Miespuolinen ystäväni purki mieltään liitostaan
Vaimonsa on kotona puolivuotiaan vauvan ja kaksivuotiaan kanssa.
Asunto on kuin pommin jäljiltä hänen tullessaan töissä ja vaatimusten lista loputon: siivoa, laita ruoka, vahdi lapsia... MIes tekee vaativaa työtä, jossa joutuu työajoissakin paljon joustamaan.
Yritin nyt sovittelevasti olla, mutta sisäisesti kiehuin. Kyllä naisen työpäivään kuuluu pitää koti säädyllisessä kunnossa ja huolehtia ruuasta. Miksi miehen pitää tehdä hänelle kaikki kuuluva, kun rättiväsyneenä ja stressaantuneena tulee kotiin. Ei yhtä kaljaa saa korkata ja lukea vaikka lehteä tai katsoa telkkaria hetken, kun jo alkaa käskytys.
Kommentit (92)
Onko tämän palstan lukijanaisista huomattava määrä älyltään kehitysvammaisen tasolla kun menee noin ilmiselviin trolleihin? Joka Timo T A Mikkonen näkisi että tässä viedään nyt kuin kuoriämpäriä.
Kai ap:n luokse itsensä kutsunut "kaverimies" kertoi myös, että vaimon kanssa on ihan platoninen suhde eikä ollut pitkään aikaan yhtään seksiä, suhde on pelkkä kulissi, mies jaksaa sitä urheasti kärsien vain lasten takia, ovat vaimon kanssa sopineet, että kumpikin saa ottaa sivusuhteen, ihan yhteisymmärryksessä on heillä avoin suhde, vaimon mielenterveys rakoilee ja hän on epätasapainoinen hirviö, eikä rakasta enää miestään, hän ei ymmärrä eikä arvosta miestä ja on vain ajan kysymys, milloin he eroavat, itse asiassa mies on jo päättänyt erota ja odottaa vain sopivaa hetkeä kertoa siitä vaimolle, ja tietysti vielä pisteenä iin päälle , että ap on ensimmäinen nainen, joka on ikinä ymmärtänyt miestä ja hän tunee heidän olevan samalla aaltopituudella. Ja sitten ap:lta jo lohkeaakin sitä säälipillua.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä vasta varsinainen verbaliikan mestaritar :D Kyllä, kuka tahansa on uskottava sinuun verrattuna :D
Kalkkuna mikä kalkkuna, mitäs sitä kiertelemään :D
Kluk kluk kluk kluk BääääääääääÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄääääääääääääääääää
Ei kannata vastata tälle minilassukkalle.
Se on se lassukka, jolle tulee välillä noita maniajaksoja, ja se kirjoittelee palstan täyteen jotain kalkkuna/hiekkavittu/maho yms. juttuja.
Se on oikeasti mielisairas, kannattaa antaa sen vaan olla, huomaahan sen, että kyseessä on mt-ongelma + alhainen äo tuosta "trollauksen" tasosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä vasta varsinainen verbaliikan mestaritar :D Kyllä, kuka tahansa on uskottava sinuun verrattuna :D
Se on se lassukka, jolle tulee välillä noita maniajaksoja, ja se kirjoittelee palstan täyteen jotain kalkkuna/hiekkavittu/maho yms. juttuja.
Se on oikeasti mielisairas, kannattaa antaa sen vaan olla, huomaahan sen, että kyseessä on mt-ongelma + alhainen äo tuosta "trollauksen" tasosta.
Etkö oikeasti keksi mitään omaa? Lassukka sitä ja lassukka tätä, pikkuinen sitä ja tätä. Kyllä voi aikuinen ihminen olla yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö oikeasti keksi mitään omaa? Lassukka sitä ja lassukka tätä, pikkuinen sitä ja tätä. Kyllä voi aikuinen ihminen olla yksinkertainen.
Koita mennä sinne päivystykseen ennen kuin sun maniajakso ehtii taas puhjeta täyteen kukkaansa niin kuin viimeksi, niin lujasti lentelee taas kalkkunat sun muut jutut.
Mun mielestä on surullista, että lassukkaismi jahtaa juuri mielenterveydeltään järkkyneitä miehiä, monet esim. redpill vakiot on tehneet itsarinkin muiden lassukoiden kannustamana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoisia vastauksia. Jos tilanne olisi toisinpäin, eli mies kotona ja vaimo töissä sekä joutuisi tekemään kaikki kotityöt, niin johan kalkkunalauma kalkattaisi närkästyneenä siitä mikä sika mieheksi :D
Tämä palsta on murskannut uskonut suomalaisiin naisiin. Onneksi tosielämässä olen tekemisissä sen vähän fiksumman osan kanssa, siellä naisillakin on jotain itsekritiikkiä, eikä tarvetta ulvoa kuoron mukana.
Bää Bää lampaat, bää bää.
Joo, katsotaan sitten, kun se mies kantaa sen lapsen, kestää sen, imettää, kestää ne hormonimyrskyt, pahimmassa tapauksessa synnytyksen jälkeisen masennuksen, jotkut menee psykoosiin siitä masennuksesta, ja synnytystraumoista jne.
Että bää, bää vaan pikku lassukkalammas.
No johan kalikka kalahti :D Ja oikein lassukkakortinkin keksit vetää esiin :D
Olet juuri loistoesimerkki mainitsemistani naisista, joiden kanssa en onneksini joudu tekemisiin. Uskot varmaan horoskooppeihinkin :D
Vau, oikein "joutuu" imettämään ja ja ja on niin raskasta ja ja ja hormoonimyrskytkin ja ja ja ja masennus ja jaj ja . Voi hellanduudeli jos ei yhtä kahta vuotta kestä pientä epämukavuutta niin olis varmaan parempi jättää se lapsi tekemättö, no? Se mitään raskasta ole, pelkkää omaa mukavuudenhalua ja laiskuutta.
Mä en henkilökohtaisesti halua lapsia, joten ei kosketa mua.
Mutta olen läheltä nähnyt synnytyksenjälkeisen psykoosin, ja ne ei edes ole erityisen harvinaisia... ehkä sua kohtaa onni ensi elämässä ja saat kokeilla, katsotaan sitten sun lassukkamielipiteitä.
Niin varmaan olet juu :D Vähän lukenut av:lta juttuja ja olet jo suuuuuuri asiantuntija :D
Ja lassukkakortit paukkuu. Hei, unohdit mainita että minulla on pieni pippeli enkä saa koskaan naista :D
Tää palsta on kyllä niin suurta viihdettä, kun valkoroska-akat pahoittaa mielensä joka asiasta, erityisesti totuuden kertomisesta :D Olet varmaan sellainen vahva ja itsenäinen nainen, jonka puntari poksahtaa rikki kun sille astut.
Kluk kluk kalkkunaiseni :D
Ai, että on vakuuttavaa argumentointia. Kyllä tämä mies on uskottava kaveri, käänsi mun mielipiteen tässä asiassa kyllä täysin. Varsinkin tuo kluk kluk kalkkunaiseni. Siinä se on perustelu jota on hyvin vaikea kaataa. Kyllä.
Ikinä en kuitenkaan pärjää sulle. Sä se olet niin asiallinen ja aina löytyy pätevä perustelu kaikkeen. Et haksahda henkilökohtaisuuksiin ja ala haukkua muita. Sellaisten miesten kirjoituksia on aina ilo lukea. Vakuuttavat minut ihan joka kerta. Kiitos sulle, tästäkin keskustelusta tuli jälleen kerran mielenkiintoinen ja avartava kokemus :)
Vierailija kirjoitti:
Tuo työssä raataminen kyllä kuulostaa vähän liioittelulta, kun harvemmin enää jokilauttaa vedetään tai vallihautaa kaivetaan. Tehokeinona kerran voi käyttää, mutta ei sitten enempää, kiitos.
Niin varsinkin kun tietää ne miesten ns raskaat työt on. Koneet tekee kaiken ja voi v kun on raskasta.
Mutta töissä on paljon kevyempää kuin kotona pienten lasten kanssa. Ja ei sitten tule miehelle mieleen että vaimo voi olle esim masentunut tms ja siksi ei jaksa? Se toisen vieminen jonnekin hoitoon kerran päivässä ja takaisin hakeminen voi viedä koko päivän jaksamisen.
Ja kun isä tulee töistä kotiin niin tottakai hänelle kuuluu kodin askareet. Eikö hän olekin perheenjäsen ja noiden lasten isä?
Hiukan aikuisen ajattelukykyä peliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoisia vastauksia. Jos tilanne olisi toisinpäin, eli mies kotona ja vaimo töissä sekä joutuisi tekemään kaikki kotityöt, niin johan kalkkunalauma kalkattaisi närkästyneenä siitä mikä sika mieheksi :D
Tämä palsta on murskannut uskonut suomalaisiin naisiin. Onneksi tosielämässä olen tekemisissä sen vähän fiksumman osan kanssa, siellä naisillakin on jotain itsekritiikkiä, eikä tarvetta ulvoa kuoron mukana.
Bää Bää lampaat, bää bää.
Joo, katsotaan sitten, kun se mies kantaa sen lapsen, kestää sen, imettää, kestää ne hormonimyrskyt, pahimmassa tapauksessa synnytyksen jälkeisen masennuksen, jotkut menee psykoosiin siitä masennuksesta, ja synnytystraumoista jne.
Että bää, bää vaan pikku lassukkalammas.
No johan kalikka kalahti :D Ja oikein lassukkakortinkin keksit vetää esiin :D
Olet juuri loistoesimerkki mainitsemistani naisista, joiden kanssa en onneksini joudu tekemisiin. Uskot varmaan horoskooppeihinkin :D
Vau, oikein "joutuu" imettämään ja ja ja on niin raskasta ja ja ja hormoonimyrskytkin ja ja ja ja masennus ja jaj ja . Voi hellanduudeli jos ei yhtä kahta vuotta kestä pientä epämukavuutta niin olis varmaan parempi jättää se lapsi tekemättö, no? Se mitään raskasta ole, pelkkää omaa mukavuudenhalua ja laiskuutta.
Mä en henkilökohtaisesti halua lapsia, joten ei kosketa mua.
Mutta olen läheltä nähnyt synnytyksenjälkeisen psykoosin, ja ne ei edes ole erityisen harvinaisia... ehkä sua kohtaa onni ensi elämässä ja saat kokeilla, katsotaan sitten sun lassukkamielipiteitä.
Niin varmaan olet juu :D Vähän lukenut av:lta juttuja ja olet jo suuuuuuri asiantuntija :D
Ja lassukkakortit paukkuu. Hei, unohdit mainita että minulla on pieni pippeli enkä saa koskaan naista :D
Tää palsta on kyllä niin suurta viihdettä, kun valkoroska-akat pahoittaa mielensä joka asiasta, erityisesti totuuden kertomisesta :D Olet varmaan sellainen vahva ja itsenäinen nainen, jonka puntari poksahtaa rikki kun sille astut.
Kluk kluk kalkkunaiseni :D
Ai, että on vakuuttavaa argumentointia. Kyllä tämä mies on uskottava kaveri, käänsi mun mielipiteen tässä asiassa kyllä täysin. Varsinkin tuo kluk kluk kalkkunaiseni. Siinä se on perustelu jota on hyvin vaikea kaataa. Kyllä.
Tyypillinen mies. Kovin otetaan tunteella joka asia ja loukkaannutaan verisesti pienestä itseensä kohdistuvasta pilailusta.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämän palstan lukijanaisista huomattava määrä älyltään kehitysvammaisen tasolla kun menee noin ilmiselviin trolleihin? Joka Timo T A Mikkonen näkisi että tässä viedään nyt kuin kuoriämpäriä.
Ai, tuo kaikkein pahimmin päreensä polttanut on kyllä omien sanojensa mukaan mies...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, tuo kaikkein pahimmin päreensä polttanut on kyllä omien sanojensa mukaan mies...
:D palstalassukahan se on, tuo perseensä repinyt onneton tapaus, eli mies.
Täältä voi kans huomata, että lassukat menee aina kaikkiin trolleihin.
Miesystäväs halusi sulta pillua, sen jälkeen olisi luikkinut nöyränä häntäkoipien välissä takaisin vaimonsa luokse. :D
Kyllä olen, ihan sama minulle uskotko. Toinen asia on se, ettei kyllä kiinnosta kuunnella paskan vertaa niitä horinoita, hoitakaa omat likapyykkinne.