulee vakuutusyhtiöille kalliiks, tai siis niiden paskat.
Kirveksellä vaan katki kaikki oravojen pesäpuut.
Liito-oravia olen nähnyt useamman kerran, mutta noista liito-oravoista en ole kuullutkaan. Hauska 😊