Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Voiko lyhyet jalat naisella olla seksikkäät?

Vierailija
13.01.2016 |

Minulla on lyhyet jalat. Olen kuitenkin kerran kuullut kehuja niistä eräältä tuntemattomalta mieheltä. Myös yksi ex-poikaystävistäni on ylistänyt jalkojani.
Yksi existäkin kuitenkin riidan aikana mollasi minua lyhyistä jaloistani.
Mitä te miehet täällä AV:llä olette mieltä, voiko lyhyet jalat olla seksikkäät?

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkyydestä en tiedä, mutta paremmat ne on peltohommissa.

Vierailija
82/116 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet ja paksut selluliittikinkut.

Aah, voiko mitään suomalaisempaa olla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todella lyhyet jalat (mutta kengännumero suuri), pienet tissit, leveät hartiat ja leukaperät. Eli en todellakaan olisi paperilla mikään kedon kaunein kukkanen. Kuitenkin minua ilmeisesti pidetään varsin hyvännäköisenä . Tiedostan kyllä hyvin, ettei mikään noista piirteistä ole yleisen kauneuskäsityksen mukaan haluttava, mutta jostain kumman syystä olen saanut kehuja sekä kivoista jaloistani, kauniista rinnoistani ja kasvojen luustosta, että vahvannnäköisestä kropasta. En todellakaan kuvittele, että joka ikinen mies minusta tykkäisi, mutta ei tarvitsekaan, kunhan eivät sitä tule minulle kertomaan.

Elämässä on niin paljon muutakin murehdittavaa, ettei energiaa kannata tuhlata jalkojen pituudesta huolehtimiseen.

Vierailija
84/116 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä vastaan, etteipä niillä jaloilla niin väliä, mutta jos vyötärö on leveämpi kun peppu, niin se on iso turn off.

Vierailija
85/116 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lyhyetkin jalat olla seksikkäät. Jopa erittäin seksikkäät.

Vierailija
86/116 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on jalat sen takia, että lattiaan ei jää limainen vana. Eikä se jalkojen pituus vaan sen reiän tiukkuus ja ettei ole kovin lerpat huulet ylä- eikä alapäässä. So. ei botoxia ylähuuleen akuankkatyyliin. Eikä virtahevon massaa päällä. Aivoista ei ole niin väliä, kukaan ei älystä välitä kun se ei näy päälle. Äly ei ole naiselle mikään avu vaan naama ja tissit ja perse. Seuratkaa vaikka mainoksia. Osta naamarasvaa, perserasvaa, tissirasvaa, nännirasvaa, huulitahnaa, nahkarasvaa, hajustetta, kosteutta, tukkarasvaa, palsamia, pillurasvaaa, liukurasvaa, naamamaalia, rättejä, pyyhettä, pesurasvaa, voitelurasvaa, hankausrasvaa, hankauksenpoistorasvaa, tulet kauniiksi ja haluttavaksi kun ostat näitä mömmöjä kullan hinnalla pienessä purkissa. On ne naiset tyhmiä ja höynäytettäviä. Nainen on laumaeläin, kun joku ostaa niin kaikkien on ostettava, tähän perustuu tupperikuppien ja muiden höpöjutujen markkinointi. Naiset antavat käyttää itseään hyväksi kaikenlaisten huijareiden. Ihanaa tulla kusetetuksi ostamaan karmean hintaisia rojuja. Siis tulla kusetetuksi. Sitä markkinointi käyttää tehokkaasti. 

Vierailija
87/116 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lyhytjalkaisilla on yleensä hyvä muhkea pylly. pitkäjalkaiset näyttävät vähän sellaisilta riu'uilta, varsinkin kun tulee ikää ja naisellisten lihasten pyöreys ja muoto katoaa

Paskanlatvat. Lyllerrä sinä vaan töpöjaloillasi, se se vasta naurettavan näköistä on. Ja kysymys esitettiin miehille, ei naisille.

Kyllä naisillakin on esteettinen maku naiskauneuden suhteen ja unelma siitä, millaisia itse haluaisivat naisenakin olla.

Moni nainen ei pidä superpitkistäkään jaloista - eli kohtuus kaikessa.   Mallienkin vartalotyypeissä on eroja, enkä itse niinkään ihaile niitä kaikkein pitkäjalkaisimpia.  Kokonaisuus ratkaisee - ja sisältökin, kun kestävistä ihmissuhteista puhutaan.

Ja moni malli kun vanhenee tarpeeksi, niin heihin tulee hieman sellaista maskuliinista vaikutelmaa, etenkin yhä laihana ja lihaksikkaaksi treenattuina - juuri tuon pituuden takia.

Ja mallit ja missit ovat ihmeen kovia eroilemaan kuitenkin, turhan usein miehensäkin pettävät ja joskus jopa rumempienkin naisten kanssa - miksiköhän näin on? Eli pelkkä ulkonäkö ei aina takaa mitään.

Otsikosta lainattua: "MIES, voiko lyhyet jalat naisella olla seksikkäät"

Ja nythän ei puhuttu mistään malleista tai misseistä, vaan ihan tavallisista naisista käsittääkseni. Ja ihan samalla lailla muuten eroavat taviksetkin ja niidenkin miehistä löytyy pettäjiä.

Pitkät jalat eivät liity millään lailla hankalaan luonteeseen, jos sitä nyt viestissäsi vihjailet.

Vierailija
88/116 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slaavisääret

Vierailija
89/116 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi olla seksikäs lyhyistä jaloista huolimatta, mutta ei ne lyhyet tappijalat ole itsesssään seksikkäitä.

Vierailija
90/116 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet mittaile naisten jalkoja. Sitäpaitsi pukeutumisella saa häivytettyä tällaiset asiat. Miehet katsovat kasvoja, hiuksia, rintoja ja takapuolta.

Milloin olet nähnyt savolaisjuntturan menestyneen miehen rinnalla? Kyllä ne gasellinkoivetkin tsekataan, jos vain rahkeet riittää.

Vierailija
91/116 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on hoikat. Lyhyet, paksut jalat= ei jatkoon.

Vierailija
92/116 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäsääriset naiset ovat upeita mutta monelle tavismiehelle tavoittamattomia.

Helpompi tyytyä savolaiseen persjalkaan kuin jahdata turhaan gasellia.

M29

Vierailija
93/116 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että itse pidän pitkäjalkaisista. Olen lyhytjalkainen mies ja jos tekisin lyhtyjalkaisen naisen kanssa jälkeläisiä, niin pelkään että syntyisi lapsi jolla ei ole jalkoja laisinkaan.

Vierailija
94/116 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovatkin jos eivät ole rimppakintut

Vierailija
95/116 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/Cdg8vRGoTY2/?hl=fi

Tuossa hyvä esimerkki naisesta, jolla lyhyet jalat ja pitkä selkä. Koko jalan sisämitta siis reilusti alle puolet henkilön pituudesta. Jalat itsessään kauniin malliset ja muutenkin seksikäs, mutta näyttäisi toki kovin erilaiselta pidemmillä jaloilla.

Vierailija
96/116 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt jalkaiset emännät ovat hyviä nostamaan perunaa mutta en kyllä pidä seksikkäänä.

Vierailija
97/116 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lyhyissä jaloissa ole mitään vikaa jos olet 155cm ja jalat näyttävät vartalossasi sopusuhtaisilta tai suorastaan pitkähköiltä.

Jos olet 185cm ja sinulla on 155-senttiselle normaalit jalat niin sitten lopputulos voi näyttää oudolta.

Yhtä oudolta toki näyttää jos 185-senttisen gasellinreidet yhdistetään 155-senttiselle normaaliin ylävartaloon.

Vierailija
98/116 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aiemmin mainittu Kylie Minogue on hyvä esimerkki sopusuhtaiseen vartaloon, vaikka lyhyt onkin. Sen vuoksi kuvissa näyttääkin paljon pidemmältä mitä oikeasti on.

Mutta sellainen muumi-kroppa on asia erikseen. En keksi nyt ketään muuta esimerkkiä kuin Jersey Shoren Snooki.

Hällä on kunnon Muumipeikon vartalo.

Vierailija
99/116 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sidotut,typistetyt jalkaterät kuin ylhäisönaisilla vanhassa Kiinassa aikanaan !

Siinä 'sitä jotain' olisikin !

Vierailija
100/116 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lyhytjalkaisilla on yleensä hyvä muhkea pylly. pitkäjalkaiset näyttävät vähän sellaisilta riu'uilta, varsinkin kun tulee ikää ja naisellisten lihasten pyöreys ja muoto katoaa

Tuo pyllyn muhkeus on totta. Eräällä tutullani on aika lyhyet jalat. Selkä on sitten pitkän näköinen. Eli hän on tuolla lailla eriparia. Mutta vientiä hänellä on ollut aina. Muhkea takapuoli, kapea vyötärö ja isot rinnat ja ihan nätti naama.

Eli ei se jalkojen pituus/lyhyys ainakaan hänen kohdallaan ole negatiivinen piirre miesten mielestä.

No jos kestät kuulla totuuden tähän, niin ei me lähestytä aina parhaimman näköisiä naisia. Ne on nirppanokkia. Niiltä tulee pakit. Joku pitkäsääri missi haluaa sen jäkistähden.

Sun kaveria lähestytään, koska uskotaan, et siltä ei tule pakit. Se ei ole niin hyvännäköinen.

Mutta toisaalla tässäkin ketjussa sanotaan, että pitkäsäärisiä lähestytään ja kehutaan jatkuvasti. Yrittäkää nyt päättää kummin se on. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme