Mies ilmoitti: Pahoittelen että ilmoitan sinulle näin
tämä suhteemme on loppu, en aio tulla enää kotiin- haen tavarani viikonloppuna.
Olen aivan järkyttynyt - tuli ihan puskista- olen koko päivä tuijottanut vain tyhjää. Mitä mä teen lapset 1,5v ja 6v - joka kyselee missä isi. Mulla ei ole ketään hyvää ystävääkään enää- koko aika on mennyt lasten kanssa. Siis tää ei voi olla totta. Onko jotain auttavaa puhelinta johon vois soittaa...
Kommentit (93)
Minkä ikäinen sä ap olet? Kysyn vaan koska annat itsestäs todella nuoren kuvan, ja se taas sallisi kaikennäköisten tulevaisuudensuunnitelmien tekemisen; opiskelun, ammatin ja työpaikan löytämisen, henkisen itsenäistymisen jne. Eli hyviä asioita, ja lapsesikin tulevat varmasti pärjäämään kunhan sinä vain pidät itsestäsi huolta.
Nyt tietenkin on shokki päällä ja saa ollakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole iloinen, että edes ilmoitti. Mun vaimo ei edes ilmoittanut vaan vain häipyi.
Sen verran oli infonnut, että poliisi ei edes etsinyt kun tiesi missä hän on.
Oli järkännyt salaa muuton toiseen kaupunkiin ja vain häipyi. Firman sisäinen toimipisteen muutto ja vuokra-asunto. Ei edes ilmoittanut vanhemmilleen missä on kuin vasta puolen vuoden päästä.Minusta se oli väkivaltaa pahimmillaan minua ja lapsia kohtaan.
Otan osaa bro! Minulle kävi aikoinaan niin, että vaimoke oli häipynyt asunnostamme 6,5 vuoden avoliiton jälkeen viikon ulkomaanmatkani aikana. Oli kaikessa hiljaisuudessa hommannut rakastajansa avustuksella uuden asunnon ja vienyt vaatteidensa lisäksi osan huonekaluista (kaikki itseasiassa minun maksamiani, mutta sillä nyt ei niin väliä). Oli aika vinkeä paluu kotiin ihmettelemään puolityhjää kämppää. Yhdessä ottamamme kissa oli ovella vastassa. "Rakastajansa" lemppasi pihalle uuteen asuntoon asetuttuaan. Tiedän, koska toinen mies otti minuun yhteyttä ja kertoi koko jutun saadessaan itsekin monoa saman tien. Ovela nainen. Kukin eläköön parhaaksi katsomallaan tavalla. Tosin olisi ollut "ihan ok" edes ilmoittaa muuttoaikeista. Onneksi meillä ei ollut yhteisiä lapsia.
Mun vaimolla ei ollut edes toista miestä. Perhe elämässä vaan ei ollut sitä "Glamoria" jota hän halusi. Joutu pyykkaamaan jne.
Sain kenkää jonkusen vuoden jälkeen yteissä kun en enää 3 lapsen yhna pystynyt venymään ulkomaanmatkoihin ja tekemään enemmän kun oli kiire. En ole kuin perkeleen katkera tuolle ex vaimolle, miten hän saikaan minut ja omat lapsensa ahdinkoon.
m41
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä että kuka hoitaa lapset tästä eteenpäin, mihin ne annetaan, koska jos isä ei hoida lapsiaan niin ei hoida sitten äitikään. Että äitikin kerää vkonloppuna tavaransa ja lähtee. Tekstarilla tietenkin kysyt, ei kasvotusten. Mistä noita ihmisroskia sikiää...
No tuohan se onkin lasten etu... Mistä löytyy ihmisiä jotka voi edes ajatella, että äiti voisi hylätä lapsensa?
Kippaa miehen kamat valmiiksi pihalle odottamaan. Laita tekstari: Pahoittelen että ilmoitan sinulle näin, mutta nämä tavarasi eivät mahdu uuteen elämääni- uusi mies tarvitsee säilytystilaa.
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä että kuka hoitaa lapset tästä eteenpäin, mihin ne annetaan, koska jos isä ei hoida lapsiaan niin ei hoida sitten äitikään. Että äitikin kerää vkonloppuna tavaransa ja lähtee. Tekstarilla tietenkin kysyt, ei kasvotusten. Mistä noita ihmisroskia sikiää...
Jep lapset on vaan pelinappuloita vanhempiensa elämässä... Kukas se ihmisroska nyt onkaan?
Ja sinä toinen idiootti, joka lässytit siellä jo viikko-viikkosysteemeistäsi, se ei todellakaan ole hyvä lapselle. Varsinkaan jos isää ei kiinnosta. Mikä hitto siinä on että ne lapset pitäisi aina laittaa kärsimään? Niinkun ero itsessään ei olisi jo riittävän ikävä juttu.
Ihmiset eroavat monista syistä ja mielestäni sillä syyllä ei ole hirveästi väliä, jos toinen haluaa erota. Haluaisiko joku jatkaa yhteiselämää vastahakoisen partnerin kanssa? Partnerin, joka ei rakasta sinua ainakaan romanttisessa mielessä. Minua ainakaan ei haittaisi lapset, omistusasunto tai muu yhteinen jos haluaisin erota tai ymmärtäisin, että puolisoni haluaa erota. Kerran täällä vaan eletään, eikä ole mitään järkeä kitua ja kärsiä koko ainutkertaista elämäänsä. Itse erosin, kun ymmärsin, että olimme vaimon kanssa todella erilaisia monessa suhteessa ja en todellakaan halunnut kinastella päivästä toiseen.
Ap:sta tuntuu pahalta tällä hetkellä, mutta mielestäni kannattaa yrittää sisäistää, että mies ei syystä tai toisesta halua jatkaa yhteiselämää ja silloin hänen kannattaa antaa vain mennä. Toki voi yrittää vielä keskustella suhteesta, mutta jos mies noin tökerösti ilmoittaa muuttavansa, niin taustalla on valitettavasti todellinen halu jättää yhteinen elämä taakse. Kuten sanottu, sillä syyllä ei ole tässä niin väliä. Jos taustalla on toinen nainen, niin turha pohdiskella, että miksi. Ei se asia siitä murehtimalla muutu. Ei sinussa ole välttämättä mitään vikaa. Joskus ihmiset vaan tuntevat, että eivät ole oikean ihmisen kanssa ja sitten tapaavat sellaisen, joka tuntuu jotenkin "oikeammalta". Ei se tee siitä toisesta naisesta sinua parempaa millään mittarilla. Kyse on vaan ex-miehesi arvo- ja ajatusmaailmasta sekä tunteista. Ehkä sinullekin on vielä tulossa se "elämän suurin rakkaus".
Sen sijaan kysymys lasten huoltajuudesta ei ole yhtä ongelmaton. Teidän on pakko sopia asiasta lain mukaisesti ja toivottavasti yhteisymmärryksessä. Älä anna miehen "määrätä" asiasta. Sinun toiveesti ovat aivan yhtä tärkeitä. Ei hänellä edes ole määräysvaltaa sinua kohtaan eikä hän voi olettaa vain muuttavansa ja aloittavansa sinkkuelämän (tai mahdollisen elämän uuden rakastetun kanssa). Ota ehdottomasti yhteys lakimieheen/naiseen.
Tsemppiä ap
T: M46
Mä en käsitä mitä tuommoisten ihmisten päässä liikkuu. Ykskaks vaan voi sanoa, ettei tää perhe ollutkaan mun juttu, soronoo. Mitä heissä on vialla?
Jollain tasolla ymmärrän, että kumppanin voi jättää, että lapsetkin? Siis tuosta noin vaan poks ja naks, moikka! Näitä tarinoita taitaa olla monen tuttavapiirissä. Itselläkin kaverin veli jäi yksinhuoltajaksi, kun rouva otti jalat alleen ja lähti kälppimään. Ilman mitään ennakkovaroituksia oli vaan lähtenyt. Vuosien päästä se sitten päättikin taas rakastaa ja yritti palata lastensa elämään. Itsekäs lehmä sai jatkaa elämäänsä ilman tuota perhettä, ketään ei kiinnostanut. Nyt ne lapset ovat jo aikuisia, eikä edelleenkään oikean äitinsä kanssa tekemisissä.
APlle hurjasti voimia.
Vierailija kirjoitti:
Kippaa miehen kamat valmiiksi pihalle odottamaan. Laita tekstari: Pahoittelen että ilmoitan sinulle näin, mutta nämä tavarasi eivät mahdu uuteen elämääni- uusi mies tarvitsee säilytystilaa.
Näin saa vaan itsensä näyttämään ääliöltä. Itse en haluaisi vajota tuon miehen tasolle vaan hoitaisin asian niinkuin kypsä ihminen hoitaa. Näin on myös helpompi hoitaa asioita jatkossa isän kanssa.
Niin ja lapsille ei myöskään oo hyvä nähdä isän kamoja pitkin pihoja.
Vierailija kirjoitti:
Haha :D!
Paskalla maulla saa paskan miehen -itsepä valinnastasi kärsit. Olisi varmaan kannattanut hoitaa ehkäisy paremmin edes?
Ehkä sinun äitiäsi olisi pitänyt valistaa ehkäisyn tärkeydestä?
Vitun ap lopeta jo -.- Aina tuo sama typerä otsikko. "Koira sanoi:" "Kissa ilmoitti:" "Ripuli kertoi:"
Hohhoijaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuohan se onkin lasten etu... Mistä löytyy ihmisiä jotka voi edes ajatella, että äiti voisi hylätä lapsensa?
Mistä löytyy ihmisiä jotka voi edes kuvitella, että ISÄ voisi hylätä lapsensa????????
Onko kaikki käynyt AP:n kertomalla tavalla?
Mä tein vastaavassa tilanteessa (meillä oli neljä poikaa ikähaarukalla 6-14v) niin että en alkanutkaan uhriksi. Olen se kovapäinen osapuoli meistä. Mies oli siis minulle mitään kertomatta kyllästynyt perhe-elämään ja halusi eron. Ei ollut uutta vakkarityttistä sillä vaan jotain yhden yön juttuja.
Mä sanoin sitten että ok, erotaan vain, en mä noin paskan miehen kanssa haluaisikaan elää. MUTTA sä otat kaikki neljä poikaa mukaasi, mä olen etä-äiti ja otan pojat vain joka toinen viikonloppu luokseni. Maksan sulle elarit myös mutta muuten en osallistu. Meni miehellä vellit housuun 😀
Mies kysyi että etkö anokaan mua takaisin? Sanoin että en, en mä tuollaista miestä kaipaa. Sanoin myös että koita etsiä sellainen tyttis jolla ei ole kovin paljon omia lapsia niin kaikki rahasi ei mene nälkäisten lasten ruokkimiseen. Mies mietti pari viikkoa ja pyysi että en ottaisi eroa ja että oikeastaan hän rakastaakin minua ja lapsia ja haluaa että asutaan yhdessä. Että sellainen herätys.
Miten kukaan mies kutsuu iteään mieheksi kun tekee noin eikä anna edes mitään vastausta lapsilleen. Nilkki, surkimus, luuseri, alhainen..jne. Voimia, te selviätte ja vielä tulevana keväänä naurat auringon kanssa ja iloitset lapsista.
Ukkosi ollu Pattayalla ja tajunnut mikä on elämän tarkoitus.
Sitä kutsutaan valaistumi-seksi.
Nimenomaan...."onpas rohkea nainen" kommenttien saattelemana...."vahva itsetunto kohdillaan"
Mut kun näin....ni halauksia satelee.
Hyvä esimerkki oli taannoin, missä nainen sanoi huvin vuoksi pokailevansa 50 miestä....sitä kehuttiin rohkeaksi ja itsensä tuntevaksi. Vittu mies kun kehuis ni kusipää panomies eikä edes mikään MIES!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi hyvää päivää. En tietenkään tarkoittanut, että äiti oikeasti mihinkään lähtisi ja jättäisi lapsensa...Mutta ei sitä sille äijälle tarvitse heti sanoa. Olisi vain mielenkiintoista nähdä, mikä tuollaisen ameeban reaktio olisi, jos vaimo ilmoittaisi noin.
T. Ko. viestin kirjoittanut
Voimia ap. Onko sulla sukulaisia lähellä, ota heihin yhteyttä. Yksin tuollaisen asian kantaminen ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole iloinen, että edes ilmoitti. Mun vaimo ei edes ilmoittanut vaan vain häipyi.
Sen verran oli infonnut, että poliisi ei edes etsinyt kun tiesi missä hän on.
Oli järkännyt salaa muuton toiseen kaupunkiin ja vain häipyi. Firman sisäinen toimipisteen muutto ja vuokra-asunto. Ei edes ilmoittanut vanhemmilleen missä on kuin vasta puolen vuoden päästä.Minusta se oli väkivaltaa pahimmillaan minua ja lapsia kohtaan.
Otan osaa bro! Minulle kävi aikoinaan niin, että vaimoke oli häipynyt asunnostamme 6,5 vuoden avoliiton jälkeen viikon ulkomaanmatkani aikana. Oli kaikessa hiljaisuudessa hommannut rakastajansa avustuksella uuden asunnon ja vienyt vaatteidensa lisäksi osan huonekaluista (kaikki itseasiassa minun maksamiani, mutta sillä nyt ei niin väliä). Oli aika vinkeä paluu kotiin ihmettelemään puolityhjää kämppää. Yhdessä ottamamme kissa oli ovella vastassa. "Rakastajansa" lemppasi pihalle uuteen asuntoon asetuttuaan. Tiedän, koska toinen mies otti minuun yhteyttä ja kertoi koko jutun saadessaan itsekin monoa saman tien. Ovela nainen. Kukin eläköön parhaaksi katsomallaan tavalla. Tosin olisi ollut "ihan ok" edes ilmoittaa muuttoaikeista. Onneksi meillä ei ollut yhteisiä lapsia.
Mun vaimolla ei ollut edes toista miestä. Perhe elämässä vaan ei ollut sitä "Glamoria" jota hän halusi. Joutu pyykkaamaan jne.
Sain kenkää jonkusen vuoden jälkeen yteissä kun en enää 3 lapsen yhna pystynyt venymään ulkomaanmatkoihin ja tekemään enemmän kun oli kiire. En ole kuin perkeleen katkera tuolle ex vaimolle, miten hän saikaan minut ja omat lapsensa ahdinkoon.m41
Siis jouduit erossa kokemaan sen ihan tavallisen naisen erokokemuksen, vai luuletko, että yh-naiset yhtään paremmin pystyy töissä venymään? Naiselle vaan sanottaisiin, että kai tajusit lapset tehdessäsi, että voit joutua ne yksin hoitamaan ja päälle syyllistettäisiin huonosta miesvalinnasata?