Mies! Voiko lyhyet jalat naisella olla seksikkäät?
Minulla on lyhyet jalat. Olen kuitenkin kerran kuullut kehuja niistä eräältä tuntemattomalta mieheltä. Myös yksi ex-poikaystävistäni on ylistänyt jalkojani.
Yksi existäkin kuitenkin riidan aikana mollasi minua lyhyistä jaloistani.
Mitä te miehet täällä AV:llä olette mieltä, voiko lyhyet jalat olla seksikkäät?
Kommentit (116)
Voi. Ei miehet edes yleensä mittaile naisten (jalkojen) pituuksia.
No ei kyllä. Jos on joku kääpiöfetissi niin ehkä sit.
Ei voi. Mutta ei mies huomaa ovatko jalat lyhyet vai pitkät. Jos ne on lyhyet ja paksut niin sen se voi huomata.
Ei miehet mittaile naisten jalkoja. Sitäpaitsi pukeutumisella saa häivytettyä tällaiset asiat. Miehet katsovat kasvoja, hiuksia, rintoja ja takapuolta.
Ei seksikkyys ole kiinni yhdestä ruumiinosasta. Se on koko paketti. Jotkut on seksikkäitä ja jotkut ei yhtään.
Olkoon vaikka jalaton, minusta kasvot vaikuttavat ulkonäöllisesti enemmän kuin vartalo. Loppupeleissä onko silläkään sitten väliä, kunhan luonne on mukava.
Jalkojen pituudella ei ole väliä. Tärkeämpää on, että jalat ovat paksut, vaikka sekään ei ole niin justiinsa
Ei kiinnosta jalkojen ja säärten pituus.
Jotkut lyhytjalkaiset naiset ovat kyllä hyvinkin seksikkäitä. Tosin mielipiteeseeni ehkä vaikuttaa sekin, että yli puolet elämästäni olen ollut naimisissa huomattavan pitkäjalkaisen naisen kanssa.
Ominaisuudet eivät ole seksikkäitä. Kokonaisuus ja ihmiset ovat seksikkäitä.
m24.
Jos ne jalat ovat niin lyhyet että huomaa niin sitten voi jo haitata.
lyhytjalkaisilla on yleensä hyvä muhkea pylly. pitkäjalkaiset näyttävät vähän sellaisilta riu'uilta, varsinkin kun tulee ikää ja naisellisten lihasten pyöreys ja muoto katoaa
Pitkät, gasellimaiset jalat ovat parhaat. Etenkin lyhyehkössä hameessa. Tai tiukoissa farkuissa.
No se riippuu niin monesta asiasta. Itse en ainakaan etsimällä etsisi lyhytjalkaista naista, mutta jos nainen on muuten viehättävä ja kroppa ok niin mikäs siinä.
Yleisesti lyhyet naiset ovat minusta seksikkäitä; jalkojen pituudella ei sillä tavalla ole merkitystä... tärkeää on, että jossain vaiheessa osaa levittää ne jalkansa ;)
Kokonaisuus ratkaisee.
Mä en pidä lyhyitä jalkoja naisella mitenkään erityisen seksikkäänä tai tavoiteltavana ominaisuutena, mutta en myöskään pitkiä. Kuten joku sanoikin, kokonaisuus tekee seksikkyyden, ei tietyt yksittäiset piirteet. Joku näyttää hyvältä pitkine jalkoineen, joku toinen valloittaa lyhytjalkaisena.
Ei miehet huomaa naisessa jalkojen pituutta, joten ihan sama vaikka lyhyet.