Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Voiko lyhyet jalat naisella olla seksikkäät?

Vierailija
13.01.2016 |

Minulla on lyhyet jalat. Olen kuitenkin kerran kuullut kehuja niistä eräältä tuntemattomalta mieheltä. Myös yksi ex-poikaystävistäni on ylistänyt jalkojani.
Yksi existäkin kuitenkin riidan aikana mollasi minua lyhyistä jaloistani.
Mitä te miehet täällä AV:llä olette mieltä, voiko lyhyet jalat olla seksikkäät?

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä niin monelle tässä ketjussa on syntynyt käsitys, että miehet eivät huomaa naisten jalkojen pituutta? Totta kai me huomaamme.

Minäkin muistan erään kasvoiltaan nätin naisen, jolla oli älyttömän pitkä selkeä ja lyhyet jalat. Sekä erään lyhyen naisen, jonka jalat olivat töpöt. Aivan varmasti huomasin tuollaiset. En minä sokea ole.

Vierailija
102/116 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkissääret suukon saa !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Vuonna 2016 ja myös tänä päivänä. Yksi mieluisimmista vartalotyypeistä minulle on juuri lyhytjalkainen mutta sopusuhtainen, siis alle keskimittainen nainen, jolla on pyöreä lantio/kapea vyötärö. Pitkät sääret voivat myös olla seksikkäät mutta aika harvoin ovat jos ovat kovin hoikat.

Vierailija
104/116 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuollaisen "savolaisnaisen" jolla on lyhyet ja paksut jalat. On muuten hoikka ja käyttää yleensä sellaisia vaatteita ettei tuota huomaa, joten yllätyin kun kerran piti hametta ja näin jalat paremmin.

Ei hänellä ainakaan ole pulaa ottajista kaikesta huolimatta.

Vierailija
105/116 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ominaisuudet eivät ole seksikkäitä. Kokonaisuus ja ihmiset ovat seksikkäitä.

m24.

Aikalailla juuri näin.

T:m50

Vierailija
106/116 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä panen vaiks jalatonta, lyhyet koivet menee siis yhtälailla.

Vierailija
107/116 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkojen pituus on yhdentekevää, koska sivuun ne kuitenkin levitetään.

Vierailija
108/116 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hoikat sääret ovat yksi rotunaisen ominaispiirteitä.

Eli ovat seksikkäämmät kuin lyhyet jalat.

M32

Vierailija
109/116 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä nähnyt naista, tai miestä jolla olisi niin lyhyet jalat että huomioisin asian, joitain lyhytkasvuisia lukuunottamatta, ja niissäkin se silmiin pistävä piirre on lyhyys, eikä jalkojen pituus.

T m

Vierailija
110/116 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin maitotonkan kokoinen, kylän miehet pelleilivät erään lyhyen miehen pituudella. Kun yksiin sattui tuo lyhyt kaveri ja pari muuta, sanottiin aina, että "Pentti, kyllä sinulla on lyhyet jalat" . Vastaus Pentiltä oli aina sama, "hyvinhän nuo on maahan aina yltäny."

Nimiä ei ole muutettu henkilöiden tunnistamiseksi, mutta heistä kukaan elä enää, minäkin olen jo toinen pitkä jalka haudan puolella. Ps. Pentin jalat eivät olleet seksikkäät.

Mutta toen piälle, kyllä pitkät laihat naisen jalat eivät ole ollenkaan seksikkäät, lyhyetkin on jos niissä on muotoja. 60-luvulla oli (mm.) muotia hyvin lyhyet hameet, silloin oli paljon hyvänäköisiä sääriä, koska nuoret olivat hoikempia. Nyt ovat hyvännäköisiä treenanneet some naiset, kun on hyvän muotoiset jalat lihasten ansiosta.

Terve ihminen näyttää hyvältä (ja hevonen).

Vierailija
111/116 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi olla seksikkäät. Midget-seksilläkin on oma vankka kiinnostuneiden joukkonsa.

Vierailija
112/116 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se läski kaljamahahan miehillä päihittää lyhytjalkaisenkin naisen tullen mennen. Joten turha on vertailla.

Vierailija
113/116 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalka on 33,3 senttiä, paitsi pikkukullisilla lyhempi.

Vierailija
114/116 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä lyhyen jalan mitta on alle 15cm, naisen jalkojen pituuteen en osaa ottaa kantaa. 

Vierailija
115/116 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
116/116 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän