Mitä tekisit jos heräisit aamulla ja oli vihattusi henkilö?
Teidän kroppanne olisivat vaihtuneet yön aikana. Tämä oli juuri se jota vihaat. Ja nyt olisit sen kropassa?
Kommentit (12)
kai naamakin vaihtuis? muutoin oisin tavallistakin kummallisemman näköinen.
onks se vihattu hyvännäköinen? Ja se on nyt mun vartalossa?
Vierailija kirjoitti:
kai naamakin vaihtuis? muutoin oisin tavallistakin kummallisemman näköinen.
Siis ihan kokonaan :D
Jos olisin vihattuni henkilö, niin olisin siis vihaamani ihmisen joku läheinen?
Kyllä mulle sen kroppa ja naamakin (pikku korjauksia tarviis) kelpais, eipä siinä, on mua pari vuotta nuorempikin. Mutta se mitä mä sitten tekisin.. alkaisin etsimään itseäni ja päästäisin siltä oliolta ilmat pihalle :) :)
Vierailija kirjoitti:
onks se vihattu hyvännäköinen? Ja se on nyt mun vartalossa?
Vähän paha sanoo tohon mitää ku en tiiä miltä sun vihattusi näyttää :D
Menisin lääkäriin. Vihaamani ihminen on pahasti (mieli)sairas, eikä ymmärrä/halua itse mennä hoitoon.
Olisin hyvin hyvin ihmeissäni..... Olisin kotona niin kauan, että muuttuisin itsekseni.
Vaikea sanoa. Jos tietäisin varmuudella palautuvani vielä omaksi itsekseni, niin sabotoisin hänen ihmissuhteitaan ja saisin hänet näyttämään idiootilta. En tekisi mitään ennenkuulumatonta, pelkästään korostaisin hänen inhottavia piirteitään.
No se on kuulkaas ihan sama mitä yön aikana on tapahtunut, mutta aina ekaksi minä keitän kahvit! Mukillisen jälkeen voidaan alkaa katsoa mistä oikein on kyse ja mitä tässä nyt sitten pitää ratkoa. Kaipa minä yrittäisin sitten siinä vaiheessa heittää hänen niskaperseotteella pihalle, mutta jos asian laidat olis todellakin noin että minun nahan alla olis ja toimeenhan me ei oikein tulla, niin mihin lie tilanne kulminoituisi. Erikoista kyllä, taitaa tapahtua vain harvoille.
Olisit * piti kirjoittaa otsikkoon