Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kivoja, edullisia perusmekkoja kesäksi?

Vierailija
10.04.2023 |

Ellos on kokeiltu, ja laatu on mielestäni tosi huonoa. Mekot ovat yleensä tekokuitua joka hiostaa inhottavasti.

UFF ja Fida tietysti, mutta niistä löytöjen tekeminen on aina vähän sattumanvaraista.

Prisman valikoimaa katselin ja siellä oli joitain sieviä perusmekkoja, mutta niistä olivat kaikki koot loppu. Tuleeko sinne kesämallistoa vasta myöhemmin?

Vinkkejä? Eli en etsi mitään juhlamekkoja, vaan ihan sellaisia tavallisia kivoja mekkoja joita voi pitää kesällä arjessa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikki arkimekot ovat Lidlistä.

Vierailija
2/12 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mekot on Veromodasta, Onlysta ja H&M:ltä, kaikki puuvillaa tai viskoosia ja yksi pellavainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä, että vaikka onkin niin muodikasta halveksua Prismaa, niin ostin sieltä ensimmäistä kertaa elämässäni vaatteita viime syksynä ja olin tosi tyytyväinen. Olivatkin laadukkaampia kuin Ellos, H&M, yms. ja juuri sellaisia tavallisia arkivaatteita, joiden ei tarvikaan olla mitään huippumuotia.

Ja siis H&M ei myöskään oikein innosta samasta syystä kuin Ellos, laatu on niin huonoa.

Kalliit muotimerkit jäävät minulta nyt myös väliin, pyrin elämään nyt säästäväisesti.

Vierailija
4/12 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes, hyvä vinkki, tuota en ollut tullutkaan ajatelleeksi! En ole ostanut sieltä koskaan, mutta kuullut että yllättävän hyvää laatua saa edullisesti.

Vierailija
5/12 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Indiskasta

Vierailija
6/12 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jes, hyvä vinkki, tuota en ollut tullutkaan ajatelleeksi! En ole ostanut sieltä koskaan, mutta kuullut että yllättävän hyvää laatua saa edullisesti.

Siellä kyllä laatu vaihtelee aika paljon. Yksi mekko hajosi yhdessä kesässä, mutta toinen on jo 5 vuotta ja pitänyt värinsä ja muotonsa hyvin.

Vierailija
7/12 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando 

Vierailija
9/12 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vila. Sieltä saa kivoja mekkoja kohtuullisella hinnalla.

Vierailija
10/12 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin vielä Prismaa enemmän tuntevilta, niin ne mekot joita siellä nettisivuilla katselin jotka olivat mielestäni kivoja, olivat kaikki "vain myymälässä". Mutta sitten kun tsekkasi myymäläsaatavuuden, niin näytti että yhtään kokoa ei olisi yhdessäkään myymälässä. Tarkoittaako tuo sitä, että ovat viime kesän mallistoa ja kaikki myyty, vain onko sivuilla häikkää? Vai tuleeko kevät/kesämallisto sinne vasta myöhemmin? Lähin Prisma on aika kaukana, joten en viitsisi lähteä sinne turhan takia ihmettelemään.

Vierailija
11/12 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosh.

Vierailija
12/12 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin netistä zarasta puuvillamekon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi