Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sellaisesta ruoasta tykkäät, joita monet ehkä vähän halveksuukin?

Vierailija
08.01.2016 |

Itse pidän purkkiherkkusienistä ja laitan niitä pizzaan, wokkeihin ja risottoihin, mutta saan yllättävän usein yök-kommentteja siitä :D Kun pitäisi käyttää tuoreita herkkusieniä heidän mielestä. Käytän toki niitäkin, mutta satun nyt vaan tykkäämään purkkiherkkusienistä, esim. pannulla sipulin kanssa paistettuna spagetin lisäkkeenä ne on niin herkkua, nam!

Onko teillä jotain vastaavia ruokajuttuja, mille muut usein nyrpistelevät?

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalapuikot, sellaiset tarpeeksi paistetut, rapeat :)

T. Ope

Vierailija
22/92 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaruoat, veriletut, kaalilaatikko, ananas, viili, ruisleipä+banaani... onhan näitä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruna... Eihän sitä tahdo enää kehdata valita ravintolassa lisukkeeksi.

Vierailija
24/92 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makkara-/nakkikastike.

Näistähän saa tehtyä todellista herkkuruokaa, kunhan rohkeasti käyttää mausteita, eikä tee aina sitä tylsähköä perusversiota jossa mausteena on suola ja korkeintaan pippuri. Teen itse ensin sen ruskean kastikkeen (eli ruskistan jauhot voissa), ja sinne laitan ainakin tomaattipyrettä, makeaa chilikastiketta, reilusti valkosipulia, chiliä, soijakastiketta. Rohkeasti vaan kokeilee, niin saa aikaan herkullisia ruokia yksinkertaisista ja edullisemmistakin aineksista.

Vierailija
25/92 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hernekeitto, röstiperunat, ravioli, kidneypavut suolaliemessä sellaisenaan, riisipuuro kunnon voisilmällä, hmm karjalanpaisti XD hmm tunnistaakohan joku mut tästä :D listaan vois toki lisätä vielä lohen koska jostain syystä oon elämäni aikana tavannu enemmän "hyi kalaa"-ihmisiä kuin "namnam kalaa"-ihmisiä :D

Vierailija
26/92 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hapankaali :9

Hapankaali on minunkin herkkua. Toimii erinomaisesti paistettujen bratwurstien kanssa, lämmitän hapankaalin paistinpannulla samalla kun paistan bratwursteja. 

Vierailija
27/92 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustastamakkarasta! Ja oon Pohjanmaalta enkä Pirkanmaalta ;)

Vierailija
28/92 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HK:n sininen 

Ei oikeastaan kuulu mun ruokiini, mutta aina joskus ostan lenkin ja laitan sen juureksien ja juuston kanssa uuniin. NAM, oikea pakkaspäivien ruoka.

Vierailija
29/92 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmiakki. Ei muuten, mutta ulkomailla järjestään JOKAINEN yökkäilee, kun maistaa sitä. Siis IHAN JOKAINEN!

Vierailija
30/92 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalilaatikko!

Vierailija
31/92 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksapihvit, jauhemaksapihvit, kaurapuuro, hernekeitto ja sushi

Vierailija
32/92 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunimakkara

Vierailija
33/92 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on hyviä ruokia ehdolla.Kuka kumma näitä moittii?

Vierailija
34/92 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksamakkara :)

Vierailija
35/92 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipulin kanssa paistettu, suolalla maustettu jauheliha on ihan sellaisenaan herkkuani, yleensä nappaan pannulta sitä pari lusikallista sivuun ennen sen käyttöä muuhun ruokaan. Kanasta tykkään järsiä kaikki rusto-osatkin, eli jäljelle jää vain paljaat luut. Joskus syön meetvurstia suoraan paketista suolaisten naposteltavien sijaan. Pakastepizzakin maistuu vallan hyvin, kun lisään vielä päälle mozzarellaraastetta.

Vierailija
36/92 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika valikoiva mutta kaikki eivät pidä mausteisista ruoista. Esim vanhempani yökkäilevät mädille jne.

Vierailija
37/92 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, mä pidin kakruna tillilihasta, vaikka kaikki muut taisivat inhota sitä.

Pidin tillilihasta lapsena ja pidän yhä edelleen. Pitäisikin joku päivä tehdä taas! Samoin kanaviillokista olen aina pitänyt. Nykyään on vain niin vaikea löytää kanaa, kun kaikkialla on vaan broileria, eikä siitä tule yhtä hyvää.

Vierailija
38/92 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

saarioisten hernekeitto. Kiistelty, mutta super hyvä

Vierailija
39/92 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinaattikeitto ja ne eines kolmioleivät.

Vierailija
40/92 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunimakkara, liha, peruna, valmiskotletit, kalapuikot, Aromat-mauste. Nää on jotenkin turvallisia, tuttuja ja ihania, vaikka kaikenlaista muutakin syön. Eivät ole erityisen hyvässä huudossa omilla kulmilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi