Mies! Voiko lyhyet jalat naisella olla seksikkäät?
Minulla on lyhyet jalat. Olen kuitenkin kerran kuullut kehuja niistä eräältä tuntemattomalta mieheltä. Myös yksi ex-poikaystävistäni on ylistänyt jalkojani.
Yksi existäkin kuitenkin riidan aikana mollasi minua lyhyistä jaloistani.
Mitä te miehet täällä AV:llä olette mieltä, voiko lyhyet jalat olla seksikkäät?
Kommentit (116)
Minulla on lyhyet jalat ja mieheni sanoo että jalkani ovat parasta ulkonäöllisesti minussa. Moni muu mieskin on kehunut niitä koska ei ole kuulema tikut pystyssä.
Lyhyet töppöjalat ja pyöreä kuin pallo. Seksikäs? Ei tod.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet mittaile naisten jalkoja. Sitäpaitsi pukeutumisella saa häivytettyä tällaiset asiat. Miehet katsovat kasvoja, hiuksia, rintoja ja takapuolta.
Juuh, mutta käänteisessä järjestyksessä.
Jalkojen pituuden täytyy olla sopusuhteessa kroppaan, mutta jos jokin on epäseksikästä, niin tasapaksut nilkat, ns. tukkijalat.
Kyllä huomaa. Ihan ensimmäisiä asioita johon kiinnitän huomiota.
Harmi kun niin monilla kauniilla naisilla on lyhyet jalat.
Säärien ei tarvitse olla”mallipitkät” mutta jos ne ovat epäsuhtainen näköiset, selän pituuteen nähden selvästi lyhyen näköiset, se on kyllä rehellisesti sanottuna valitettavan iso turn off. Mutta tämä on vain minun kohdallani, en osaa sanoa muiden puolesta.
Toki ystävien kanssa sen verran mitä on keskustelu, kaikki samaa mieltä.
Tuo on kuitenkin asia johon kukaan ei voi itse vaikuttaa, joten siitä ei kannata mennä ketään mollaamaan. En usko, että häiritsee kaikkia samalla tavalla kuin minua. Ei varmasti. Se on vain ulkoista se.
Miksei voisi lyhyet jalatkin olla ihan upeat. Omani ovat huomattavan pitkät. En tiedä huomaavatko miehet erityisesti pitkiä sääriä, mutta oma mies kyllä usein kehuu niitä , varsinkin lyhyen hameen kanssa. Luulisin, että kokonaisuus on se asia mikä ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet huomaa naisessa jalkojen pituutta, joten ihan sama vaikka lyhyet.
Mulla pitkät sääret ja saan säännöllisesti kehuja. Taitaa ne huomata.
No kyl pitkät rotusääret kääntää pään. Ihan samoin ku nätti naama tai hyvät rinnat.
Olen 152cm ja yleensä sääriäni kehutaan.
Tuskin Kylie Minoguelllakaan kovin pitkät jalat on kun hän on muutaman sentin yli 150. Mutta eiköhän ole vaan aika hyvän näköinen. Kaikki on mittasuhteista kiinni.
Ei ne kauhean seksikkäät ole. Pitkäjalkasilla naisilla on sellanen wau efekti. Mut pitää olla siro ja pitkäjalkanen, ei miehekäs pitkä.
Ohan mallit nyt upeita josain näytöslaval pitkine jalkoineen.
Tottakai! Miettikää vaikka Tuksua. Onko ihanampaa töpöttäjää?
Vierailija kirjoitti:
Sitäpaitsi pukeutumisella saa häivytettyä tällaiset asiat.
Juuri näin. Kannattaa käyttää sääriä pidentäviä vaatteita, esim. bootcut-farkkuja ja baywatch-tyylisellä korkealla ysärileikkauksella varustettuja biksuja ja alusvaatteita.
Voi,mun naisella on 20cm pitkät jalat ja palvon niitä.
Naisena täytyy myöntää, ettei lyhyet jalat miestä komista. Tuskin sitten miesten silmissä naistakaan.
Siis tarkoitatko jotenkin kroppaan nähden lyhyitä jalkoja?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin Kylie Minoguelllakaan kovin pitkät jalat on kun hän on muutaman sentin yli 150. Mutta eiköhän ole vaan aika hyvän näköinen. Kaikki on mittasuhteista kiinni.
Eiköhän tässä mittasuhteista puhuttu.
Lyhyet jalat ovat useimmille yhdentekevät, eivätkä miehet niitä usein huomaa. Aika harvan mielestä varmaan muuhun kehon pituuteen nähden lyhyet sääret ovat seksikkäämmät kuin pitemmät, mutta asia ei ole monien silmissä kovin oleellinen. Useimpien mielestä kehon pituuteen nähden pitkähköt, sopivan lihaksikkaat ja muodokkaat "missin sääret" lienevät seksikkäimmät, mutta harva mies on ns. säärimiehiä. Moni on valmiimpi tinkimään sääristä kuin naamasta, perseestä, sorjasta uumasta ja tisseistä.