Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä raskaana, valehteli syövänsä pillereitä

Vierailija
14.01.2016 |

Kiitos tyttöystävän kaverin, sain tietää ettei mitään pillereitä ole ollutkaan muutamaan kuukauteen.
Sovittiin seurustelun alkaessa että tyttöystävä hoitaa ehkäisyn koska halusi niin. Itse olisin suostunut kortsuihin mutta hänestä ne oli hankalia. Joo, olisi varmaan pitänyt käyttää myös niitä kortsuja mutta olen sitten varmaan jotenkin tyhmä kun erehdyin luottamaan tyttöystävään tällaisessä asiassa.
Tyttöystävä tunnusti tuon pillereiden lopettamisen ominpäin kun kysyin asiasta ja puolustelee tekoaan sillä että tiesi minusta tulevan hyvä isä. Paitsi että en halua lapsia ja hän tietää sen. Ei kuulemma kukaan ole ikinä täysin valmis ja tähän tottuu kyllä. Pitää jollain sairaalla tavalla myös itseään jonain sankarina kun teki tämän rohkean päätöksen meidän molempien puolesta.
Olen sanonut kantavani vastuuni jos vahinko käy mutta se että toinen tietoisesti SALAA hankiutuu raskaaksi on asia erikseeen.
Että voi ihminen olla tyhmä ja itsekäs.
Nyt tyttöystävä kailottaa pitkin yhteistä kaveripiiriä että olen ihan kusipää kun jätän raskaana olevan naisen ja kehtaan vielä puhua abortista.
Helvetin helvetti

Kommentit (124)

Vierailija
81/124 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä et lasta halunnut, ja akka sen silti päättää pitää vasten tahtoasi niin jätä ehdottomasti yh:ksi! Ei mitään yhteyttä eukkoon enää ikinä, kärsikööt yksinään. Älä vaan jää sen rinnalle, hyi mikä eukko. Toivottavasti muksu on todella rääkyvää sorttia :'D

Vierailija
82/124 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tyttöystävän kaverin, sain tietää ettei mitään pillereitä ole ollutkaan muutamaan kuukauteen.

Sovittiin seurustelun alkaessa että tyttöystävä hoitaa ehkäisyn koska halusi niin. Itse olisin suostunut kortsuihin mutta hänestä ne oli hankalia. Joo, olisi varmaan pitänyt käyttää myös niitä kortsuja mutta olen sitten varmaan jotenkin tyhmä kun erehdyin luottamaan tyttöystävään tällaisessä asiassa.

Tyttöystävä tunnusti tuon pillereiden lopettamisen ominpäin kun kysyin asiasta ja puolustelee tekoaan sillä että tiesi minusta tulevan hyvä isä. Paitsi että en halua lapsia ja hän tietää sen. Ei kuulemma kukaan ole ikinä täysin valmis ja tähän tottuu kyllä. Pitää jollain sairaalla tavalla myös itseään jonain sankarina kun teki tämän rohkean päätöksen meidän molempien puolesta.

Olen sanonut kantavani vastuuni jos vahinko käy mutta se että toinen tietoisesti SALAA hankiutuu raskaaksi on asia erikseeen.

Nyt tyttöystävä kailottaa pitkin yhteistä kaveripiiriä että olen ihan kusipää kun jätän raskaana olevan naisen ja kehtaan vielä puhua abortista.

Helvetin helvetti

niin tuttua, vielä 50 vuotias mies joutuu pelkäämään tuota,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/124 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko näin tapahtua oikeassa elämässä?

T. Pelokas

Vierailija
84/124 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko jotenkin vanhanaikainen kun ajattelen että jos mies haluaa seurustella, ja seksiäkin niin hän on valmis myös olemaan isä? Minusta ainoa inhottava henkilö tässä on se mies. Seksi on tarkoitettu rakkauden osoittamiseen ja siitä voi olla seurauksena lapsi. Jos ei halua lapsia niin ei pidä hankkia tyttöystävää tai harrastaa seksiä. En ole uskovainen. n25

Et ole vanhanaikainen, kaltaisiasi ihmisiä on ollut aina. Et vain ole kovin seksuaalinen ihminen. Toivottavasti sulle löytyy kaltaisesi kumppani.

Olen itse jo vanha ämmä, ja monenlaista hiihtäjää nähnyt. Ne, jotka 25-vuotiaina ajattelevat seksin tarkoituksen olevan rakkauden osoittaminen, eivät 35-vuotiaina keksi seksille enää mitään tarkoitusta. Ne, joista paneminen vaan on kivaa 25-vuotiaana, tykkäävät siitä vielä vanhoinakin.

