Tyttöystävä raskaana, valehteli syövänsä pillereitä
Kiitos tyttöystävän kaverin, sain tietää ettei mitään pillereitä ole ollutkaan muutamaan kuukauteen.
Sovittiin seurustelun alkaessa että tyttöystävä hoitaa ehkäisyn koska halusi niin. Itse olisin suostunut kortsuihin mutta hänestä ne oli hankalia. Joo, olisi varmaan pitänyt käyttää myös niitä kortsuja mutta olen sitten varmaan jotenkin tyhmä kun erehdyin luottamaan tyttöystävään tällaisessä asiassa.
Tyttöystävä tunnusti tuon pillereiden lopettamisen ominpäin kun kysyin asiasta ja puolustelee tekoaan sillä että tiesi minusta tulevan hyvä isä. Paitsi että en halua lapsia ja hän tietää sen. Ei kuulemma kukaan ole ikinä täysin valmis ja tähän tottuu kyllä. Pitää jollain sairaalla tavalla myös itseään jonain sankarina kun teki tämän rohkean päätöksen meidän molempien puolesta.
Olen sanonut kantavani vastuuni jos vahinko käy mutta se että toinen tietoisesti SALAA hankiutuu raskaaksi on asia erikseeen.
Että voi ihminen olla tyhmä ja itsekäs.
Nyt tyttöystävä kailottaa pitkin yhteistä kaveripiiriä että olen ihan kusipää kun jätän raskaana olevan naisen ja kehtaan vielä puhua abortista.
Helvetin helvetti
Kommentit (124)
Jätä se mies, joka ei suostu kondomin käyttöön. Itsekästä! Löytyy kyllä miehiä, joille tuo ei ole mikään kynnyskysymys.
Noh, mistään mahdollisista elatusavuista on turha huolehtia, Suomessa vain aviomies voi olla isä, ellet sitten ihan kirjallisesti sitä tunnusta.
Se joka ei halua lapsia, hoitaa ehkäisyn. Yksinkertaista.
Mutta kun jokaisella naisella on oikeus lapseen! On elämän tarkoitus jatkaa sukulinjaansa, ja on epäonnistunut naisena , jos ei saa syliinsä omaa nyyttiä :D