Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi perinnön saatuani ympärillä on kavereita?

Vierailija
18.04.2024 |

Eipä ennen perintöä kyselleet: mitä kuuluu?

Nyt puhelin piippailee ja tulee paljon kyselyitä, mihin hintaan myisin kesämökin, pellon, metsätontin ym???

Auttakaa noviisia!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hidas? Totta kai ovat omaisuuden ja rahan perään, eivät muuten yrittäisi ottaa yhteyttä. Seurasi ei pätkääkään kiinnosta, muuten olisivat pitäneet yhteyttä ennen perintöäkin.

Vierailija
2/14 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on haluja myydä perittyä omaisuutta, pyydä niille arvioitsija ja laita todellinen hinta pöytään.

Aina löytyy heitä, ketkä haluavat päästä osingoille joko ilmaiseksi tai maksaa peritystä omaisuudesta mahdollisimman vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha vetää "kavereita" puoleensa.

Vierailija
4/14 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai siksi, kun sait perinnön. Nyt olet kunnon ihminen kun sinulla on rahaa. Lisäksi sinusta voi nyt myös hyötyä.

Vierailija
5/14 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on haluja myydä perittyä omaisuutta, pyydä niille arvioitsija ja laita todellinen hinta pöytään.

Aina löytyy heitä, ketkä haluavat päästä osingoille joko ilmaiseksi tai maksaa peritystä omaisuudesta mahdollisimman vähän.

Joo liian halvalla ei pidä myydä. Osa kyselyistä voi olla aivan asiallisia : näkevät että et ehkä halua pitää kaikkea omaisuutta vaan haluat muuttaa osan rahaksi. Eli ennen myyntiä hinta-arvio mielellään kahdelta luotettavalta taholta.

Vierailija
6/14 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama minulle kävi. Eks tyttöystäväkin ilmestyi oveni taakse koska oli kuullut veljeni kautta että saimme perintöä. Muitakin kavereita tuli yhtäkkiä vaikka eivät muuten yli vuoteen soitelleet. Minä sanoin ettei kiinnosta henkailla.

Vierailija
7/14 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa. Oliko perintö jotain 10 miljoonaa euroa? 

Vierailija
8/14 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kyse ole kavereista, vaan ostajista.

Vierailija
9/14 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ihmettelen, mistä ihmeestä he tietävät sun perinnöstä? Aika mautonta itse lähteä ylpeilemään saamallaan perinnöllä. Eikö raha-asiat ole yksityisasia? Kuulostaa vähän siltä, että olet itse mennyt siitä huutelemaan kaikille.

Vierailija
10/14 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kavereita ole vaan siipeilijöitä.

Ymmärrätkö mikä ero noilla on?

Vierailija
11/14 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä ihmettelen, mistä ihmeestä he tietävät sun perinnöstä? Aika mautonta itse lähteä ylpeilemään saamallaan perinnöllä. Eikö raha-asiat ole yksityisasia? Kuulostaa vähän siltä, että olet itse mennyt siitä huutelemaan kaikille.

En TODELLAKAAN ole huudellut. Sukulaiset (+heidän kaverit jotka tarvitsee tonttia ym) kyseessä, jotka yrittää ostatella, siksi tuntuu niin kummalle?? Ihankuin olisi hyeenalauma kimpussa.

ap

Vierailija
12/14 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perskärpäset haistavat mahdollisuuden hyötyä sinusta (rahoistasi) jotenkin.

Vierailija
13/14 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perskärpäset haistavat mahdollisuuden hyötyä sinusta (rahoistasi) jotenkin.

Tätä itsekin ajattelen. On aivan hullua! Syyllistetään, että ethän sinä sillä mitään tee kun asut niin kaukana, tarjotaan naurettavia summia. Uskomatonta.

ap

ps, Eihän ole mikään pakko myydä? En ole koskaan ennen saanut perintöä. Tuo painostus on aika ahdistavaa.

Vierailija
14/14 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En TODELLAKAAN ole huudellut. Sukulaiset (+heidän kaverit jotka tarvitsee tonttia ym) kyseessä, jotka yrittää ostatella, siksi tuntuu niin kummalle?? Ihankuin olisi hyeenalauma kimpussa.

ap

Ostajat on siis kyseessä eikä kaverit.

Luulet itsestäsi liikoja.