Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä raskaana, valehteli syövänsä pillereitä

Vierailija
14.01.2016 |

Kiitos tyttöystävän kaverin, sain tietää ettei mitään pillereitä ole ollutkaan muutamaan kuukauteen.
Sovittiin seurustelun alkaessa että tyttöystävä hoitaa ehkäisyn koska halusi niin. Itse olisin suostunut kortsuihin mutta hänestä ne oli hankalia. Joo, olisi varmaan pitänyt käyttää myös niitä kortsuja mutta olen sitten varmaan jotenkin tyhmä kun erehdyin luottamaan tyttöystävään tällaisessä asiassa.
Tyttöystävä tunnusti tuon pillereiden lopettamisen ominpäin kun kysyin asiasta ja puolustelee tekoaan sillä että tiesi minusta tulevan hyvä isä. Paitsi että en halua lapsia ja hän tietää sen. Ei kuulemma kukaan ole ikinä täysin valmis ja tähän tottuu kyllä. Pitää jollain sairaalla tavalla myös itseään jonain sankarina kun teki tämän rohkean päätöksen meidän molempien puolesta.
Olen sanonut kantavani vastuuni jos vahinko käy mutta se että toinen tietoisesti SALAA hankiutuu raskaaksi on asia erikseeen.
Että voi ihminen olla tyhmä ja itsekäs.
Nyt tyttöystävä kailottaa pitkin yhteistä kaveripiiriä että olen ihan kusipää kun jätän raskaana olevan naisen ja kehtaan vielä puhua abortista.
Helvetin helvetti

Kommentit (124)

Vierailija
1/124 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kaikille totuus, eikä valotolppiin liimattavat tiedotteetkaan asiasta ihan hirveän huono idea olisi  = )

Oppii ainakin oman kylän pojat varomaan kyseistä naikkosta.

Kai kerrot totuuden myös tämän "aarteen" vanhemmille?

Vierailija
2/124 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tästä opimme? Käytä niitä kortsuja, idiootti! Tyttöystäväsi ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kieroileva nainen. Tässä elämässä ainoa ihminen, johon voit loppupeleissä luottaa, olet sinä itse. Toimi sen mukaan.

-nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/124 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tuttua hommaa. Siis omassa ystävä piirissä. Ei se lapsi ole mikään itsestäänselvyys. Täydet sympatiat sinulle jos asia on niinkuin väität. Voisin veikata, että muija alkaa vaatimaan lapsenhoito apua jossain vaiheessa tai vähintäänkin elatusmaksuja. Naiset ovat julmia.

Olen itsekin nainen, mutta tommosia akkoja pitäis vedellä korville.

Vierailija
4/124 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin valitsit naisesi, kestä nyt seuraukset.

Vierailija
5/124 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tulee nyt joka päivä. Ei nyt jaksaisi. Eli ei jatkoon..

Vierailija
6/124 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tällaisessa tilanteessa miehellä pitäisi olla oikeus kieltäytyä isyydestä (jos siis nainen tietoisesti hankkiutuu salaa raskaaksi valehtelemalla ehkäisystä).

Nainen kun voi (jo vahingon tapahduttuakin) päättää rupeaako äidiksi vai ei (abortti) niin pitäisi miehellä olla sama oikeus päättää rupeaako isäksi vai ei.

Vierailija
7/124 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tästä opimme? Käytä niitä kortsuja, idiootti! Tyttöystäväsi ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kieroileva nainen. Tässä elämässä ainoa ihminen, johon voit loppupeleissä luottaa, olet sinä itse. Toimi sen mukaan.

-nainen

Mielestäni ainoa idiootti tässä on ap:n tyttöystävä. Normaalissa parisuhteessa kun ei kieroilemalla kuseteta toista ihmistä vanhemmaksi, joten ap:lla oli täysi oikeus luottaa tyttöystäväänsä ja hänen sanaansa ehkäisystä.

Vierailija
8/124 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat täyden myötätuntoni. Minulle on myös toitotettu tuota, että olisin niin hyvä äiti ja ainahan raskaaksi tuleminen on pelottavakin yllätys. Kondomia on aika helppo käyttää tahallisesti väärin ja on käytettykin, mutta ilkeimmän tempun minulle teki miesystävä, joka oli siirtänyt pillerit takaisin kylpyhuoneen kaappiin matkatavaroistani ja oletti, että kun ei ehkäisyvälineitä kuitenkaan saa jostain Kreikan saarten takapajulasta, sitä naida naksuteltaisiin ilman. Olen aina kertonut suoraan, että lapsia en tee vahingossa enkä tahallani, mutta muut ovat aina olleet tietävinään asian minua paremmin.

Et varmaan voi muuta kuin puhua tyttöystäväsi kanssa asiasta ja viime kädessä erota ja vakuuttaa hänet siitä, että hänen on reiluuden nimissä parasta olla merkitsemättä lapsen isän nimeä mihinkään ja pysyä sinusta erossa. Mutta taistelu taitaa olla edessä.

Vierailija
9/124 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempaa kuin toisten paneminen. Äärettömän julma, vittumainen ja ajattelematon teko.

Sinun sijassasi tekisin kaiken niin vaikeaksi kuin vain mahdollista.  Ihan ensiksi lähtisin suhteesta samalla sekunnilla, vaadittuani ensin aborttia ja kerrottuani mielipiteeni kusipäälorton teosta. Kertoisin epäileväni isyyttäni (keksisin jonkun syyn miksi epäilen) ja kertoisin etten suostu isyystestiin. Pakolla voivat lopulta viedä, mutta se ei ole ihan yksinkertainen juttu.

Toivottavasti ämmä tajuaa tehdä abortin. Ja saa kärsiäkin moraalisista ja psyykkisistä tuskista sen tehtyään, aivan oikeutettua tuollaisen täydellisen luottamuksen pettämisen jälkeen.

Vierailija
10/124 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohhoh, onpas idiootti tyttöystävä......

N21

Vierailija
11/124 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toisinpäin, tahtoisin lapsen ja mies ei. Minulle ei käy mikään ehkäisy joten kondomi on ainoa, sitä hän ei taas käytä vaan turvautuu keskeytettyyn yhdyntään. Millä tuollaiselle sitten saat järjen päähän, että tälleen voi se lapsi tulla. En nyt kokonaan seksistäkään halua kieltäytyä.

Jos raskaaksi tulisin, niin mies olisi varmasti mukana, mutta ei sitä lasta olisi kamalan kiva saada ihmisen kanssa joka alkuun ainakin olisi sitä vastaan.

Itse tässä sitten myös laskeskellut varmoja päiviä jotta vahinkoa ei tapahtuisi.

Vierailija
12/124 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tällaisessa tilanteessa miehellä pitäisi olla oikeus kieltäytyä isyydestä (jos siis nainen tietoisesti hankkiutuu salaa raskaaksi valehtelemalla ehkäisystä).

Nainen kun voi (jo vahingon tapahduttuakin) päättää rupeaako äidiksi vai ei (abortti) niin pitäisi miehellä olla sama oikeus päättää rupeaako isäksi vai ei.

Saman mielipiteen toisessa aiheessa ilmaistuani sain kymmeniä alapeukkuja ja yksi tai kaksi yläpeukutusta :D

Vierailija
13/124 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan tempun teki. Ei ole kypsä äidiksi tuollainen valehtelija. Abortti olisi järkevää, mutta tuskin suostuu. Ikävää lasta ajatellen, jos hylkäät hänet, sitten kun hän on syntynyt. Ymmärrän jos haluat erota, mutta pidä edes joku yhteys lapseen. Ens kerralla älä luota naisen ehkäisyyn, kortsut kehiin.

Vierailija
14/124 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan olette olleet yhdessä? Tiedän tuttavapiiristä parikin tällaista naista, jotka ovat miehen selän takana lopettaneet pillerit (molemmilla kyllä useita vuosia seurustelua takana ja asuvat samassa osoitteessa). Sairasta itsekkyyttä! Sitten porataan yksinhuoltajana, kun ei kellekään kelpaa ja on niin rankkaa...

Vierailija
15/124 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota kusetusta ei voi todistaa mitenkään, joten käytäntösi ei toimi.

Vierailija
16/124 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä toisinpäin, tahtoisin lapsen ja mies ei. Minulle ei käy mikään ehkäisy joten kondomi on ainoa, sitä hän ei taas käytä vaan turvautuu keskeytettyyn yhdyntään. Millä tuollaiselle sitten saat järjen päähän, että tälleen voi se lapsi tulla. En nyt kokonaan seksistäkään halua kieltäytyä.

Jos raskaaksi tulisin, niin mies olisi varmasti mukana, mutta ei sitä lasta olisi kamalan kiva saada ihmisen kanssa joka alkuun ainakin olisi sitä vastaan.

Itse tässä sitten myös laskeskellut varmoja päiviä jotta vahinkoa ei tapahtuisi.

Eikö edes kuparikierukka käy? Sen saa vaikkei olisi synnyttänytkään. Ehkäisyvaahdot/-puikot jne. voisivat tuoda lisäturvaa, mutten tiedä saako noita enää Suomesta.

Vierailija
17/124 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei käy mikään ehkäisy? On niitä naisille muitakin, kuin hormonivaihtoehtoja.

Vierailija
18/124 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama jäkätys huonosta ja pettävästä tyttöystävästä/vaimosta. Milloin on raskauduttu vahingossa, milloin pillerit ottamatta..... Lopeta jo nämä naisviha aloitukset. Nää on jo niin läpinäkyviä. Ja hyvät ukot: Ymmärtäkää jo luuserit ehkäistä itse. Omaa typeryyttä täällä joka päivä kolu itkee kin on joutunut isäksi. Ajatelkaa aivoilla ,älkääkä antako munan viedä. !== lasta ois mullakin jos olisin ehkäisyn mielille jättänyt. Jos ei lasta halua ehkäise. Turha parkua kun paskat on housussa. Tämä on kyllä huono provo. Huomenna uusiksi. Silloin vaimo on voinut vaikka raskautua ufolle ja saat (AP) tietää siitä miten. Kehittele siitä seuraava tarina.

Vierailija
19/124 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi että jälkeenpäin opit. ÄLÄ IKINÄ LUOTA IHMISIIN. ja käytä aina kortsua ettei se nyt enempää sua raiskaa. nii, ja jätä se.

Vierailija
20/124 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mikä idiootti nainen. Ystävä kertoi joku aika sitten kannustaneensa omaa ystäväänsä vastaavanlaiseen tekoon. Olin ihan järkytyksestä mykkänä että mitä vittua. Huijata nyt toinen äärettömän suureen vastuuseen jota ei halua ja johon ei ole valmis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme