Mies! Voiko lyhyet jalat naisella olla seksikkäät?
Minulla on lyhyet jalat. Olen kuitenkin kerran kuullut kehuja niistä eräältä tuntemattomalta mieheltä. Myös yksi ex-poikaystävistäni on ylistänyt jalkojani.
Yksi existäkin kuitenkin riidan aikana mollasi minua lyhyistä jaloistani.
Mitä te miehet täällä AV:llä olette mieltä, voiko lyhyet jalat olla seksikkäät?
Kommentit (116)
Pitkät sääret on seksikkäät. Sellaset kun Candice Swanepoella vaikka. Anteeksi nyt vaan naiset, mutta miehillä on oikeus tähän mielipiteeseen. Itsekin kuolaatte kaikkia täydellisiä miesjulkkiksia.
Näköjään niitä naiset ainakin toivoo -> korkokenkien käyttö.
Ohan ne komeet.
Voisko joku laittaa hyvän kuvan mikä vastaisi lyhyitä jalkoja??
Itse N 157cm ja mun jalat ovat normaalit ja sopusuhtaiset vartalooni nähden. Ovat sopivan muodokkaat reisistä, ja sääret kaareutuvat. Mulla on omasta mielestäni kauniit jalat :D
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mielestä. Pitkät slaavisääret on parhaat.
Niin on. Siel näkee pitkii, hoikkii malleja joka puolella. Upeita!
Kyllä se on todettu. Muodokkaat mutta sirot, niillä saa huomiota. Jos olet pitkä mutta muodoton, ei kiinnosta. Ihan sama, oletkovpitkävtai lyhut, muotoja pitää olla.
Kaikkein seksikkäimpiä miesten mielestä on keskimäärin alle 20- vuotiaat naiset olipa nämä minkä näköisiä vain, siis verrattuna yli kaksvitosiin naisiin, joten koska kukaan ei ikuisesti pysy alle parikymppisenä niin se on ihan sama onko joku yksittäinen piirre seksikäs vai ei. Ei se kukkeinta nuoruutta voita. Ja kauneimmankin naisen mies katselee toisia naisia, eikös juu miehet. Siksi turha käyttää aikaansa miesten miellyttämiseen, koskaan ei ole niin täydellinen etteikö muitakin tekisi mieli.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät sääret on seksikkäät. Sellaset kun Candice Swanepoella vaikka. Anteeksi nyt vaan naiset, mutta miehillä on oikeus tähän mielipiteeseen. Itsekin kuolaatte kaikkia täydellisiä miesjulkkiksia.
Tuotakin mallia on silti haukuttu oudoista jalkojen mittasuhteista eli reidet todella pitkät sääriin verrattuna tai jotain - ja vauvamahansakin sai haukkuja :(
Eivät naiset ole niin paljon ulkonäön perään kuin miehet.
Miehet kuolaavat hyvännäköistä blondia, vaikka pää olisi täynnä sahanpurua - mutta naiset eivät kuolaa yleisesti vastaavia miehiä...
Vierailija kirjoitti:
lyhytjalkaisilla on yleensä hyvä muhkea pylly. pitkäjalkaiset näyttävät vähän sellaisilta riu'uilta, varsinkin kun tulee ikää ja naisellisten lihasten pyöreys ja muoto katoaa
Tuo pyllyn muhkeus on totta. Eräällä tutullani on aika lyhyet jalat. Selkä on sitten pitkän näköinen. Eli hän on tuolla lailla eriparia. Mutta vientiä hänellä on ollut aina. Muhkea takapuoli, kapea vyötärö ja isot rinnat ja ihan nätti naama.
Eli ei se jalkojen pituus/lyhyys ainakaan hänen kohdallaan ole negatiivinen piirre miesten mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lyhytjalkaisilla on yleensä hyvä muhkea pylly. pitkäjalkaiset näyttävät vähän sellaisilta riu'uilta, varsinkin kun tulee ikää ja naisellisten lihasten pyöreys ja muoto katoaa
Paskanlatvat. Lyllerrä sinä vaan töpöjaloillasi, se se vasta naurettavan näköistä on. Ja kysymys esitettiin miehille, ei naisille.
Kyllä naisillakin on esteettinen maku naiskauneuden suhteen ja unelma siitä, millaisia itse haluaisivat naisenakin olla.
Moni nainen ei pidä superpitkistäkään jaloista - eli kohtuus kaikessa. Mallienkin vartalotyypeissä on eroja, enkä itse niinkään ihaile niitä kaikkein pitkäjalkaisimpia. Kokonaisuus ratkaisee - ja sisältökin, kun kestävistä ihmissuhteista puhutaan.
Ja moni malli kun vanhenee tarpeeksi, niin heihin tulee hieman sellaista maskuliinista vaikutelmaa, etenkin yhä laihana ja lihaksikkaaksi treenattuina - juuri tuon pituuden takia.
Ja mallit ja missit ovat ihmeen kovia eroilemaan kuitenkin, turhan usein miehensäkin pettävät ja joskus jopa rumempienkin naisten kanssa - miksiköhän näin on? Eli pelkkä ulkonäkö ei aina takaa mitään.
Oletpa kateellinen pitkäsäärisille. Paistaa niin läpi tästä vuodatuksesta.
Ei vaan pikemminkin ihmetellyt joskus, kun kaunottariakin petetään ja jätetään, vaikka ulkonäkö on miehille naisessa usein se kaikkein tärkein asia.
Ja tuosta vanhempien pitkien naisten tietynlaisesta maskuliinisuudesta pidän kiinni - pienempikokoinen, hoikka ja lyhyempi nainen on monesti vanhempana hieman naisellisempi jopa tyttömäisellä tavalla kuin osa näistä 180-senttisistä mallinaisista. Jotenkin vanhemmiten ihmisiin tule muutenkin jonkinlaista kulmikkuutta ja pitkillä ja laihoilla se kulmikkuus korostuu enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo pyllyn muhkeus on totta. Eräällä tutullani on aika lyhyet jalat. Selkä on sitten pitkän näköinen. Eli hän on tuolla lailla eriparia. Mutta vientiä hänellä on ollut aina. Muhkea takapuoli, kapea vyötärö ja isot rinnat ja ihan nätti naama.
Eli ei se jalkojen pituus/lyhyys ainakaan hänen kohdallaan ole negatiivinen piirre miesten mielestä.
No jos kestät kuulla totuuden tähän, niin ei me lähestytä aina parhaimman näköisiä naisia. Ne on nirppanokkia. Niiltä tulee pakit. Joku pitkäsääri missi haluaa sen jäkistähden.
Sun kaveria lähestytään, koska uskotaan, et siltä ei tule pakit. Se ei ole niin hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskanlatvat. Lyllerrä sinä vaan töpöjaloillasi, se se vasta naurettavan näköistä on. Ja kysymys esitettiin miehille, ei naisille.
Kyllä naisillakin on esteettinen maku naiskauneuden suhteen ja unelma siitä, millaisia itse haluaisivat naisenakin olla.
Moni nainen ei pidä superpitkistäkään jaloista - eli kohtuus kaikessa. Mallienkin vartalotyypeissä on eroja, enkä itse niinkään ihaile niitä kaikkein pitkäjalkaisimpia. Kokonaisuus ratkaisee - ja sisältökin, kun kestävistä ihmissuhteista puhutaan.
Ja moni malli kun vanhenee tarpeeksi, niin heihin tulee hieman sellaista maskuliinista vaikutelmaa, etenkin yhä laihana ja lihaksikkaaksi treenattuina - juuri tuon pituuden takia.
Ja mallit ja missit ovat ihmeen kovia eroilemaan kuitenkin, turhan usein miehensäkin pettävät ja joskus jopa rumempienkin naisten kanssa - miksiköhän näin on? Eli pelkkä ulkonäkö ei aina takaa mitään.
Oletpa kateellinen pitkäsäärisille. Paistaa niin läpi tästä vuodatuksesta.
Ei vaan pikemminkin ihmetellyt joskus, kun kaunottariakin petetään ja jätetään, vaikka ulkonäkö on miehille naisessa usein se kaikkein tärkein asia.
Ja tuosta vanhempien pitkien naisten tietynlaisesta maskuliinisuudesta pidän kiinni - pienempikokoinen, hoikka ja lyhyempi nainen on monesti vanhempana hieman naisellisempi jopa tyttömäisellä tavalla kuin osa näistä 180-senttisistä mallinaisista. Jotenkin vanhemmiten ihmisiin tule muutenkin jonkinlaista kulmikkuutta ja pitkillä ja laihoilla se kulmikkuus korostuu enemmän.
Ei tarvitse olla 180 senttinen, et on pitkät sääret. 170 senttisilläkin on.
Sitä.paitsi kaikki me ollaan vanhoina rupsahtaneita, ei ne lyhyetkään sillon mitään herkkuja enää ole. Outoo lohduttautua jollakin noin epätoivoisella 😂
Sori ei ne oikeen seksikkäät ole.
Löysin itse vastaavia kuvia mitkä edustavat lyhyitä jalkoja :
esim Ariana Grande on lyhyt, mutta omaa todella kauniit ja seksikkäät jalat kun ovat sopusuhtaiset ja sopivan muodokkaat.
https://www.google.fi/search?biw=1280&bih=622&tbm=isch&sa=1&ei=UXh0W7yV…:
T: se kuvia pyytänyt
Vierailija kirjoitti:
Löysin itse vastaavia kuvia mitkä edustavat lyhyitä jalkoja :
esim Ariana Grande on lyhyt, mutta omaa todella kauniit ja seksikkäät jalat kun ovat sopusuhtaiset ja sopivan muodokkaat.
T: se kuvia pyytänyt
Tai oikeastaan en tiedä edustaako lyhyitä jalkoja , mutta lyhyempien naisten jalkoja nyt ainakin koska nuo jalathan ei näytä yhtään lyhyiltä tuossa vartalossa. Eli kokonaisuus ja muodot ratkaisevat. Ei ole p rsejalkainen :D
Ei ne oikeen ole. Oma ihanne joku Abby vai onko se Abbie Clancy. Tää kyllä vaan mun mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Kysyt täällä tällasta lol peruspalstamamma on aika kaukana missistä. Ne vastaa sulle täällä, et ei oo pitkät sääret kauniit, kun niillä itsellä ei ole niitä. Aika huono gallup- paikka.
Oon itsekin nainen, mut pitkäsäärinen kamu on oikea miesmagneetti. Oon aina kadehtinut. Ite persjalkainen perusmalli.
Ei persjalkaisuus ole mikään perus. Suurimmalla osalla selän ja jalkojen mittasuhteet ovat kuitenkin hyvät, ihmisen pituudesta riippumatta.
Tietysti voi. Pidän pienistä, sekä siroista naisista ja niillä on aina lyhyet jalat.
Makuasioita kirjoitti:
Tietysti voi. Pidän pienistä, sekä siroista naisista ja niillä on aina lyhyet jalat.
Piti vielä lisätä, että kukaan nainen ei ole itse pitänyt niistä vaan olisi halunnut etenkin pidemmät sääret, nykyinen vaimo mukaan lukien.
Mulla on lyhyet jalat, peppukin melko pyöreä ja reidet myös pyöreät. Itse niitä aina salaa häpesin, mutta yllätys oli suuri kun mies paljasti, että ne olivat ensimmäinen asia mihin minussa kiinnitti huomion ja mihin ihastui. :D
Voi. Googlatkaa kuvahaku sanoilla suicide girls jemma
Siinä on jo aika lyhyet seksikkäät jalat.