Häh?! Olen todella seksuaalinen! Jos en saa mieheltäni niin ainakin masturboin joka päivä. Minulle orgasmin saaminen on todella tärkeää. Mutta en välttämättä tarvitse siihen toista ihmistä. n25

Runkkari sinä olet.

Vierailija
85/124 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nainen, ja vakaasti sitä mieltä, että tuollaisen petoksen tekevä nainen saisi varautua ja olettaa päätyvänsä yksinhuoltajaksi. Jos ehkäisystä on yhdessä sovittu, ja toinen jättää sen pois kertomatta asiasta toiselle, on mielestäni kyse samanlaisesta luottamuksen rikkomisesta kuin pettämisessä.

Plus itse vapaaehtoisesti lapsettomana ymmärrän ja olen lukenut hyvän määrän tarinoita siitä, kuinka puoliso on pakosta ja vastuuntunnosta jäänyt, vaikkei ikinä mitään lasta halunnutkaan. Seuraukset ovat vaihdelleet masennuksesta itsesyytöksiin kun se maaginen rakkaus lasta kohtaan ei olekaan missään vaiheessa ilmaantunut. Joku on päätynyt lopulta jopa itsemurhaan. Kaikista ei vaan ole vanhemmiksi. Ikinä.

Voimia ap. Naisesi teki tosi paskamaisen tempun, ja ansaitsee jäädä yksin ongelmansa kanssa. Sinä et halunnut lasta, ja olit tehnyt sen hyvin selväksi. Sinun ei tarvitse jäädä.

Vierailija
86/124 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "OISIT KÄYTTÄNYT KORTSUA, OMA VIKA" rääkyjät ovat kyllä ihan oma lukunsa. Sama kuin syyllistäisi petettyä siitä, että tämä jätti pettäjän siveysvyön avaimen kunnolla piilottamatta.

Vierailija
87/124 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä meinaat tehdä, ap?

Vierailija
88/124 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä siinä vaiheessa kun ollaan muutettu yhteen ja harrastetaan esiaviollista seksiä, on mies valinnut tulevansa isäksi. Jätin pillerit pois koska haluan perheen, enkä ole mikään tyydytysväline jota lykitään ilman, että sitoudutaan. Nyt onnellisesti 8 kuulla. Jos mies olis lähtenyt raskauden vuoksi, niin sen elämästä olis tullut sellaista helvettiä, ettei arvaa. Tässä kylässä ei olis enää kehdannut valoisalla liikkua...

Vierailija
89/124 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä siinä vaiheessa kun ollaan muutettu yhteen ja harrastetaan esiaviollista seksiä, on mies valinnut tulevansa isäksi. Jätin pillerit pois koska haluan perheen, enkä ole mikään tyydytysväline jota lykitään ilman, että sitoudutaan. Nyt onnellisesti 8 kuulla. Jos mies olis lähtenyt raskauden vuoksi, niin sen elämästä olis tullut sellaista helvettiä, ettei arvaa. Tässä kylässä ei olis enää kehdannut valoisalla liikkua...

"Onnellisesti".... Ja paskat. Oksettava akka olet sinäkin.

Vierailija
90/124 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tällaisessa tilanteessa miehellä pitäisi olla oikeus kieltäytyä isyydestä (jos siis nainen tietoisesti hankkiutuu salaa raskaaksi valehtelemalla ehkäisystä).

Nainen kun voi (jo vahingon tapahduttuakin) päättää rupeaako äidiksi vai ei (abortti) niin pitäisi miehellä olla sama oikeus päättää rupeaako isäksi vai ei.

Tuota kusetusta ei voi todistaa mitenkään, joten käytäntösi ei toimi.

Toimis se sillä tavalla, jos miehellä olis aina oikeus vaatia aborttia, ja jos nainen ei suostu, niin hoitakoon lapsen sitten ihan yksin.

Lapsella on aina oikeus myös isäänsä. Mutta kyllä minä ihmettelen ihmistä joka ei halua tutustua omaan lapseensa, vaikka se "vääryydellä" olisikin saanut alkunsa.

Vierailija
91/124 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetin helvetti

niin tuttua, vielä 50 vuotias mies joutuu pelkäämään tuota,

No viiskymppisen ei kyllä todellakaan tarvitse enää lisääntyä joten käy laitatattamassa piuhat poikki. Eikä tarvii enää pelätä.  elämä on sellaista miksi sen itse tekee. Voi sitä vähän nähdä vaivaa itsekin oman onnensa  eteen .

Vierailija
92/124 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

90, ehkä, mutta äiti silti juurikin;) en todellakaan oottele kynnysmattona et joku on "valmis" isäksi. Kun alkaa naisia lykkiä ilman kumia, on sen päätöksen jo tehnyt.

Vierailija
93/124 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄLÄ NYT VAIN MISSÄÄN NIMESSÄ ANNA SEN MANIPULOIDA SINUA JÄÄMÄÄN!!!!!!!!!! Puhukoon mitä paskaa siellä piireissä, osoittaa vaan lisää että on itse sitä alinta pohjasakkaa. Maksakoon nyt ihan normaalin hinnan tuosta, eli yksinhuoltajuuden.

Miksi näin kovia kommentteja? Hirveätä vihaa ja kostoa janotaan. Ap vaikuttaa järkevältä eikä raivoa näin. Mistä te tiedätte vaikka heistä tulisi kuinka onnellinen perhe?  Jos toista oikeasti rakastaa, pystyy kyllä antamaan toiselle anteeksi. Paljon pahempiakin asioita kuin uuden elämän syntymisen.  Oikeasti se on kuitenkin iloinen asia. Moni muu tapahtuma ei sitä ole.

Vierailija
94/124 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄLÄ NYT VAIN MISSÄÄN NIMESSÄ ANNA SEN MANIPULOIDA SINUA JÄÄMÄÄN!!!!!!!!!! Puhukoon mitä paskaa siellä piireissä, osoittaa vaan lisää että on itse sitä alinta pohjasakkaa. Maksakoon nyt ihan normaalin hinnan tuosta, eli yksinhuoltajuuden.

Miksi näin kovia kommentteja? Hirveätä vihaa ja kostoa janotaan. Ap vaikuttaa järkevältä eikä raivoa näin. Mistä te tiedätte vaikka heistä tulisi kuinka onnellinen perhe?  Jos toista oikeasti rakastaa, pystyy kyllä antamaan toiselle anteeksi. Paljon pahempiakin asioita kuin uuden elämän syntymisen.  Oikeasti se on kuitenkin iloinen asia. Moni muu tapahtuma ei sitä ole.

Haistapa paska. Tämä on yksi niistä suurimmista petoksista mitä toinen voi toiselle tehdä. Ei edes pettäminen mene tähän kategoriaan, koska tästä syntyy elinikäinen vastuu ja side siihen pettävään ihmiseen. Se ei kuule ole iloinen asia, jos se toinen ei sitä missään nimessä halunnut. Idiootti.

Vierailija
95/124 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ennen tule mennä naimisiin ennen seksin harrastamista ;) 

Vierailija
96/124 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haistapa paska. Tämä on yksi niistä suurimmista petoksista mitä toinen voi toiselle tehdä. Ei edes pettäminen mene tähän kategoriaan, koska tästä syntyy elinikäinen vastuu ja side siihen pettävään ihmiseen. Se ei kuule ole iloinen asia, jos se toinen ei sitä missään nimessä halunnut. Idiootti.

Ei lisättävää

Jos ap:n tyttöystävä olisi ollut reilu, niin hän olisi eronnut ap:sta ja tehnyt lapsen sellaisen kanssa, joka tahtoo sitä yhtä paljon. 

Vierailija
97/124 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90, ehkä, mutta äiti silti juurikin;) en todellakaan oottele kynnysmattona et joku on "valmis" isäksi. Kun alkaa naisia lykkiä ilman kumia, on sen päätöksen jo tehnyt.

Ei sitä kynnysmattona tarvitse olla, laittaa itelleen aikarajan ja jos toinen ei vieläkään ole "valmis" vanhemmuuteen keskusteluista huolimatta niin sitten lähtee ettimään sellaisen joka on.

Vierailija
98/124 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Sama provo on ollut täälläkin aikaisemmin, sama sanasta sanaan. Eikä vain täällä. Ja joku vielä menee lankaan *rolleyes*

Vierailija
99/124 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Sama provo on ollut täälläkin aikaisemmin, sama sanasta sanaan. Eikä vain täällä. Ja joku vielä menee lankaan *rolleyes*

Ehkä, mutta tätäkin tapahtuu ihan tosielämässäkin. 

Vierailija
100/124 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin pitkään parisuhteessa naisen kanssa, joka olisi halunnut lapsia. Minä en halunnut.

Kovasti yritettiin, mutta ei tärpännyt.

Olin pistänyt piuhat poikki enkä kertonut sitä hänelle.

Lopulta sitten kun en suostunut hedelmöityshoitoihin, niin muija lähti käveleen.

Hauskaa oli - kovasti yritettiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän