Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä raskaana, valehteli syövänsä pillereitä

Vierailija
14.01.2016 |

Kiitos tyttöystävän kaverin, sain tietää ettei mitään pillereitä ole ollutkaan muutamaan kuukauteen.
Sovittiin seurustelun alkaessa että tyttöystävä hoitaa ehkäisyn koska halusi niin. Itse olisin suostunut kortsuihin mutta hänestä ne oli hankalia. Joo, olisi varmaan pitänyt käyttää myös niitä kortsuja mutta olen sitten varmaan jotenkin tyhmä kun erehdyin luottamaan tyttöystävään tällaisessä asiassa.
Tyttöystävä tunnusti tuon pillereiden lopettamisen ominpäin kun kysyin asiasta ja puolustelee tekoaan sillä että tiesi minusta tulevan hyvä isä. Paitsi että en halua lapsia ja hän tietää sen. Ei kuulemma kukaan ole ikinä täysin valmis ja tähän tottuu kyllä. Pitää jollain sairaalla tavalla myös itseään jonain sankarina kun teki tämän rohkean päätöksen meidän molempien puolesta.
Olen sanonut kantavani vastuuni jos vahinko käy mutta se että toinen tietoisesti SALAA hankiutuu raskaaksi on asia erikseeen.
Että voi ihminen olla tyhmä ja itsekäs.
Nyt tyttöystävä kailottaa pitkin yhteistä kaveripiiriä että olen ihan kusipää kun jätän raskaana olevan naisen ja kehtaan vielä puhua abortista.
Helvetin helvetti

Kommentit (124)

Vierailija
101/124 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan mies halua lasta/lapsia, vaan ei suostu kumin kanssa petipuuhiin ei, ei vaikka tietää etten voi pillereiden sivuvaikutusten vuoksi niitä käyttää ja muut ehkäisykeinot eivät ole itselläni oikein toimineet (se ihon alle laitettava ehkäisy-siru on kokeilematta, mutta sitä en haluaisi).

Joten miehen mielestä abortti on sitten se ehkäisykeino...

Vierailija
102/124 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan syyllistätte ap, normaalisti pitäisi voida luottaa että jos on sovittu pillereistä toinen ne syö! Mutta esim se toinen ketju missä nainen oli huijannut tyyliin 2-3 vahinkoa niin sitten olisi jo hieman eri asia.

Meillä on myös pillerit (itse en todellakaan halua toista aikoihin) ja mies luottaa että pillerit syön. Itse pidän liuskaa nähtävillä, jos miestäni epäilyttäisi voisi tarkistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan yleistä tällänen kieroilu naisilta. Itse ilmottaisin sinun tilanteessasi, että se on ero nyt, tollasta kieroilua, valehtelua ja loppu elämän muuttavaa tekoa ei voi antaa anteeksi, en osallistu millään tavalla lapsen elämään jos et suostu tekemään aborttia, sä lopetat nyt mun mustamaalaamisen ja haukkumisen, tai laitan facebookkiin päivityksen todellisesta tilanteesta... Nää kannattaa hoito heti pois alta ja jatkaa elämää jossain muualla kuin tyttöystäväsi luona, jos vain mahdollista. Ehkä se järkikin sieltä löytyy ja tajuaa edes abortin tehdä.

Tsemppiä!

Vierailija
104/124 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei munkaan mies halua lasta/lapsia, vaan ei suostu kumin kanssa petipuuhiin ei, ei vaikka tietää etten voi pillereiden sivuvaikutusten vuoksi niitä käyttää ja muut ehkäisykeinot eivät ole itselläni oikein toimineet (se ihon alle laitettava ehkäisy-siru on kokeilematta, mutta sitä en haluaisi).

Joten miehen mielestä abortti on sitten se ehkäisykeino...

Se olisi sitten ero tai selibaatti.

Vierailija
105/124 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tehtiin joskus kauan sitten vasektomia ja tätä en kertonut kellekään ja sitten kävi niin että silloinen tyttöystävä tuli raskaaksi meillä oli häät suunniteilla ym.

Kummallakaan ei ollut tarkoitusta tehdä lapsia, mutta sitten kävi niin että lähtivät tyttöporukalla  etelään  ns polttareita viettää ja oli sit tullut raskaaksi sillä reissulla.

Yritti saada sen minun tekemäksi kaikilla keinoilla mutta ei ollut suostumassa dna testii ennen kuin oli pakko.

Ja yllätys yllätys en ollut isä, ero tuli ja kaiken paskan se sai omien sukulaistensa saattelemana niskaan jopa sen vanhemmat poltti käämmit häneen, eikä ne välit ole vieläkään hyvät.

Tätä suosittelen jos et todellaakaan halua omia lapsia.

Vierailija
106/124 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSEAP!

Vierailija
107/124 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että oon niin kyllästynyt tähän aihepiiriin. Miespuolinen ystävänikin asiasta on vaahdonnut. Kerrassaan yököttää tuollainen suhtautuminen pieneen lapseen.

Nainen joka raskaaksi hankkiutuu tahallaan, tekee väärin. Sellaista ei pitäisi eikä saisi tapahtua. Mutta mies joka heittäytyy hankalaksi, ei suostu oleen lapsen kanssa, "mä en ainakaan suostuis maksaan elareita" on keskenkasvuunen kakara, ei mies ensinkään.

Jos sä meet harrastaan seksiä vastakkaisen sukupuolen kanssa, siinä on aina mahdollisuus lapseen. Varsinkin sietääs olla asiasta tietoinen, jos ei käytä sitä v*tun kortsua! Vaikka kuinka olis pillerit käytössä. Ne voi unohtua ja muutenkin turvaa vaan tiettyyn asti.

Jos sieltä nyt uusi elämä on tulossa maailmaan, vetääset sen pääsi sieltä pe*seestäs ja mietit tulevaisuuttasi, sillä se tuleva lapsi on VIATON äitinsä käytökseen, on osa sinun verta ja lihaasi ja tarvitsee itselleen turvallisen ja aikuisen roolimallin, varsinkin jos äiti ei osaa aikuisen päätöksiä tehdä, vaan miettii vaan omaa napaansa ja haluansa.

Sinun ei tarvitse olla tekemisissä sen ihmeemmin enää sen ihmisen kanssa, joka petti luottamuksesi, ei tarvitse antaa anteeksi eikä edes pitää hänestä. Mutta se lapsi voi ihailla ja rakastaa sinua koko pienen sydämensä pohjasta enemmän kuin kukaan muu maailmassa, jos osaa olla hänelle turvallinen ja hyvä aikuinen, isä.

Olet varmasti vihainen, sinulla on se oikeus. Mutta se tunne ei saa jäädä elämään, vaan siitä on päästävä yli sen pienen ihmisen alun vuoksi, joka ei ole sinulle tehnyt mitään pahaa.

Vain todellinen ihmissaasta hankiuttuu raskaaksi ilman miehen suostumusta. Ihan varmasti miehen katkeruus projisoituu jollakin tavalla myös lapseen tällaisissa tapauksissa. Silloin lapsen on ihan vaan parempi äitinsä kanssa keskenään.

Raskaaksi hankkiutuminen raskaaksi tuolla tavoin on äärimmäisen itsekäs ja petoksellinen teko. Ja se EI ole miehen vika. Lapsen tulee tuntea olonsa halutuksi ja rakastetuksi ja ihmisolennon kasvattaminen on ehkä maailman epäkiitollisinta hommaa. En voi muuta sanoa kuin että miehenä itse en suostuisi osaani. Uskomatonta miten alhaisia sikoja jotkut naiset voivat vaivahuuruissaan olla. En voi ymmärtää.

Vierailija
108/124 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi samoin, pillerit muka "pettivät". Lapsia halusin kyllä, mutta silloin oli opiskelut kesken jne, joten ei siis paras mahdollinen hetki lapselle. No ei siinä mitään, erosimme lapsen äidin kanssa lopulta, koska ei voinut enää luottaa toiseen.

Raskausajan olimme kuitenkin vielä yhdessä. Ja hetken lapsen syntymän jälkeen. Lapsen ollessa noin 11-12kk, muutin lapsen kanssa pois ja minusta tuli lapsen lähihuoltaja ja äidistä etä. Äidilleen lapsi meni joka toinen vkl.

Näin on jatkunut nyt jo 9 vuotta. Lapsi tapaa siis äitiään edelleen joka toinen vkl ja muuten asuu kanssani.

Välit minun ja lapsen äidin välillä eivät edelleen ole hyvät, ehkä muutaman sanan saatamme vaihtaa "hakutilanteissa" siinä se.

Vierailija
109/124 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä aloitukseen, vaikka keskustelu on pitkä - olen todella pahoillani ap, tyttöystäväsi teki todella väärin. Mutta kun lukee koko kuvauksesi hänen käytöksestään niin hän ei vaikuta kovin mukavalta eikä luotettavalta ihmiseltä. Ei oikeastaan edes ihan henkisesti terveeltä. Valitettavasti on niin, että jos mies ei käytä kondomia, eikä ehdottomasti halua lasta, niin kannattaa vähän miettiä, millainen se toinen osapuoli on. Ihmiset ovat kaiken kaikkiaan aika hyviä arvioimaan, voiko toiseen luottaa - jos toinen vaikuttaa epävakaalta/riippuvaiselta/hankalalta ihmiseltä niin kannattaa miettiä tosi tarkkaan.

Mulla on poika, joka on herkkä ja "myöntyväinen" eli usein suostuu kaverien ehdotuksiin vaikka ei ihan haluaisikaan. Kieltämättä on joskus tullut mieleen, että miten hänet voisi kasvattaa pitämään kiinni omista oikeuksistaan perheen perustamiseen liittyen, ja ehkäistä tilanteet joihin ap joutui.

Lapsi on tietenkin viaton tähän kaikkeen ja hänestä täytyy pitää huolta. Niin haluaisin poikanikin tekevän tuossa tilanteessa. Mutta toivon, ettei hän joudu moiseen tilanteeseen.

Vierailija
110/124 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tällaisessa tilanteessa miehellä pitäisi olla oikeus kieltäytyä isyydestä (jos siis nainen tietoisesti hankkiutuu salaa raskaaksi valehtelemalla ehkäisystä).

Nainen kun voi (jo vahingon tapahduttuakin) päättää rupeaako äidiksi vai ei (abortti) niin pitäisi miehellä olla sama oikeus päättää rupeaako isäksi vai ei.

Ei voi koska kyse ei ole äidin oikeudesta lapsen isään, vaan lapsen oikeudesta isään!

Miehet huolehtikaa ehkäisystä, jos seksiä harrastatte. Tajutkaa nyt että aina kun harrastaa seksiä on pelko että siitä on seurauksena raskaus! Se on sitten ihmisen itse päätettävissä kuinka kevyesti ottaa pelon, luottaako toisen sanoihin, hoitaako itse ehkäisyn(joka silti voi pettää) vai jättääkö kokonaan sekstailematta.

Väärin on huijata toista ja sympatiat ap:lle. Koitahan miettiä millaisen suhteen haluat tulevaan lapseesi? Ja tottakai jätät raskaana olevan tyttöystävän, älä jätä arvoa hänen huuteluilleen. Ja sitten hoitamaan huoltajuus asioita niinkuin haluat. Käy vaikka juttelemassa neuvolassa tai muussa ja kysymässä neuvoja.

Vierailija
111/124 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masa vaan kirjoitti:

Elin pitkään parisuhteessa naisen kanssa, joka olisi halunnut lapsia. Minä en halunnut.

Kovasti yritettiin, mutta ei tärpännyt.

Olin pistänyt piuhat poikki enkä kertonut sitä hänelle.

Lopulta sitten kun en suostunut hedelmöityshoitoihin, niin muija lähti käveleen.

Hauskaa oli - kovasti yritettiin.

Tässä sitten esimerkki toisen laidan kusipäästä. Miksi et kertonut ettet tahdo lapsia?

Vierailija
112/124 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vertailukelpoinen esimerkki tällaisille petturinaisille: Tulet raiskauksesta raskaaksi ja sinun on pakko pitää lapsi. Vielä niin, että raiskaaja on lapsen elämässä, tai vaihtoehtoisesti joudut maksamaan raiskaajalle elarit tällaisen ihmissaastan kasvattaessa lastasi.

Vierailija
113/124 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masa vaan kirjoitti:

Elin pitkään parisuhteessa naisen kanssa, joka olisi halunnut lapsia. Minä en halunnut.

Lopulta sitten kun en suostunut hedelmöityshoitoihin, niin muija lähti käveleen.

:D Nyt on Masa keksinyt tämän jutun. Voin nimittäin kertoa, että kun lasta yritetään eikä sitä kuulu, niin se ei kovin pitkään ole hauskaa. Katsos kun lapsen voi panna alulle vain parina päivänä kuukaudesta. Ja kuvaamassasi tilanteessa nainen aivan varmasti käyttää ovulaatiotestejä ja seksiä on harrastettava oikeina  päivinä, muuten ei ole niin väliä. Yleensä pitkä yrittäminen ja pakkoseksi tekee puuhasta tympeää, ja vauvakuumeinen nainen, jolle vauvaa ei kuulu, yleensä ahdistuu ja masentuu, mikä ei myöskään ole hauskaa. Enpä siis tätä juttua usko.

Vierailija
114/124 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masa vaan kirjoitti:

:D Nyt on Masa keksinyt tämän jutun. Voin nimittäin kertoa, että kun lasta yritetään eikä sitä kuulu, niin se ei kovin pitkään ole hauskaa. Katsos kun lapsen voi panna alulle vain parina päivänä kuukaudesta. Ja kuvaamassasi tilanteessa nainen aivan varmasti käyttää ovulaatiotestejä ja seksiä on harrastettava oikeina  päivinä, muuten ei ole niin väliä. Yleensä pitkä yrittäminen ja pakkoseksi tekee puuhasta tympeää, ja vauvakuumeinen nainen, jolle vauvaa ei kuulu, yleensä ahdistuu ja masentuu, mikä ei myöskään ole hauskaa. Enpä siis tätä juttua usko.

Masa saattaa olla sadisti?

Vierailija
115/124 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masa vaan kirjoitti:

Masa saattaa olla sadisti?

No juu, näin voi tosiaan olla.

Vierailija
116/124 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin vertailukelpoinen esimerkki tällaisille petturinaisille: Tulet raiskauksesta raskaaksi ja sinun on pakko pitää lapsi. Vielä niin, että raiskaaja on lapsen elämässä, tai vaihtoehtoisesti joudut maksamaan raiskaajalle elarit tällaisen ihmissaastan kasvattaessa lastasi.

Näin juuri! Miettikää epärehelliset naiset tätä.

Vierailija
117/124 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaus on rikos, jonka seuraamuksia ei uhrin tarvitse kantaa. Yhdessä tuumin harrastettu seksi on eri asia.

Vierailija
118/124 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onkin rikos. Lainsäädännön tulisi siis muuttua ja huomioida tämä petturinaisten moraalisesti rikokseksi luokiteltava teko.

Vierailija
119/124 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti AP:ta v*tuttaa tuo tilanne. Vaadit tietysti isyystestiä, koska se lapsi voi olla kenen tahansa, kerta noin kieroilemalla haluaa äityliksi.

Vierailija
120/124 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

>>  Erottuamme  myöhemmin tuo mies muuten löysi hyvin nopeasti vauvakuumeisen,

>>  nipin napin täysi-ikäisen naisen ja pani tämän parissa kuukaudessa raskaaksi. En tajua,

>>  miksi piti yrittää minua, kun äidiksi valmiitakin naisia on löydettävissä. No, tekivät kaksi

>>  lasta ja ovat ehtineet jo erotakin.

Kai tajuat selvinneesi aivan totaalisen mielisairaan miehen vikittelyistä ?  Hyvä kun selvisit.

Kaikki miehet eivät taida olla ihan täyspäisiä.

M52  -.-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä