Onko Kimmo Vehviläinen jo canceloitu?
Vehviläinen paljastaa, ettei voisi koskaan rakastua Vasemmistoliittoa kannattavaan henkilöön.
En ole vielä tavannut vasemmistoliittolaista, jonka koko elämä ja sielu ei perustuisi vain katkeruuteen tai ajatukseen siitä, että muut ovat minulle velkaa
Kommentit (13)
Vasemmistoloinen kirjoitti:
Ei aivovamma ole mikään cancelointiperuste.
Siksi saatkin tänne kirjoitella.
Kyllä tuo noiden radiokanava jo oli rikos ihmisyyttä kohtaan.
Miedän taloudessa on aina canceloitu häntä, koska emme voisi missään tapauksessa seurustella hänen kanssaan. Emmekä kuunnella häntä sekuntia kauempaa muutenkaan saamatta migreeniä.
Vierailija kirjoitti:
Totuus sattuu vasemmistoon.
Persuille sopii mainiosti jonninjoutava lässytys, missä ei turhaan ole asiaa aivoja rasittamassa.
Orpon olisi nyt syytä kiireesti pyytää anteeksi kaikilta maailman vasureilta...
Vierailija kirjoitti:
Totuus sattuu vasemmistoon.
Tuon persu-ukon projisointi on vain totuus itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Miedän taloudessa on aina canceloitu häntä, koska emme voisi missään tapauksessa seurustella hänen kanssaan. Emmekä kuunnella häntä sekuntia kauempaa muutenkaan saamatta migreeniä.
Teidän perheessä = sinä, päällepäsmäri rouva ja alistettu mies ja lapset, joilla ei saa olla omaa mielipidettä.
Miksi ihmeessä? Mä voin sanoa suoraan, että en olisi Kimmo Vehviläisen kanssa mistään hinnasta, koska Kimmo Vehviläinen on ruma.
Olin persuja äänestävän kanssa 20 vuotta. Tänä päivänä hän katuu persujen äänestämistä. Kettuilen eksälle siitä. Että minähän sanoin.
En tosin ole myöskään Vasemmistoliiton äänestäjä, vaan palkansaajana luonnollisesti demareiden, ainoan työväenpuolueen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä? Mä voin sanoa suoraan, että en olisi Kimmo Vehviläisen kanssa mistään hinnasta, koska Kimmo Vehviläinen on ruma.
Olin persuja äänestävän kanssa 20 vuotta. Tänä päivänä hän katuu persujen äänestämistä. Kettuilen eksälle siitä. Että minähän sanoin.
En tosin ole myöskään Vasemmistoliiton äänestäjä, vaan palkansaajana luonnollisesti demareiden, ainoan työväenpuolueen.
Eikö demarit ole nykyään mammujen puolue?
Tulihan se sieltä: "Minja Koskelalta napakka kuitti Kimmo Vehviläiselle"
Kutsun sut mielelläni kahville keskustelemaan siitä, mistä kaikesta muusta kuin katkeruudesta vasemmistolainen ajattelu voi kummuta! Minulla vasemmistolaisuuteen liittyvistä tunteista vahvimpia ovat rakkaus, toivo ja usko siihen, että parempi maailma on mahdollinen, Koskela kirjoittaa.
Koskela sanoo olevansa joskus vihainen epäoikeudenmukaisuudesta, mikä on kuitenkin ok. Silloin hän pyrkii kääntämään vihaisuuden toiminnan katalyytiksi.
Eli kantsii vielä tsekata fiilikset vasemmistolaisuudesta. Saatat yllättyä iloisesti! Hyvää uutta vuotta!
Ei aivovamma ole mikään cancelointiperuste.