Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teen tässä tilanteessa??

Vierailija
04.01.2016 |

Tiedän siis, että yksi nainen pettää kihlattuaan ja he ovat menossa naimisiin nyt kesällä.Haluaisin kertoa miehelle tästä mutta, jos näin tekisin siitä syntyisi kauhean iso haloo (henkilökohtaisen syyn takia)

Joten mitä minun kannataisi tehdä? Pitää asia omana tietona? Miehen kavereille kertominen ei auta, koska he ilmeisesti tietävät asiasta, mutta eivät halua pilata tätä onnellista suhdetta...
Onko tyhmää kertoa pettämisestä nimettömänä tai jotain?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
62/63 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuollaisen kirjeen saaneena voin kertoa kuinka musertavaa se on. Ensin ei usko, sitten ei halua uskoa ja lopulta ei tiedä mitä uskoa. Se on kuitenkin helppo kääntää valehteluksi ja syyllistää toista tämän luottamuksesta. Siksi siis arvostaisin miehenä enemmän jotakin muuta tapaa kertoa :/ Tai sitten vaan olla puuttumatta, ei tilanne kuitenkaan välttämättä ratkea sinun toivomallasi tavalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tuollaisen kirjeen saaneena voin kertoa kuinka musertavaa se on. Ensin ei usko, sitten ei halua uskoa ja lopulta ei tiedä mitä uskoa. Se on kuitenkin helppo kääntää valehteluksi ja syyllistää toista tämän luottamuksesta. Siksi siis arvostaisin miehenä enemmän jotakin muuta tapaa kertoa :/ Tai sitten vaan olla puuttumatta, ei tilanne kuitenkaan välttämättä ratkea sinun toivomallasi tavalla...

Niin, eikä tässä oikeastaan ole mitään ratkaisua minkä haluaisin käyvän toteen.

On vain surullista katsoa vierestä, kun toista satutetaan,itse samassa tilanteessa olleena..

-Ap