Mitä mieltä miehestä, jolla heikko karvankasvu?
Niin.
Tiedämme etteivät kaikki naiset pidä parrasta miehellä tai edes sängestä. Mutta voisitko olla miehen kanssa, jolla ne eivät edes kasvaisi? Siis tulee totta kai karvoja, mutta ne on vähän kuin naisten "parta" eli karva siellä ja toinen täällä. Vähän kuin amis-viiksi tasolle jäänyt (mies tietenkin ajelee haituvat pois).
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Kertoo matalista testosteronitasoista. Eli eihän se ihan se ykkösvaihtoehto ole
Kaikki naiset ei tykkää korkeista testotasoista...
Ei se välttämättä kerro matalista testosteroniarvoista. Parrankasvu vaatii, että naamassa on karvatuppia. Kai se geneettisenä tulee sekin kuinka paljon niitä on ja miten sijoittuneet.
Aasialaisille ei esimerkiksi juuri kasva partaa. Vaikka varmaan ihan normaaleja mieshormonitasoja niilläkin on.
Eikös intiaanit ole melko karvattomia, mutta silti ihan miehen kokoisia?
Onko kellään naisella täällä miestä, jolla ei kasva partaa??
AP
Ei se ole paha, koska siihen ei voi itse yleensä vaikuttaa. Eri asiaa, jos mies olisi läski: niillä on omasta tahdostaan aina enemmän estrogeeniä kuin normaalimiehillä.
Parrankasvun voimakkuus ei kerro testotasoista, kyse on vain geeneistä ja tuurista, kellä kasvaa kellä ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole paha, koska siihen ei voi itse yleensä vaikuttaa. Eri asiaa, jos mies olisi läski: niillä on omasta tahdostaan aina enemmän estrogeeniä kuin normaalimiehillä.
Estro toisaalta suojaa esim. tukkaa. Monella lihavalla miehellä on tukka. Ja juopoilla vasta onkin.
Vierailija kirjoitti:
AP
Ei ole kuten ei lyhyttäkään miestä.
Silti naisille ei merkitse parrankasvu tai pituus *rolling eyes*
Mun miehellä kasvaa vain vähän ihan leuassa huulen alla ja siitä alaspäin. Käsissä, selässä eikä rinnassa ole ollenkaan näkyviä karvoja. On toki vasta reilu 2-kymppinen, uskon parrankasvun laajenevan vielä isommalle alueelle.
Ja eipä tuo minua haittaa, ei ainakaan pistele miehen karvat mua. :D
Ei haittaa yhtään, ois pikemminki unelma. En pidä parroista tai sängestä, joillakin sänki näyttää hyvältä maltillisena. Tuntuu inhottavalta kaiken lisäksi :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estro toisaalta suojaa esim. tukkaa. Monella lihavalla miehellä on tukka. Ja juopoilla vasta onkin.
Harmi, että eivät näe naista yhtä kiihottavina. Siksi erektio on löysä ja laukeaminen vaikeaa.
Tykkääkö naiset partajouhista luonnostaan?
Minulla on kaksi pientä sukulaistyttöä ja aina kun ne tulevat syliin niin alkavat "nyppiä" partakarvojani. Molemmat. Ja toisistaan riippumatta. Toisaalta vievät kyllä pään aina kauemmas jos vaikka koitan koskea niiden poskea sängellä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ei ole kuten ei lyhyttäkään miestä.
Silti naisille ei merkitse parrankasvu tai pituus *rolling eyes*
Mulla on lyhyenläntä suomijuntti kainalossa. :)
Anastasía kirjoitti:
Ei haittaa yhtään, ois pikemminki unelma. En pidä parroista tai sängestä, joillakin sänki näyttää hyvältä maltillisena. Tuntuu inhottavalta kaiken lisäksi :'D
Eikö sun pitänyt jättää palsta?
Mun miehellä on ollu kunnon karvat kaikkialla jo 16 vuotiaana :D Tykkään ;)
Ei se oo mies eikä mikään, jos ei parta kasva.
Mies on jotain muuta kuin karvankasvua. Hyvä sinä olet! 👍
Vierailija kirjoitti:
Noilla asioilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa