Mies! Voiko lyhyet jalat naisella olla seksikkäät?
Minulla on lyhyet jalat. Olen kuitenkin kerran kuullut kehuja niistä eräältä tuntemattomalta mieheltä. Myös yksi ex-poikaystävistäni on ylistänyt jalkojani.
Yksi existäkin kuitenkin riidan aikana mollasi minua lyhyistä jaloistani.
Mitä te miehet täällä AV:llä olette mieltä, voiko lyhyet jalat olla seksikkäät?
Kommentit (116)
Tuossa on suhteellisen lyhyet jalat mutta kyllä tuommoinen persjalkainenkin kiinnostaa http://www3.pictures.zimbio.com/bg/Rosamund+Pike+Celebs+BGC+Charity+Day…
Vierailija kirjoitti:
Miksi laittaa tällainen avaus, tänne tulee vaan lyhytsääriset naiset valehtelemaan ja haukkumaan 😂 säälittävää
Mulla upeat pitkät sääret, saan niistä koko ajan kommenttii, somessa mul seuraajii vaan niitten takia 😂
Mulla ei ole isot rinnat, mut en silti koe tarvetta haukkua naisia keillä isommat rinnat vaan tunteajseni oloni paremmaks.
Ja sinun näkemyksesi on ainoa totuus? ok.
Kyl se pitkäsäärinen ykköstoive ois. Mut en nyt jätä johonkin mukavaan naiseen tutustumatta, jos ei oo pitkät jalat.
Onpa täällä paljon kiukkuisia lyhytjalkaisia naisia hahahahaaa
Valitettavan paljon kyllä häiritsee kirjoitti:
Kyllä huomaa. Ihan ensimmäisiä asioita johon kiinnitän huomiota.
Harmi kun niin monilla kauniilla naisilla on lyhyet jalat.
Säärien ei tarvitse olla”mallipitkät” mutta jos ne ovat epäsuhtainen näköiset, selän pituuteen nähden selvästi lyhyen näköiset, se on kyllä rehellisesti sanottuna valitettavan iso turn off. Mutta tämä on vain minun kohdallani, en osaa sanoa muiden puolesta.
Toki ystävien kanssa sen verran mitä on keskustelu, kaikki samaa mieltä.Tuo on kuitenkin asia johon kukaan ei voi itse vaikuttaa, joten siitä ei kannata mennä ketään mollaamaan. En usko, että häiritsee kaikkia samalla tavalla kuin minua. Ei varmasti. Se on vain ulkoista se.
Suomalaisissa miehissäkin on huomattavan persjalkaisi yksilöitä, etenkin kun miehillä on muutenkin usein lyhyemmät jalat suhteessa vartaloon. Etenkin jos ovat suht lyhyitä ja hieman pulleita, niin korostuu todella.
Naisilla ratkaisee paljon sekin, onko jalat treenattu - persjalkainen, jolla on sirot ja treenatut jalat vs. pitkät ja paksut tukit, sillä kyllä pitkät raajatkin voivat olla ns. ei niin kauniit.
Jokaisessa on hyviä ja huonoja puolia - ja etenkin mitä tulee sisältöön, ei vain pintaan...
Ja monta pitkäjalkaista k*sipäätä.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet mittaile naisten jalkoja. Sitäpaitsi pukeutumisella saa häivytettyä tällaiset asiat. Miehet katsovat kasvoja, hiuksia, rintoja ja takapuolta.
Tää on selvästi ( lyhytjalkaisen) naisen vastaus.
Kyl miehet katsoo sääret yhtälailla, kuin kaiken muun. Eikä miehiä joillain korkkareilla saa huiputettuu. Älä nyt viitti. Kyl me huomataan.
Ei väliä, kunhan ovat sen verran pitkät että ylettävät olkapäille.
Vierailija kirjoitti:
lyhytjalkaisilla on yleensä hyvä muhkea pylly. pitkäjalkaiset näyttävät vähän sellaisilta riu'uilta, varsinkin kun tulee ikää ja naisellisten lihasten pyöreys ja muoto katoaa
Eli töppöjalat ja lihava.
Kyllä barbie kroppa ton voittaa. Sori nyt vaan.
M29
Vierailija kirjoitti:
Ovatko myös kaikki aasialaiset lyhyetjalkaiset naiset rumia?
Aasiassakin on kansoja, joiden edustajilla monilla lyhyetköt jalat, vaikka hoikkuus häivyttää vaikutelmaa.
On lyhytjalkaisia julkkisiakin, kuten Jessica Simpson, jolla lyhyehköt jalat ja silti oli nuorempana ihailtu blondi.
Joskus jossain Playboy-lehdestä kertovassa dokumentissä todettiin, että hieman lyhyempijalkaisilla on parempi torso yms.
Silti raajojen pituus on tottakai luonnossa yksi kauneuselementti, mutta yksityiskohdat voivat olla parhaimmillaan jossain toisessa vartalotyypissä.
