Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksikumppanien määrä?

Vierailija
18.01.2016 |

Tuli eräästä aijemasta keskustelusta mieleen...

Mikä on teidän lukunne?

Tähänhän ei ole oikeaa vastausta siitä, että mikä on liikaa, koska jos on sinkkuna elellyt esimerkiksi 10vuotta on kumppaneita luonnolisesti enemmän, kuin henkilöllä joka on elänyt parisuhteessa sieltä 15/16 vuotiaasta lähtien...

Oma lukuni on 15 ja olen ollut parisuhteessa ja nyt 5vuotta sinkkuna. Ikää on 25vuotta

Kommentit (178)

Vierailija
21/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs se sulle kuuluu?

Haha noh eipä se minulle kuulu, ajattelin aloittaa aiheesta keskustelun, koska ne jotka asiasta haluavat keskustella tai jotka haluavat lukunsa muille jakaa voivat sen tehdä.

Sinua ei ilmeisesti kiinnosta, joten olisit voinut olla kommentoimatta tätä viesti ketjua!

Jos joku nyt sattuisi minulta kysymään seksi kumppaneiden määrää missään muussakaan yhteydessä kyllä minä olisin kiinostunut siitä miksi hän sitä kysyy. Keskustelun pohjaksi en jotakin yksittäistä lukua oikein ymmärrä...

Vierailija
22/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6  

N20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6  

N20

Aika monta :o

M21

Vierailija
24/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10

N24

Vierailija
25/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs se sulle kuuluu?

Haha noh eipä se minulle kuulu, ajattelin aloittaa aiheesta keskustelun, koska ne jotka asiasta haluavat keskustella tai jotka haluavat lukunsa muille jakaa voivat sen tehdä.

Sinua ei ilmeisesti kiinnosta, joten olisit voinut olla kommentoimatta tätä viesti ketjua!

Jos joku nyt sattuisi minulta kysymään seksi kumppaneiden määrää missään muussakaan yhteydessä kyllä minä olisin kiinostunut siitä miksi hän sitä kysyy. Keskustelun pohjaksi en jotakin yksittäistä lukua oikein ymmärrä...

No sanotaan sitten vaikka niin, että kiinnostaa tietää onko oma lukuni tavallista suurempi vai pienempi.

Välillä tuntuu, että jotakuta "huoritellaan" kun satunnaisia suhteita on ollut muutamia, kun taas tapaukset joilla säätöjä ollut useita ei näitä kommentteja saa.

Eli mielenkiinnosta keskustelu tehty. Jos tarkempaa syytä ni sanotaan sitten tiivistetysi, että haluan tietää olenko ollut yllättävän monen kanssa.

Vierailija
26/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

17

N28

Vierailija
27/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6  

N20

Aika monta :o

M21

Monta? No ei ole!! Parikympousenä kuuluu jyristä ja jyysätä ;)

Vierailija
28/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ja ainoa<3

Saman miehen kanssa olen nyt 30 vuotta ollut, enkä kenenkään muun!<3

N47

Vierailija
29/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

M29

Vierailija
30/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on keskustelu ennenkin:

Kumppanien määrän keskiarvo: miehet 14 ja naiset 15

Mediaani: miehet 2 ja naiset 6

Vierailija
31/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28-vuotias, harrastin seksiä ensimmäisen kerran 18-vuotiaana, ja kumppaneita on kertynyt vajaan 10 vuoden aikana 6. Näistä kuudesta 3 on ollut poikaystäviä, 2 sellaista pidempää treffikumppania ja 1 yhdenillanjuttu. En harrasta seksiä tuntemattomien kanssa (ja tämä ei ole mikään sädekehänkiillotusmoralisointi-yritys, se vaan ei kiinnosta minua lainkaan enkä koe oloani mukavaksi), eikä tuon yhden yhdenillanjutun lisäksi ole suunnitelmissa harrastaa niitäkään enempää. 

Vierailija
32/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset on huoria!

Vierailija
33/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

24

45v.

Vierailija
34/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tästä voi nopeasti päätellä että naiset jakaa auliisti mutta vain muutamalle onnekkaalle miesyksilölle :D

Vierailija
35/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luin joskus jostain, että naisten ka seksikumppaneille olisi alle 10 ja miesten 10+ (en muista tarkkoja lukuja)

Sinänsä hupaisaa, koska omani ja lähes kaikkien kavereitteni kumppanien määrät ovat yli 10:-D

N27

Kaipa niitä siveellisiä joukossamme vaeltaa runsain joukoin...

Vierailija
36/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse luin joskus jostain, että naisten ka seksikumppaneille olisi alle 10 ja miesten 10+ (en muista tarkkoja lukuja)

Sinänsä hupaisaa, koska omani ja lähes kaikkien kavereitteni kumppanien määrät ovat yli 10:-D

N27

Kaipa niitä siveellisiä joukossamme vaeltaa runsain joukoin...

Raamattu ei ole kovin luotettava lähde. Tuo viidentoista keskiarvo on varmaan aika lähellä totuutta. Miehillä kaksi on jo saavutus.

Vierailija
37/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tästä voi nopeasti päätellä että naiset jakaa auliisti mutta vain muutamalle onnekkaalle miesyksilölle :D

Harva mies pääsee panemaan enempää kuin aivan muutamaa naista koko elämänsä aikana. Naisista kuka vaan saa niin paljon seksiä, kun sattuu haluamaan.

Ikisinkkumies

Vierailija
38/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva mies pääsee panemaan enempää kuin aivan muutamaa naista koko elämänsä aikana. Naisista kuka vaan saa niin paljon seksiä, kun sattuu haluamaan.

Ikisinkkumies

Ja sun viestin alapeukuttajat ei pääse nussimaan niitä muutamia onnekkaita miehiä :D

Vierailija
39/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kummallista... Miten niin naiset saisivat seksiä niin paljon kuin haluavat???

Vierailija
40/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

530

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi