ihanaa pakkasissa on se, että saan pukeutua minkkiturkkiini
Jos jotain positiivista näistä haetaan. :) on tyylikäs ja seksikäs olo, kun turkki päällä saa keimailla.
Kommentit (91)
Itsellä ollut nyt 2-vuotta susiturkki ja hattu, eikä ole kyllä kylmä ollut vielä millään pakkasilla.
Ei ole turkista parempaa ja lämpimämpää vaatetta koviin pakkasiin.
Vierailija kirjoitti:
Laitatko Kånkenin ja Converset narikkaan siksi aikaa, kun pidät turkkia, vai kaikkia kolmea?
Näin ihan oikeasti eilen näin pukeutuneen mamman Raision Myllyssä ja kyllä hymyilytti. En yleensä arvostele ihmisten pukeutumista, mutta tämä mamma oli aika koominen näky. Hiukset kruunasivat tyylin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen minkkiturkissa on kieltämättä tyylikäs. Hienoa ettei näiden vouhottajien propaganda ole purrut kaikkiin.
Eli maksullinen nainen on tyylikäs? Venäläiset prostituoiduthan on enää ainoita, jotka noita käyttää .
Miksei maksullinen nainenkin voisi olla tyylikäs? Ja ilmeisen paljon sitten käyt vuorossa kerta olet niin tietäväinen asiasta. Itse olen vaikka kuinka monella, varsinkin iäkkäämmällä leirillä nähnyt turkiksen.
Vierailija kirjoitti:
Noniin :) Itsekin meinasin ostaa turkiksen. Tosin tekosellaisen. En ymmärrä miksi noista turkiksista vauhkotaan niin paljon samalla, kun samalla nämä syyttävällä sormella osoittavat itse popsivat lihaa suuhunsa ja kulkevat nahkatakeissaan.
Suosittelen aitoa, jos vain varaa. Huomattavasti laadukkaampi ja kestävämpi.
Minustakin on kiva pukeutua pilkkihaalariin ja karvalakkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen minkkiturkissa on kieltämättä tyylikäs. Hienoa ettei näiden vouhottajien propaganda ole purrut kaikkiin.
Eli maksullinen nainen on tyylikäs? Venäläiset prostituoiduthan on enää ainoita, jotka noita käyttää .
Miksei maksullinen nainenkin voisi olla tyylikäs? Ja ilmeisen paljon sitten käyt vuorossa kerta olet niin tietäväinen asiasta. Itse olen vaikka kuinka monella, varsinkin iäkkäämmällä leirillä nähnyt turkiksen.
Siis huorissa*
Eilen näin oikeasti tuollaisen todellisen turkisfrouvan eräässä vähän paremmassa marketissa. Se on ajatuksia herättävä vaatekappale oli miten oli, en minä tuomitse, en minä sillä. Voin muuten itse todeta etten edes lottovoittajana ostaisi turkkia itselleni, koska joku siinä on vaan niin liikaa, överiä, kohtuutonta, huikentelevaista. Ja minulla sentään oli isoäiti, joka oli vakavasti otettava turkislady... Voi niitä aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Noniin :) Itsekin meinasin ostaa turkiksen. Tosin tekosellaisen. En ymmärrä miksi noista turkiksista vauhkotaan niin paljon samalla, kun samalla nämä syyttävällä sormella osoittavat itse popsivat lihaa suuhunsa ja kulkevat nahkatakeissaan.
Minä en syö lihaa, enkä omista nahkatakkia. Muutenkin mietin tarkkaan kulutustani.
Olen aivan samaa mieltä, minkkiturkki aivan ihana!!!! Kateelliset painukoon.....!
M44
Olen kade, minäkin haluisin turkiksen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitatko Kånkenin ja Converset narikkaan siksi aikaa, kun pidät turkkia, vai kaikkia kolmea?
Näin ihan oikeasti eilen näin pukeutuneen mamman Raision Myllyssä ja kyllä hymyilytti. En yleensä arvostele ihmisten pukeutumista, mutta tämä mamma oli aika koominen näky. Hiukset kruunasivat tyylin.
Ap? :D
Englannissa kattelin Fake Britain -dokkaria, jossa tutkittiin vaatemerkkien tekoturkisvaatteita. Jossain Kiinassa turkikset ovat halvempia kuin tekoturkikset, joten moni tekoturkissomiste olikin itse asiassa eläimen nahkaa... Englannissa kukaan normaali EI halua käyttää turkiksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vihaat eläimiä?
En vihaa. Itselläkin koiria. Hyötyeläimet on sitten erikseen.
Tee yhdestä koirasta rukkaset! Mitä ihmeen eroa koiralla ja hyötyeläimellä muka on?
Se, että hyötyeläimestä on hyötyä.
Itsellä ei ole turkkia mutta nahkatakki ja turkiskauluksisia takkeja löytyy kyllä.
Ne ovat lämpimiä & ärsyttävät viherpiipertävää roskaväkeä nekin -täydellistä!
Turkis on tanttojen laji. Kun ei ole naamaa eikä kroppaa, millä kilpailla, niin pannaan mies ostamaan se halvin turkis kaupasta. Sitten istutaan kahvilassa ja kirkossakin turkis päällä, että kaikki näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Ihan erinaisellista kuin joku kämänen h&m:n toppatakki. Kyllä naisen pitää olla nainen! Yhdistän turkkiini vielä laadukkaat nahkasaapikkaat, niin kyllä katseet kääntyy. ;) mieskin on villinä, kun näkee sen ylläni.
Ja päässä villapipo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vihaat eläimiä?
En vihaa. Itselläkin koiria. Hyötyeläimet on sitten erikseen.
Tee yhdestä koirasta rukkaset! Mitä ihmeen eroa koiralla ja hyötyeläimellä muka on?
Se, että hyötyeläimestä on hyötyä.
Eli kun teet koirasta rukkaset, siitä tulee hyötyeläin. Minusta sen koiran voisi myös syödä, ettei mene mitään hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain positiivista näistä haetaan. :) on tyylikäs ja seksikäs olo, kun turkki päällä saa keimailla.
Oletko mies?
Hienoa, on aina hyvä että ihmisestä näkee jo matkan päähän että hän on ökyilevä, eläinten kiduttamista kannattava urpo.
On varmasti ihmistyyppi, joka on seksikkäimmillään talvitamineissa. Kommandopipo vielä päähän, niin naamakaan ei häiritse.