Sun pitää kysyä sellaselta jolla on jalkafetissi. Ei jalat muille seksikkäitä ole. :p
Kysyt täällä tällasta lol peruspalstamamma on aika kaukana missistä. Ne vastaa sulle täällä, et ei oo pitkät sääret kauniit, kun niillä itsellä ei ole niitä. Aika huono gallup- paikka.
Oon itsekin nainen, mut pitkäsäärinen kamu on oikea miesmagneetti. Oon aina kadehtinut. Ite persjalkainen perusmalli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko myös kaikki aasialaiset lyhyetjalkaiset naiset rumia?
Aasiassakin on kansoja, joiden edustajilla monilla lyhyetköt jalat, vaikka hoikkuus häivyttää vaikutelmaa.
On lyhytjalkaisia julkkisiakin, kuten Jessica Simpson, jolla lyhyehköt jalat ja silti oli nuorempana ihailtu blondi.
Joskus jossain Playboy-lehdestä kertovassa dokumentissä todettiin, että hieman lyhyempijalkaisilla on parempi torso yms.
Silti raajojen pituus on tottakai luonnossa yksi kauneuselementti, mutta yksityiskohdat voivat olla parhaimmillaan jossain toisessa vartalotyypissä.
Simpson pitää aina himokorkkareita, et näyttäis pitkäsääriseltä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on lyhyet jalat ja mieheni sanoo että jalkani ovat parasta ulkonäöllisesti minussa. Moni muu mieskin on kehunut niitä koska ei ole kuulema tikut pystyssä.
No selvästi oot epävarma lyhyistä jaloistasi, kun piti mollata pitkäjalkaisia tohon perään.
Sori. Ei ne oikein seksikkäät ole. Mutta voihan sussa olla muuta seksikästä, mikä korvaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lyhytjalkaisilla on yleensä hyvä muhkea pylly. pitkäjalkaiset näyttävät vähän sellaisilta riu'uilta, varsinkin kun tulee ikää ja naisellisten lihasten pyöreys ja muoto katoaa
Paskanlatvat. Lyllerrä sinä vaan töpöjaloillasi, se se vasta naurettavan näköistä on. Ja kysymys esitettiin miehille, ei naisille.
Kyllä naisillakin on esteettinen maku naiskauneuden suhteen ja unelma siitä, millaisia itse haluaisivat naisenakin olla.
Moni nainen ei pidä superpitkistäkään jaloista - eli kohtuus kaikessa. Mallienkin vartalotyypeissä on eroja, enkä itse niinkään ihaile niitä kaikkein pitkäjalkaisimpia. Kokonaisuus ratkaisee - ja sisältökin, kun kestävistä ihmissuhteista puhutaan.
Ja moni malli kun vanhenee tarpeeksi, niin heihin tulee hieman sellaista maskuliinista vaikutelmaa, etenkin yhä laihana ja lihaksikkaaksi treenattuina - juuri tuon pituuden takia.
Ja mallit ja missit ovat ihmeen kovia eroilemaan kuitenkin, turhan usein miehensäkin pettävät ja joskus jopa rumempienkin naisten kanssa - miksiköhän näin on? Eli pelkkä ulkonäkö ei aina takaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskanlatvat. Lyllerrä sinä vaan töpöjaloillasi, se se vasta naurettavan näköistä on. Ja kysymys esitettiin miehille, ei naisille.
Kyllä naisillakin on esteettinen maku naiskauneuden suhteen ja unelma siitä, millaisia itse haluaisivat naisenakin olla.
Moni nainen ei pidä superpitkistäkään jaloista - eli kohtuus kaikessa. Mallienkin vartalotyypeissä on eroja, enkä itse niinkään ihaile niitä kaikkein pitkäjalkaisimpia. Kokonaisuus ratkaisee - ja sisältökin, kun kestävistä ihmissuhteista puhutaan.
Ja moni malli kun vanhenee tarpeeksi, niin heihin tulee hieman sellaista maskuliinista vaikutelmaa, etenkin yhä laihana ja lihaksikkaaksi treenattuina - juuri tuon pituuden takia.
Ja mallit ja missit ovat ihmeen kovia eroilemaan kuitenkin, turhan usein miehensäkin pettävät ja joskus jopa rumempienkin naisten kanssa - miksiköhän näin on? Eli pelkkä ulkonäkö ei aina takaa mitään.
Oletpa kateellinen pitkäsäärisille. Paistaa niin läpi tästä vuodatuksesta.
Ei mun mielestä. Pitkät slaavisääret on parhaat.
Miksi laittaa tällainen avaus, tänne tulee vaan lyhytsääriset naiset valehtelemaan ja haukkumaan 😂 säälittävää
Mulla upeat pitkät sääret, saan niistä koko ajan kommenttii, somessa mul seuraajii vaan niitten takia 😂
Mulla ei ole isot rinnat, mut en silti koe tarvetta haukkua naisia keillä isommat rinnat vaan tunteajseni oloni paremmaks.