Järkyttävää luettavaa tuo Mies söi päivällisen jämät -ketju
Eikö mies muka saa omassa kodissaan ja omasta jääkaapistaan syödä mitä haluaa milloin haluaa, aikuinen kun on? Oikeastiko odotatte, että miehenne (ei pieni lapsenne) kysyy LUPAA SYÖDÄ? Ja edelleen odotatte tyypin olevan silti mies ja paneva uros? Kuinka monta viikkoa luulette silloin menevän avioeroon, koska mies on liian nössö, ei sytytä, ei ole kemiaa, rakastuin toiseen (vaikka se on just nyt vankilassa)?
Jos nainen ei tee omalle miehellensä mielellään ruokaa, se ei rakasta (nimenomaan silloin se on se, ei hän).
Kuka ne elintarvikkeet on maksanut (=yleensä mies)?
Paljonko siihen ruoanlaittoon oikeasti muka menee aikaa ja mitä järkevämpä tehtävää naisella muka on?
Oi aivan kamalaa luettavaa ko. ketju.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi antaa tuon trollin ihan itsekseen pyöriä tässä ketjussa. Heippa! Poistun tästä topicista.
Femakon keskustelu = miesten sheimaaminen. Kun lassukanhuutelu ja sheimaaminen ei toimikaan,
häivytään toiseen miesvihakeskusteluun. Tämä on nähty sataan kertaan.
Tuo sinun sheimaamishuutelu on aina yhtä huvittavaa. Se paljastaa sinut, etä olet se sama katkeroitunut ja traumatisoitunut itkupilli, jolla ei ole koskaan mitään oikeaa annettaa keskusteluissa. Siksi näitä sinun trollejasi tietääkin vältellä. :)
Mä söin miehelle pakkaamani laatikkoruokaevään keskiviikko-torstai -yönä kun tuli nälkä. Vaihdoin aamulla leipään ja hedelmään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Femakkojen miesvihaa ei voi peitellä. Tämä palsta on niin täynnä sairasta vihapuhetta miehiä kohtaan, että 100% varmasti täyttää rikoksen tunnusmerkit.
Joko jätit nettivinkin ja linkkasit Fobballe?
Sinulta taisi sitten argumentit loppua. Noh, eihän äärifemakoilla koskaan mitään fiksuja argumentteja ole ollutkaan, ad hominemia korkeintaan. Mistähän tuo sairas miesviha kumpuaa? Varmaan siinä on taustalla valtava narsismi ja katkeruus jostain omasta lapsuuden kokemuksesta?
Jos olet todistamassa rikosta, miksi et ota yhteyttä poliisiin? Mitä argumentoitavaa sinulla on sitä vastaan? Ei mitään syitä olla tekemättä niin kuin ehdotin.
Oletan, että femakkovihaaja tekee parhaillaan nettivinkkiä ja tavoittelee Fobbaa.
Mikä tilanne?
Onko mitään uutta? Tekikö feministien vihaaja taas itsestään pellen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Femakkojen miesvihaa ei voi peitellä. Tämä palsta on niin täynnä sairasta vihapuhetta miehiä kohtaan, että 100% varmasti täyttää rikoksen tunnusmerkit.
Sinulta taisi sitten argumentit loppua. Noh, eihän äärifemakoilla koskaan mitään fiksuja argumentteja ole ollutkaan, ad hominemia korkeintaan. Mistähän tuo sairas miesviha kumpuaa? Varmaan siinä on taustalla valtava narsismi ja katkeruus jostain omasta lapsuuden kokemuksesta?
Jos olet todistamassa rikosta, miksi et ota yhteyttä poliisiin? Mitä argumentoitavaa sinulla on sitä vastaan? Ei mitään syitä olla tekemättä niin kuin ehdotin.
Oletan, että femakkovihaaja tekee parhaillaan nettivinkkiä ja tavoittelee Fobbaa.
Mikä tilanne?
Raportoi testeosteronitasosi tähän ketjuun heti! Taustaksi...
Vierailija kirjoitti:
Eikö mies muka saa omassa kodissaan ja omasta jääkaapistaan syödä mitä haluaa milloin haluaa, aikuinen kun on? Oikeastiko odotatte, että miehenne (ei pieni lapsenne) kysyy LUPAA SYÖDÄ? Ja edelleen odotatte tyypin olevan silti mies ja paneva uros? Kuinka monta viikkoa luulette silloin menevän avioeroon, koska mies on liian nössö, ei sytytä, ei ole kemiaa, rakastuin toiseen (vaikka se on just nyt vankilassa)?
Jos nainen ei tee omalle miehellensä mielellään ruokaa, se ei rakasta (nimenomaan silloin se on se, ei hän).
Paljonko siihen ruoanlaittoon oikeasti muka menee aikaa ja mitä järkevämpä tehtävää naisella muka on?
Oikeastikko odotat, että nainen on vain nöyrä palvelija, jonka kuuluu tyydyttää miehen loppumaton nälkä?
Nainen tekee mielellään omalle miehelleen ruokaa - mutta kyllä nainenkin haluaa tehdä ruokaa myös lapsilleen ja itselleen, ja tehdä elämässään muutakin kuin ruokaa.
Kokeile sinäkin kerran elämässäsi, kuinka paljon ruuanlaittoon menee OIKEASTi aikaa. Keskustellaan sitten lisää siitä, kuinka paljon enemmän aikaa menee kaksinkertaisen ja nelinkertaisen annoksen tekoon, ja paljonko aikaa kokonaan uuden annoksen tekoon, se nelinkertainen on jo syöty.
Voihan se nainen vaikka siivota ja pestä miehenkin pyykkiä ruuanlaitossa säästyvänä aikana. Vai väitätkö sinä itse peseväsi pyykkisi ja siivoavan vessaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tilanne?
Raportoi testeosteronitasosi tähän ketjuun heti! Taustaksi...
Tulin vain kysäisemään, onko nettivinkki jo jätetty sisään?
Vierailija kirjoitti:
Pointti oli varmaan, että mies oli lihava ja ahne ja söi perheen seuraavan päivän ruoat.
Vierailija kirjoitti:
Pakottaako joku sinut täällä palloilemaan?
Av on hyvää viihdettä. Kannattaa lopettaa palstailu jos on traumatisoivaa.
Miesvihavinkujalle:
1) Jos vihaat naisia noin paljon, ja kaikki naiset ovat mielestäsi miesvihaajia ja tämä on miesvihapalsta: MITÄ HEMMETTIÄ TEET TÄÄLLÄ NAISVALTAISELLA PALSTALLA. Miesvaltaisilla palstoilla miehet jatkuvasti haukkuvat naisia, mutta ei silä pyöri naiset vinkumassa niin kuin sinä teet täällä. Mikset mene miesvaltaisille palstoille? Siellä saat rauhassa hehkuttaa naisvihaasi ja marista miesvihasta naisvaltaisilla palstoilla. Et ole toivottu henkilö tällä palstalla, ja tekstisi ovat usein niin sairaita, että sinut pitäisi potkia täältä pysyvästi.
2) Jos tyhmyys olisi rikos, olisit jo vankilassa istumassa elinkautista ja avain olisi heitetty viemäriin.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin YLEENSÄ mies on maksanut ruuat?? Meillä ainakin minä yksin teen ruokaostokset ja myös maksan ne ihan itse omalta tililtä. Eli joka ikinen ruuanmuru mitä mies meillä syö on minun rahoilla maksettu. Ja tuskin olen ainoa. Ja jos katsot ruokakaupassa ympärille, siellä on enemmistö naisia. Tuskin ne kaikki miehen rahoilla siellä on. Naiset nääs käy töissä ja tienaa ihan ite. Ja voihan ne miehetkin olla vaimonsa rahoilla siellä kaupassa? Et sinä sitä voi tietää. Ja nitä tuohon aikaan tulee,niin naisilla on myös 8 tunnin työpäivät, lasten läksyt, harrastukset,ehkä vanhat vanhemmat hoidettavana, siivottava, pestävä pyykit, pestävä vessa jne. Naisilta ei työt tekemällä lopu.Ei naiset sen enempää ruuanlaitosta tykkää kuin miehetkään. Toiset tykkää ja toiset ei.Niin miehissä kuin naisissa. Mutta tuo laulu,että naiset elää miesten rahoilla, olisi jo aika loppua, kun Suomessa naiset on olleet aktiivisesti työelämässä jo 40v. Valittaakohan tuolla keski-ja etelä euroopassa miehet,että he joutuvat elättämään perheen, kun siellä ne monesti tekee niin? Naiset on enemmän kotona.. Täällä Suomessa ainakin tämä yksi mies jaksaa vinkua tätä samaa virttä, vaikka tuskin on edes vaimoa saanut"elätättäväkseen".
Se minuuttisalaatin tekijä, anna ohje! Mä en salaattia minuutissa tee, joten kiinnostaa, mitä 60 sekunnissa voi saada aikaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
MITÄ HELVETTIÄ?
Meillä ainakin minä maksan kaikki elintarvikkeet. Maksoin myös silloin kun olin äitiyslomilla ja hoitovapaalla. Mies saattaa joskus kaljasalkun lisäksi tuoda itselleen maksamakkarapötkön näön vuoksi, jotta pääsee valittamaan kuinka paljon hänellä menee rahaa ruokaan.
Maksaa muilla yleensä mies?
Kyllä meilläkin minä maksan kaikki ruuat, ja tuossa tein pikaisen kyselyn (naapuri mammat kylässä) niin kaikki maksavat enimmäkseen perheen ruokaostokset. Minäkin haluaisin tietää maksaako jossakin mies ruokaostokset ihan 100% ?
Mahtavia kommentteja täällä! Salaatin tekee minuutissa... :DDDD Varmaan hyvä salaatti.
Tää on provoksi ihan hauska aloitus. Eikä mua oikeestaan haittaa sekään, jos joku oikeasti ajattelee näin. Kunhan mun ei tarvii seurustella sellaisen ihmisen kanssa. Sitä paitsi saan kokea ylemmyydentunnetta, koska pidän näin ajattelevia ihmisiä hieman keskimääräistä tyhmempinä ja vanhanaikaisina. Hyvä ketju!
Vierailija kirjoitti:
Se minuuttisalaatin tekijä, anna ohje! Mä en salaattia minuutissa tee, joten kiinnostaa, mitä 60 sekunnissa voi saada aikaan!
Varmaan avaa Atrian perunasalaattipurkin.
Tämän jutun AP. Onko joku nainen pitänyt sinua huonosti vai onko äitisi syrjinyt sinua tyttölasten varjolla vai mikä on syynä tähän sairaaseen naisvihaan? Vai oletko vain yksinkertaisesti mies joka luulee,että nainen on luotu miehelle piiaksi ja palveliaksi ja kun näin ei elävässä elämässä olekaan , olet vetänyt itkupotkuraivarit jotka kestävät koko loppuelämäsi? Ja jos sinun mielestä naisen kuuluu olla siellä kotona tekemässä sinulle sitä ruokaa(kun naisillahan ei ollut muuta tekemistä)niin kenen sinä sitten kuvittelet sen ruuan maksavan ja sen keittäjänaisen elättävän,ellet sinä joka on sen sinne keittiöön hommannut? Ei sinne sinun keittiöön kukaan muu sitä naista elätä kuin sinä itse. Ja taas jos sinun mielestäsi nainen ei saa elää miehen rahoilla,täytyy sen naisen mennä töihin,eikä se sitten enää ehdi sinulle niitä ruokia laittamaan sen enenpää kuin sinä itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti häpeän olla nainen.
Ei hätää. Sinähän olet trollaava mies.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavia kommentteja täällä! Salaatin tekee minuutissa... :DDDD Varmaan hyvä salaatti.
Tää on provoksi ihan hauska aloitus. Eikä mua oikeestaan haittaa sekään, jos joku oikeasti ajattelee näin. Kunhan mun ei tarvii seurustella sellaisen ihmisen kanssa. Sitä paitsi saan kokea ylemmyydentunnetta, koska pidän näin ajattelevia ihmisiä hieman keskimääräistä tyhmempinä ja vanhanaikaisina. Hyvä ketju!
Hyvin sanottu ja täysin olen samaa mieltä. Mutta ajatella, millainen on maailman kuva ihmisellä, joka oikeasti ajattelee niin kuin AP. Vai onko sellaisia oikeasti olemassa. Vanhoissa ukoissa voi ollakin, mutta alle 50v? Eikä niissä vanhoissakaan ukoissa kyllä kovin moni noin ajattele. Voimia vaan AP:lle vihan hallintaan.
Kyllä salaatin tekee nopsaan. Kippaa kirsikkatomaatteja ja salaatinlehtiä siivilään ja huuhtoo ne. Kippaa kulhoon ja heittää päälle kurkkua/paprikaa/salaattijuustoa ja ehkä jotain öljyä/yrttejä/siemeniä päälle. Siinä on ja aikaa menee max 3min. Mites te sitten nyrästätte salaattia jos siihen mene kauan? :O
Voisitko feministeistä kirjoittanut laittaa kuvasi palstalle? Olisi äärettömän kiehtovaa nähdä, minkä ikäinen - ja erityisesti minkä näköinen - mies kirjoittaa kyseisiä kommentteja.
Kommenttisi herättävät ehdottomasti mielenkiintoa persoonaasi kohtaan.
Heh, palstan parasta antia taas. Makaronilaatikko-gate.