Onko teistä joku ollut putkassa tai vankilassa?
Jotenkin kiihottaa ajatus joutua käsiraudoissa teljetyksi selliin joksikin aikaa niin ettei itse tiedä milloin sieltä vapautuisi. En vain halua saada mitään merkintöjä, joten fantasiaksi jää, kutta olisi kiva kuulla kokemuksia onko se ihan kauheaa vai voisiko se oikeasti olla ainakin hetken fantasian täyttymys?
Kommentit (42)
Latviassa Riian lähellä Korostan vankilamuseossa on turisteiia mahdollisuus tulla teljetyksi Neuvosto aikaiseen tyrmää. Vartijat ovat kuulemma "leikisti" karkeita toimissaan.
Tutkinta vankeus on vielä parempi. Pääsee ruumiintarkastukseen. Siellä kaivetaan peräaukkoa myöten ja alasti pitää riisua.
26v lusineena tiedän ettei kiihota yhtään.hilut kun tulee ranteisiin niin se on yleensä 3v sauna reissu.
Vierailija kirjoitti:
Tutkinta vankeus on vielä parempi. Pääsee ruumiintarkastukseen. Siellä kaivetaan peräaukkoa myöten ja alasti pitää riisua.
Onneksi sen sentään teki lääkäri.
En, mutta psykiatrisella kyllä. Tullessa tehtiin myös ruumiintarkastus, tutkivat pimpin ja pyllyn.
Olen ollut eräällä yksityisellä bdsm seksi klubilla saksassa vankityrmässä kellarissa viikonlopun. Sain säännöllisesti piiskaa ja siveysvyö oli koko ajan. Välillä monta tuntia pimeässä ja taas pariskunta tuli ja käytti lelunaan. Pariskunnan nainen oli erityisen sadistinen ja piiskasi kovaa sekä myös nai anaaliin strapilla armotta. Mies oli mieltynyt naimaan suuhun ja sainkin useasti spermat suuhuni. Kaulassani oli metallinenvanne ja pätkä ketjua jolla olin kytkettynä lukoilla seinärenkaaseen ja kaulaani. Keskellä tyrmää oli pukki jossa alistaminen ja häpäisyni toteutettiin. Sunnuntaina ennen vapautumistani rouva vielä piiskasi ja aukaisi siveysvyön ja runkkasi minut kivuliaasti laukeamaan. Kokemus oli kivulias piiskanjäljet näkyi 3-4 viikkoa ja olin henkisesti rikki ja itku tuli useinkin. Kaikki tämä maksoi 1200e mutta; olin kauan haaveillut tästä ja toteutin fantasiani. M 45.
Putkassa kun olin, niin en ollut käsiraudoissa. Istuin patjalla ja odotin, millon pojat tulee päästämään ulos. Ei se ole kiihottavaa, se on helvetin tylsää. Siellä ei ole mitään virikkeitä, ei mitään. Ainoastaan seinää voi tuijottaa, eikä voi edes tiilenpäitä laskea, ku koko selli oli betonia.
Psykiatrisella ei tutkita pimppiä eikä pyllyä. Siellä on perus setti; alasti, kyykkyyn ja yski. Siellä ei ole oikeutta työntää sormia kenenkään reikiin. Sori jos pilasin fantasioinnit.
Vierailija kirjoitti:
Psykiatrisella ei tutkita pimppiä eikä pyllyä. Siellä on perus setti; alasti, kyykkyyn ja yski. Siellä ei ole oikeutta työntää sormia kenenkään reikiin. Sori jos pilasin fantasioinnit.
Ei siellä ketään alasti riisuta
Vierailija kirjoitti:
Eikä kaiveta
Olen ollut pidätyssellissä kolme vrk. Kyllä siellä hajoaa pää, ellei ole ammattirosvo.
No minulla on tuollainen poliisi -tai vartijafantasia, mutta se on vain fantasia. Olen myös ollut oikeasti putkassa nuorena kun tuli hölmöiltyä, mulle ei laitettu missään vaiheessa kummallakaan kerralla käsirautoja. Siellä haisee pahalta ja tosiaan hulluksi meinaa tulla eikä poliisitkaan olleet kovin seksikkäitä, ihan mukavia kyllä.
Vierailija kirjoitti:
No minulla on tuollainen poliisi -tai vartijafantasia, mutta se on vain fantasia. Olen myös ollut oikeasti putkassa nuorena kun tuli hölmöiltyä, mulle ei laitettu missään vaiheessa kummallakaan kerralla käsirautoja. Siellä haisee pahalta ja tosiaan hulluksi meinaa tulla eikä poliisitkaan olleet kovin seksikkäitä, ihan mukavia kyllä.
Niin ja lisään tähän että olen ollut myös suljetulla osastolla ja pidemmän pätkän siellä vahvemmin vartioidulla suljetulla mistä ei saa käydä ulkona ollenkaan. Millään näistä kerroista, poliisilaitoksella tai sairaaloissa ei minulta ole tosiaankaan riisuttu vaatteita saati tutkittu ruuminaukkoja.
Se oli jo tarpeeksi ahdistavaa ettei päässyt vessaan ja suihkuun kunnolla lukkojen taakse rauhaan, vaikka kukaan ei sinne sitten paukannutkaan.
En ole muiltakaan kuullut että pillua ja pyllyä kaivettaisiin
Vierailija kirjoitti:
Olin joskus parikymppisenä, alasti riisumisen jälkeen oli kehonsisäinen tarkastus minkä teki lääkäri. Tutki myös peräaukon ja suolen sormin.
Ei siinä ole mitään seksuaalista, eikä ole sellaista kuin elokuvissa. Olen ollut putkassa ja vankilassa. Jälkimmäisessä sain elämäni raitelleen, suoritettua aikuislukion, ja pääsin yliopistoo opiskelemaan. Se oli siinä kohtaa seksiä parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Putkassa kun olin, niin en ollut käsiraudoissa. Istuin patjalla ja odotin, millon pojat tulee päästämään ulos. Ei se ole kiihottavaa, se on helvetin tylsää. Siellä ei ole mitään virikkeitä, ei mitään. Ainoastaan seinää voi tuijottaa, eikä voi edes tiilenpäitä laskea, ku koko selli oli betonia.
Runkata voi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runkata voi
No juu. Saattaa olla että kyseistä aktiviteettia siellä tuli harrastettua. Mutta kyllä sitä mieluummin himassa hakkaisi hanskaan. Siellä ei varsinaisesti kysellä, että voiko tämän oven nyt avata.
Ei ne ketään käsirautoihin täällä laita, ellet riehu kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Mutta olen ollut hullujen huoneella eikä se varmaan yllättänyt ketään.
Missä olit ja milloin? On saatettu olla samoissa pikkujouluissa
Olen ollut putkassa selviämässä! Ei ollut seksikästä!