Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä raskaana, valehteli syövänsä pillereitä

Vierailija
14.01.2016 |

Kiitos tyttöystävän kaverin, sain tietää ettei mitään pillereitä ole ollutkaan muutamaan kuukauteen.
Sovittiin seurustelun alkaessa että tyttöystävä hoitaa ehkäisyn koska halusi niin. Itse olisin suostunut kortsuihin mutta hänestä ne oli hankalia. Joo, olisi varmaan pitänyt käyttää myös niitä kortsuja mutta olen sitten varmaan jotenkin tyhmä kun erehdyin luottamaan tyttöystävään tällaisessä asiassa.
Tyttöystävä tunnusti tuon pillereiden lopettamisen ominpäin kun kysyin asiasta ja puolustelee tekoaan sillä että tiesi minusta tulevan hyvä isä. Paitsi että en halua lapsia ja hän tietää sen. Ei kuulemma kukaan ole ikinä täysin valmis ja tähän tottuu kyllä. Pitää jollain sairaalla tavalla myös itseään jonain sankarina kun teki tämän rohkean päätöksen meidän molempien puolesta.
Olen sanonut kantavani vastuuni jos vahinko käy mutta se että toinen tietoisesti SALAA hankiutuu raskaaksi on asia erikseeen.
Että voi ihminen olla tyhmä ja itsekäs.
Nyt tyttöystävä kailottaa pitkin yhteistä kaveripiiriä että olen ihan kusipää kun jätän raskaana olevan naisen ja kehtaan vielä puhua abortista.
Helvetin helvetti

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko jotenkin vanhanaikainen kun ajattelen että jos mies haluaa seurustella, ja seksiäkin niin hän on valmis myös olemaan isä? Minusta ainoa inhottava henkilö tässä on se mies. Seksi on tarkoitettu rakkauden osoittamiseen ja siitä voi olla seurauksena lapsi. Jos ei halua lapsia niin ei pidä hankkia tyttöystävää tai harrastaa seksiä. En ole uskovainen. n25

Olet kyllä vanhanaikainen. Kyllä, raskaus on mahdollista kun harrastetaan seksiä, koska mikään ehkäisy ei ole 100% luotettava. Mutta jos ehkäisyn jättää kokonaan pois kertomatta toiselle on silkkaa kieroutta. Kuitenkin jos ehkäisystä ja varsinkin sen käytöstä on yhdessä sovittu, niin sitä tulee silloin käyttää!

Esim. minä ilmoitin miehelleni lopettavani pillerit, koska en halunnut tunkea hormoneja kehooni, mutta minä kerroin siitä miehelleni toisin kuin ap:n tyttöystävä. Sovimme että luotamme varmoihin päiviin, keskeytettyyn yhdyntään ja silloin tällöin kortsuihin. Kappas, meni puoli vuotta kunnes olin raskaana. Ero tässä on se, että mieheni aina tiesi raskauden mahdollisuudesta ja hyväksyi riskin ja nyt odotamme innolla esikoistamme. T. Myöskin N25

En kyllä ihan ymmärrä tätäkään. Sitä ehkäisyä joko käytetään tai ei käytetä. Jos käytetään, voi sattua vahinko. Jos ei käytetä (tai käytetään ihan pikkuisen) niin silloin ollaan tieten tahtoen tekemässä lasta ja se olisi viisasta sanoa ääneenkin. Kuka nainen haluaa lapselleen isän joka on isä koska "hyväksyi riskin"?

T. Se sama ämmä.

Kovin on mustavalkoinen maailma, jos on vain kaksi vaihtoehtoa, joko aina täytyy oikein tehdä lasta tai ei tehdä. Me emme tarkoituksella aikoneet tähän elämänvaiheeseen saada vielä lasta, mutta emme pitäneet sitä katastrofina vaan ehkä ajatuksella "tulee jos on tullakseen".

Saman voi kääntää toisinpäin, millainen mies haluaa lapselleen äidin joka on äiti koska "hyväksyi riskin"? Saman riskin minäkin tässä otin. Samalla tapaa me olimme mieheni kanssa tietoisia että raskaus on eri tavalla mahdollinen kun varsinaista luotettavaa ehkäisyä ei aina ollut käytössä. Ap sen sijaan ei ollut tästä tietoinen, vaan hän eli uskossa että käytössä on luotettava ehkäisy kun todellisuudessa käytössä ei ollut mitään ehkäisyä. Etkö todella näe tässä ristiriitaa? On ihan sama olla käyttääkö ehkäisyä vai ei koska aina on mahdollista tulla raskaaksi?

T. Se sama N25

No ei se tietenkään ole sama, käyttääkö ehkäisyä vai ei. Mistä moinen päähäsi pälkähti?

Kritisoin vain tätä ajattelumallia, että ehkäistään sen verran kuin jaksetaan ja katsotaan että se on sitten joku korkeampi voima (haikara?) joka sen asian päättää. Tulee vähän sellanen fiilis että onko tuo joku kompromissiratkaisu, kun ei ihan tiedetä halutaanko sitä lasta vai ei tai ollaan erimielisiä asiasta.

Sanoit ensimmäisessä kommentissa "jos mies haluaa seurustella, ja seksiäkin niin hän on valmis myös olemaan isä" sekä "Jos ei halua lapsia niin ei pidä hankkia tyttöystävää tai harrastaa seksiä" Minusta tuollaiset kommentit kielii aika vahvasti siitä, että mielestäsi on ihan sama ehkäistäkö vaiko ei, koska jos harrastaa seksiä niin on valmis myös isäksi tai äidiksi. 

Sinä voit aivan hyvin kritisoida mitä tahansa ajatusmallia. Minä taas kritisoin sinun kaltaista mustavalkoista ajattelutapaa, että seksiä ei voi harrastaa ilman että haluaa lapsia.

Nyt sulla taisi mennä lainaukset ja henkilöt sekaisin.

No silloin syypää oli kyllä tämän "T. Se sama ämmä"-kommentoijan, joka vastaa toisen viestiin siten, että antaa ymmärtää olevansa ensimmäinen kommentoija. 

Onhan tämä vähän nurinkurista. Näköjään naiset, jotka salaa jättävät ehkäisyn pois mieheltä, saavat täälläkin keskustelussa ymmärrystä siitä, ja miehelle ollaan "olisit käyttänyt kortsua!". Mutta sen sijaan sellaiset pariskunnat, jotka ovat sopineet ehkäisystä, sen käytöstä tai käyttämättömyydestä (näitä tapoja kun on niin paljon kuin ihmisiä, mutta pääasia että näistä asioista on sovittu yhteisymmärryksessä molempien osapuolten välillä), niin ensimmäinen kommentti on "en kyllä ihan ymmärrä tätäkään". Hassua :D

Mutta kun jokaisella naisella on oikeus lapseen! On elämän tarkoitus jatkaa sukulinjaansa, ja on epäonnistunut naisena , jos ei saa syliinsä omaa nyyttiä :D

Vierailija
122/124 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mies, joka ei suostu kondomin käyttöön. Itsekästä! Löytyy kyllä miehiä, joille tuo ei ole mikään kynnyskysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mistään mahdollisista elatusavuista on turha huolehtia, Suomessa vain aviomies voi olla isä, ellet sitten ihan kirjallisesti sitä tunnusta.

Vierailija
124/124 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka ei halua lapsia, hoitaa ehkäisyn. Yksinkertaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän