Vierailija

Niin.
Tiedämme etteivät kaikki naiset pidä parrasta miehellä tai edes sängestä. Mutta voisitko olla miehen kanssa, jolla ne eivät edes kasvaisi? Siis tulee totta kai karvoja, mutta ne on vähän kuin naisten "parta" eli karva siellä ja toinen täällä. Vähän kuin amis-viiksi tasolle jäänyt (mies tietenkin ajelee haituvat pois).

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kertoo matalista testosteronitasoista. Eli eihän se ihan se ykkösvaihtoehto ole

Kaikki naiset ei tykkää korkeista testotasoista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei se välttämättä kerro matalista testosteroniarvoista. Parrankasvu vaatii, että naamassa on karvatuppia. Kai se geneettisenä tulee sekin kuinka paljon niitä on ja miten sijoittuneet. 

Aasialaisille ei esimerkiksi juuri kasva partaa. Vaikka varmaan ihan normaaleja mieshormonitasoja niilläkin on. 

Vierailija

Ei se ole paha, koska siihen ei voi itse yleensä vaikuttaa. Eri asiaa, jos mies olisi läski: niillä on omasta tahdostaan aina enemmän estrogeeniä kuin normaalimiehillä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei se ole paha, koska siihen ei voi itse yleensä vaikuttaa. Eri asiaa, jos mies olisi läski: niillä on omasta tahdostaan aina enemmän estrogeeniä kuin normaalimiehillä.

Estro toisaalta suojaa esim. tukkaa. Monella lihavalla miehellä on tukka. Ja juopoilla vasta onkin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko kellään naisella täällä miestä, jolla ei kasva partaa??

AP

Ei ole kuten ei lyhyttäkään miestä. 

Silti naisille ei merkitse parrankasvu tai pituus *rolling eyes*

Vierailija

Mun miehellä kasvaa vain vähän ihan leuassa huulen alla ja siitä alaspäin. Käsissä, selässä eikä rinnassa ole ollenkaan näkyviä karvoja. On toki vasta reilu 2-kymppinen, uskon parrankasvun laajenevan vielä isommalle alueelle.
Ja eipä tuo minua haittaa, ei ainakaan pistele miehen karvat mua. :D

Ei haittaa yhtään, ois pikemminki unelma. En pidä parroista tai sängestä, joillakin sänki näyttää hyvältä maltillisena. Tuntuu inhottavalta kaiken lisäksi :'D

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Estro toisaalta suojaa esim. tukkaa. Monella lihavalla miehellä on tukka. Ja juopoilla vasta onkin. 

Harmi, että eivät näe naista yhtä kiihottavina. Siksi erektio on löysä ja laukeaminen vaikeaa.

Vierailija

Tykkääkö naiset partajouhista luonnostaan?

Minulla on kaksi pientä sukulaistyttöä ja aina kun ne tulevat syliin niin alkavat "nyppiä" partakarvojani. Molemmat. Ja toisistaan riippumatta. Toisaalta vievät kyllä pään aina kauemmas jos vaikka koitan koskea niiden poskea sängellä :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään naisella täällä miestä, jolla ei kasva partaa??

AP

Ei ole kuten ei lyhyttäkään miestä. 

Silti naisille ei merkitse parrankasvu tai pituus *rolling eyes*

Mulla on lyhyenläntä suomijuntti kainalossa. :)

Vierailija

Anastasía kirjoitti:
Ei haittaa yhtään, ois pikemminki unelma. En pidä parroista tai sängestä, joillakin sänki näyttää hyvältä maltillisena. Tuntuu inhottavalta kaiken lisäksi :'D

Eikö sun pitänyt jättää palsta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kertoo matalista testosteronitasoista. Eli eihän se ihan se ykkösvaihtoehto ole

Noilla asioilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat