Vierailija

Heillä kun on ziljoona kertaa enemmän aikaa ja energiaa siihen.

Sivut

Kommentit (42)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jos niin sovitte sisarusten kesken ja olette samaa mieltä niin miksipä ei.
Hoitavat lapset saanevat sitten asiaankuuluvasti suuremman perinnön koska lapselliset eivät ole laittaneet tikkua ristiin.

Vierailija

Luulen että tulevaisuudessa lapset eivät ole täällä huolehtimassa vanhemmistaan. Muuttoliike muualle maailmaan käy kovana tulevien vuosikymmenien aikana. Ne kellä on älyä ja rahaa, lähtevät.älä tee lapsia ainakaan siitä syystä että sinusta huolehdittaisiin.

Näin

Totta kai, ja lapsettomille sitten myös suurimmat perintöosat. Lapset voivat pitää huolta lapsellisista vanhemmistaan taloudellisesti, eikös vain? Hyvältä kuulostaa.

Vierailija

Näinhän se menee ja mieheni sisko poraa vollattaa kun äitinsä testamenttasi koko perinnön miehelle! Joka hoiti äitinsä kaikki asiat ja tää ei ehtiny koskaan edes käymään kahvilla..

Vierailija

Vanhempani ovat käytännössä hoitaneet siskoni kaksi lasta, muuttivat jopa samalla paikkakunnalle asumaan, on avustettu taloudellisesti lasten harratuksissa, vaikka molemmat hyvätuloisia, lapset hoidettu sairaana/terveenä/lomien ajan kohta kymmenen vuotta. Kun itse olen tarvinnut muuttoapua, tms., apua ei ole onnistunut "kun on nämä lapset". 

Enpä nyt tiedä olenko niin innokkaana hoitamassa heitä vanhuuden tullen. Perintö ei kiinnosta tippaakaan. 

Vierailija

Ihan sama jonkun perinnön kanssa mutta onhan se nyt saatana kohtuutonta että ensin oma elämä mene lapsia hoitaessa ja sitten vihdoinkin kun lasten kanssa helpottaa, pitäisi alkaa hoitaa vanhuksia! Ei muuten tule tapahtumaan. Haluan aikaa itselle!

kaikai

Vierailija kirjoitti:
Ihan sama jonkun perinnön kanssa mutta onhan se nyt saatana kohtuutonta että ensin oma elämä mene lapsia hoitaessa ja sitten vihdoinkin kun lasten kanssa helpottaa, pitäisi alkaa hoitaa vanhuksia! Ei muuten tule tapahtumaan. Haluan aikaa itselle!

No yritä vaikka antaa ne lapset adoptioon...ehkä ei ole liian myöhäistä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse sitten ihmetellä, kun lapselliset saavat vain lakiosan.

Höpöhöpö. Lapsellisten lapset hoitavat aikanaan lapsettomiakin vanhuksia.
Lapselliset pitävät yhteiskuntaa yllä tekemällä uusia ihmisiä joita lapsettomatkin väistämättä tarvitsevat.
Hoitamaan itseään vanhoina mutta jo ennen sitä maksamaan veroja, työntekijöiksi yms.
Lapselliset tekevät ison työn kasvattaessaan uusia sukupolvia, joita sinäkin , lapseton, tarvitset!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hittoako teit lapsia, jos nyt elämä on niin kamalaa ja ilmeisesti pelkkää lastenhoitoa..? Eikö sun vanhemmat ole sulle yhtään tärkeitä? Vaikutat ihan kamalan itsekkäältä ihmiseltä.

Vierailija

Taas joku katkera "minä halusin lapsia" - AV-mamma täällä tilittämässä. Jos ottaa noin koville niin pitikö niitä haaroja käydä availemaan? Et taida rakastaa lapsiasi jos noin taakaksi sinulle ovat?

Kylläpä naurattaa kun olet niin katkera omalle vapaalle elämälleni heehee :DD:D:DD

Vierailija

Mitä ihmettä? Siinä vaiheessa, kun vanhemmat ovat iässä, jossa he tarvitsevat hoitoa, ovat perheellisten sisarusten lapset jo aikuisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse sitten ihmetellä, kun lapselliset saavat vain lakiosan.

Höpöhöpö. Lapsellisten lapset hoitavat aikanaan lapsettomiakin vanhuksia.
Lapselliset pitävät yhteiskuntaa yllä tekemällä uusia ihmisiä joita lapsettomatkin väistämättä tarvitsevat.
Hoitamaan itseään vanhoina mutta jo ennen sitä maksamaan veroja, työntekijöiksi yms.
Lapselliset tekevät ison työn kasvattaessaan uusia sukupolvia, joita sinäkin , lapseton, tarvitset!

Miksi liikakansoituksesta kärsivässä maailmassa joku näkee tekevänsä yhteiskunnalle palveluksen lisääntyessään ja vielä odottaa kiitollisuutta lapsettomilta tästä uhrauksesta? Maailmasta eivät ihmiset lopu, ja minulle on aivan se ja sama, minkävärinen hoitaja vaippani vaihtaa ollessani vanhus.

Vierailija

Juu olen järjestänyt elämäni mallilleen, olen se lapseton ja asun toisessa päässä Suomea. En tule kauhean usein käytännön avuksi, mutta rahallisesti avustan kyllä niin vanhempiani kuin myös (yllätys yllätys) myös pienituloisia ja asuntovelkaisia sisarusteni lapsia. Pitäisköhän ajatella tääkin asia uusiksi :)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat