Vierailija

Olemme siis tunteneet todella pitkään kyseisen pariskunnan kanssa, mutta vasta lähiaikoina havahduin kyseiseen asiaan...

En keksinyt parempaakaan otsikkoa, mutta siis tämän ystäväperheen toinen poika (eli keskimmäinen lapsi) ei näytä _ollenkaan_ isältään. Eskoinen ainakin on kuin ilmetty isänsä (vaikka hänellä on myös äitinsä piirteitä), ja kuopus näyttää juuri sopivasti isän ja äidin sekoitukselta. Mutta tässä yhdessä lapsessa en näe MITÄÄN yhdennäköisyyksiä isän kanssa. Äidinkin kanssa on vain hieman yhteisiä piirteitä, mutta myös paljon sellaista, mitä kummassakaan vanhemmassa tai heidän lähisuvussaan ei ole (ja tunnen siis suvun todella hyvin).

En koskaan uskoisi perheen äidistä, että pettäisi miestään. Nyt kuitenkin vahvasti epäilen sitä, että näin olisi päässyt käymään. En vain mitenkään muuten pysty järjellä selittämään, miten tämä yksi lapsi on niin erinäköinen kuin muu perheensä!

Kaikenlisäksi, nyt kun alan miettiä tarkemmin, tiedän juuri tämän keskimmäisen pojan näköisen miehen! Epäilykseni alkavat heräillä oikein kunnolla...

Pitäisikö minun mainita jotain tästä ehkä. perheen isälle? Vai pysynkö vain hiljaa?

Sivut

Kommentit (128)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Lähetä nimetön kirje äidille ja kerro mitä olet saanut selville. Vaadi jättämään 2000 € metsäpiiloon, niin et kerro havainnostasi eteenpäin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin. Meillä kaksi lastaa näyttää meiltä, yksi isoäidiltään eli mieheni äidiltä. Muistatko bilsankirjan risteyttämiset?

No mutta sanoin jo, että tunnen kummankin vanhemman lähisuvut. Eikä kukaan sukulaisista muistuta tätä yhtä poikaa, ei edes etäisesti.

Ap

Vierailija

Mikä on motiivisi tämän "paljastuksen" tekemiselle? Kuka siitä hyötyisi? Perheen äiti, isä vai lapsi? Ei kukaan. Taustalla ei ole mitään muuta kuin sinun halusi päteä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä on motiivisi tämän "paljastuksen" tekemiselle? Kuka siitä hyötyisi? Perheen äiti, isä vai lapsi? Ei kukaan. Taustalla ei ole mitään muuta kuin sinun halusi päteä.

Jos olisin itse esim. tuo poika, niin kyllä tahtoisin tietää, jos "isäni" ei olisikaan oikea isäni.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meilläkin pojalle tuli ruskeat silmät, vaikkei meillä kummallakaan ole!

t. äiti (joka varma lapsen isästä)

Ei meidänkään suvussa muilla ole ruskeita kuin mulla. Mulla viisi lasta eikä yksikään perinyt mun ruskeita silmiä. Yksi lapsistani on ihan eri näköinen kuin muut ja silti on lapseni ja isä sama kuin muilla. Piirteet hyvin erikoiset joita ei kellään muulla suvussa ole. Anna olla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No tässä on kyse muustakin kuin silmienväristä. Lapsen kasvojen koko luusto näyttää ihan erilaiselta verrattuna kaikkiin perheenjäseniin! Samoin ruumiinrakenne. Eikä ole perinyt ollenkaan isän vahvoja piirteitä.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos olisin itse esim. tuo poika, niin kyllä tahtoisin tietää, jos "isäni" ei olisikaan oikea isäni.

Ap

Juu mutta kun et asiasta voi olla varma niin kannattaa pitää suu supussa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No tässä on kyse muustakin kuin silmienväristä. Lapsen kasvojen koko luusto näyttää ihan erilaiselta verrattuna kaikkiin perheenjäseniin! Samoin ruumiinrakenne. Eikä ole perinyt ollenkaan isän vahvoja piirteitä.

Ap

Meillä kumpikaan lapsi ei ole perinyt isänsä piirteitä, jotkut sanoo että niillä on mun nenä, mutta kun mun lapsuuskuvia katsoo niin omasta mielestä ei näytetä yhtään samoilta!
Lapset eivät aina ole isänsä tai äitinsä kopioita!

Vierailija

Tuo on niin yleistä joka koulu luokassa on kaksi lasta jotka ovat väärän isän nimissä. 11% prosenttia lapsista lapsista on väärän isän nimissä.
Pitäisikö nyky käytäntöä jotenkin muuttaa koska se ei selvästi toimi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Et kuitenkaan ole tuo poika tai kukaan muukaan kyseisen perheen jäsen, joten et voi päättää tällaista asiaa heidän puolestaan sillä perusteella, mitä itse kuvittelet haluavasi vastaavassa tilanteessa. Minä esimerkiksi suuttuisin kovasti, jos joku "ystäväni" saisi selville, ettei minut rakkaudella kasvattanut isä olisi biologinen isäni, ja tulisi asian minulle kertomaan. Mitä ihmettä tuollaisella tiedolla tekee?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Meillä kumpikaan lapsi ei ole perinyt isänsä piirteitä, jotkut sanoo että niillä on mun nenä, mutta kun mun lapsuuskuvia katsoo niin omasta mielestä ei näytetä yhtään samoilta!
Lapset eivät aina ole isänsä tai äitinsä kopioita!

No ei kopioita tarvitsekaan olla, mutta pojassa ei ole YHTÄÄN MITÄÄN samaa miehen kanssa (ja äidinkin kanssa samaa ovat vain hiusten, ripsien ja kulmakarvojen väri sekä huulien muoto)! Kaiken lisäksi lapsi on hieman perhettään tummaihoisempi, äidin suvussa on tosin hieman tummempaa verta mutta luulisi sen nyt hieman "tasoittuvan" kun vaalean miehen kanssa hankkii lapsia (ja siis esikoinen ja kuopus ovat kummatkin vaaleita)...

Jos näkisit tämän perheen niin kyllä sinullakin varmaan nousisi mieleen, onko keskimmäinen lapsi esim. adoptoitu.

Ap

Vierailija

Kun kerran olette niin läheisiä ja hyviä ystäviä, teitysti voitte keskustella kaikista asioista. Yksi ystävyyden tärkeä piirre on rehellisyys.

t.Sarka Stinen

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat