Järkyttävää luettavaa tuo Mies söi päivällisen jämät -ketju
Eikö mies muka saa omassa kodissaan ja omasta jääkaapistaan syödä mitä haluaa milloin haluaa, aikuinen kun on? Oikeastiko odotatte, että miehenne (ei pieni lapsenne) kysyy LUPAA SYÖDÄ? Ja edelleen odotatte tyypin olevan silti mies ja paneva uros? Kuinka monta viikkoa luulette silloin menevän avioeroon, koska mies on liian nössö, ei sytytä, ei ole kemiaa, rakastuin toiseen (vaikka se on just nyt vankilassa)?
Jos nainen ei tee omalle miehellensä mielellään ruokaa, se ei rakasta (nimenomaan silloin se on se, ei hän).
Kuka ne elintarvikkeet on maksanut (=yleensä mies)?
Paljonko siihen ruoanlaittoon oikeasti muka menee aikaa ja mitä järkevämpä tehtävää naisella muka on?
Oi aivan kamalaa luettavaa ko. ketju.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko feministeistä kirjoittanut laittaa kuvasi palstalle? Olisi äärettömän kiehtovaa nähdä, minkä ikäinen - ja erityisesti minkä näköinen - mies kirjoittaa kyseisiä kommentteja.
Kommenttisi herättävät ehdottomasti mielenkiintoa persoonaasi kohtaan.
Hyvä idea. Kuva palstalle, kiitos! Kohtelias ja kunnioittava ideaalimies varmasti lukemattomille naisille.
Miten ulkonäkö ja kirjoitteleminen korreloivat? Älkää naiset olko aina niin ulkonäkökeskeisiä, vaan toimikaa niin kuin itse vaaditte!
Mies 58v, bmi 28, solakka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko feministeistä kirjoittanut laittaa kuvasi palstalle? Olisi äärettömän kiehtovaa nähdä, minkä ikäinen - ja erityisesti minkä näköinen - mies kirjoittaa kyseisiä kommentteja.
Kommenttisi herättävät ehdottomasti mielenkiintoa persoonaasi kohtaan.
Hyvä idea. Kuva palstalle, kiitos! Kohtelias ja kunnioittava ideaalimies varmasti lukemattomille naisille.
Tuutkos treffeille?
Minusta on järkyttävää, jos ruokaa ei osata tehdä pakastimeen varuiksi, osa jopa paranee pakastettaessa, säälittää mies joka ei saa syödä tarpeeksi ja toisaalta jos syö liikaa. Kuitenkin järkyttävintä on, jos lapset ei saa ruokaa. Olen itse joutunut lapsuuskodissani kohteluun, jolloin aina ei saanut ruokaa eli joko sitä ei ollut tarpeeksi tai jos myöhästyin niin en saanut ruokaa, muut söivät kaiken.
Päivän ainoa ruoka saattoi olla aamupuuro ja sen jälkeen ei mitään, vasta seuraavana aamuna. Ei ollut mitään hedelmiä, jogurtteja ja valmistuokia siihen aikaan. Olin aina laiha. En haluaisi samanlaista omille lapsilleni. Ymmärtäisin, jos lapsuuskotini olisi ollut rikkonainen, mutta ei ollut alkoholisimia yms. Vanhemmat kävivät molemmat töissä. Onneksi on ollut kouluruokailu sillä en ymmärrä miten olisin kehittynyt ja kasvanut ilman sitä aikoinaan. Tuolloin kouluruoka oli myös aina hyvää ja laadukasta 70-80-luvulla.