Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teen tässä tilanteessa??

Vierailija
04.01.2016 |

Tiedän siis, että yksi nainen pettää kihlattuaan ja he ovat menossa naimisiin nyt kesällä.Haluaisin kertoa miehelle tästä mutta, jos näin tekisin siitä syntyisi kauhean iso haloo (henkilökohtaisen syyn takia)

Joten mitä minun kannataisi tehdä? Pitää asia omana tietona? Miehen kavereille kertominen ei auta, koska he ilmeisesti tietävät asiasta, mutta eivät halua pilata tätä onnellista suhdetta...
Onko tyhmää kertoa pettämisestä nimettömänä tai jotain?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minä saisin nyt nimettömän kirjeen tai meilin, jossa kerrottaisiin, että mieheni pettää, en uskoisi sitä. Olemme onnellisia ja ajattelisin, että joku katkera hullu haluaa vain pilata suhteemme. Siis jos kirjeen mukana ei tule minkäänlaisia todisteita ja se tosiaan on nimetön.

Se ongelma onkin.En itsekkään uskoisi, jos mulle tehtäis näin.

-Ap

Onko sulla mitään mahdollisuutta todistaa asiaa?

Vierailija
22/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jompi kumpi on läheinen ystäväsi, puhu sille naiselle. Jos nainen ei aio muuttaa käytöstään eikä kertoa miehelle, niin jos mies on todella hyvä ystäväsi, ja pettäminen jatkuu koko ajan myös hamaan tulevaisuuteen, niin kerro miehelle.

Kaikissa muissa tapauksissa unohda koko juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset on huoria.

Vierailija
24/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sulle. Keskity vaan oman elämäsi hoitamiseen, sä tuskin koskaan oot tehnyt virhettä? Ja siitä ilmoittaminenhan olisi naapurien vastuulla vai? Missä sun solidaarisuus naisia kohtaan on? Eihän tästä maailmasta mtn tule ku ei voi EDES toisiin naisiin luottaa. Miehet kusettaa mennen tullen ja naiset vetää mattoja toistensa alta...Voi pyhä kiesus

Vierailija
25/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset on huoria.

Ite oot

Vierailija
26/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu sulle. Keskity vaan oman elämäsi hoitamiseen, sä tuskin koskaan oot tehnyt virhettä? Ja siitä ilmoittaminenhan olisi naapurien vastuulla vai? Missä sun solidaarisuus naisia kohtaan on? Eihän tästä maailmasta mtn tule ku ei voi EDES toisiin naisiin luottaa. Miehet kusettaa mennen tullen ja naiset vetää mattoja toistensa alta...Voi pyhä kiesus

Hyvä puhua solidaarisuudesta,kun käsket pitää ap:tä asian itselleen.Voi tätä kaksinaismoralismia

Vierailija
27/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luo feikki fb-profiili ja laita sieltä viestiä. Tai hae prepaid. Nainen jää kuitenkin joskus kiinni ja sitten mies vasta retkahtaa.. Voithan laittaa viestiin, että olet naisen ystävä, mutta et kestä tilannetta/ ajattelet miehen parasta.

Vierailija
28/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän siis, että yksi nainen pettää kihlattuaan ja he ovat menossa naimisiin nyt kesällä.Haluaisin kertoa miehelle tästä mutta, jos näin tekisin siitä syntyisi kauhean iso haloo (henkilökohtaisen syyn takia)

Joten mitä minun kannataisi tehdä? Pitää asia omana tietona? Miehen kavereille kertominen ei auta, koska he ilmeisesti tietävät asiasta, mutta eivät halua pilata tätä onnellista suhdetta...

Mikä on sinun motiivisi kertoa miehelle asiasta? Miksi koet että asia kuuluu sinulle? Kehoittaisin elämään omaa elämää ja antaa muidn elää omaansa. Sinä et tiedä kaikkea näiden kahden suhteesta.

Vierailija
29/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut petetty, nainen, ja mun miehellä oli toinen. Siitä vaan tiesi melkein kaikki muut paitsi minä. No, tulihan se munkin korviini aikoinaan. Joten, tällä taustalla, kertoisin. Osta vaikka prepaid puhelimeesi ja kirjoita viesti.

Nyt mies on ollut sitten ex jo kauan.

Vierailija
30/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sinun motiivisi kertoa miehelle asiasta? Miksi koet että asia kuuluu sinulle? Kehoittaisin elämään omaa elämää ja antaa muidn elää omaansa. Sinä et tiedä kaikkea näiden kahden suhteesta.

Se, että minuakin on joskus petetty ja jopa oma äitini tiesi asiasta eikä kertonut minulle mitään.On minusta säälittävää, kun toisen pelätään olevan niin hauras ettei kestä kuulla totuutta.Minun mielestäni joka ikinen ansaitsee tietää, jos häntä petetään.

-Ap

Vierailija
31/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähetät viestin, että "muijas pettää sua", niin epäilyttäväähän se onkin..

Jos taas lähetät pidemmän viestin jossa kerrot että olet heidän tuttu mutta et uskalla henk koht kertoa, kerrot kaiken mitä tiedät mahdollisimman tarkasti, niin sitten on paljon uskottavampaa.

Mua myös petetty ja siitä tiesi jotkut, jotka ois voineet kertoa mutta eivät katsoneet asiakseen. Sit eron jälkeen päivittelivät ympäriinsä et "ei ihme että erosivat kun se mies pettikin pitkin poikin", tosi kiva joo, kiitti vaan tiedosta. Kyllä vitutti.

Itse olen aina kertomisen kannalla! Julmaa antaa toisen tahtomattaan/tietämättään valheessa!

Vierailija
32/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä antaisin asian olla. Hoitavat itse sitten kun pettäjä jää kiinni, turha noihin on sotkeutua.

Vierailija
33/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon tiedät pettämisestä? Minkälaisia todisteita sinulla on asiasta? Minkälaisia todisteita voit tarjota? Älä missään nimessä laita epämääräistä viestiä, vaan esitä faktoja jotka mies voi itse verifioida.

Vierailija
34/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä puhua solidaarisuudesta,kun käsket pitää ap:tä asian itselleen.Voi tätä kaksinaismoralismia

No ethän sä nyt naista käräytä miehelle, jumantsuikkeli! Miehen käräyttäminen naisele tietenkin. Mutta mitä hittoja se sulle kuuluu että nainen pettää miestään. Anna niiden olla Miehet pettää mennen tullen naisia, eikä miehet toistensa juttuihin puutu. Missä on solidaarisuus naisia kohtaan nimenomaan? Siskot hei. Mä en missään nimessä kertos, vaan olisin salaa ihan tyytyväinen että välillä niinkin päin. Ja sä et voi edes tietää millanen tilanne niillä oikeasti on. Ei kuulu sinulle!

Vierailija
35/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro

Vierailija
36/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko petettävä hyvä ystäväsi? Kerro, jos on. Muussa tapauksessa älä puutu asiaan. Ystävän kanssa joudut olemaan tekemisissä ja voit saada syyt niskoillesi, jos käy ilmi että olet tiennyt pettämisestä pitkään.

Vierailija
37/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä henkilökohtainen syy se että ap on se suhteen kolmas osapuoli?

Vierailija
38/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-alkoholistin puolisona sanon, että juuri se voi olla syy naisen pettämiselle. Addiktin kanssa eläminen on helvettiä. Ei vain se, että toinen juo vaan kaikki siitä koituvat seuraukset. Valehtelu, pelko, raha-asiat, kaiken vastuun sysääminen toiselle... lista on loputon. Itsekin petin. Olin niin loppu ja kaipasin epätoivoisesti halausta ja kauniita sanoja. Jäin kiinni ja kärsin seuraukset. Toivottavasti tämäkin nainen jää kiinni, mutta jos lähtökohdat lähelläkään omiani, tavallaan ymmärrän.

Vierailija
39/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse avaisin prepaid liittymän ja lähettäisin miehen numeroon tekstareilla tiedot pettämisestä ja sen jälkeen sim-kortti poikki ja pinoon.

Vierailija
40/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon tiedät pettämisestä? Minkälaisia todisteita sinulla on asiasta? Minkälaisia todisteita voit tarjota? Älä missään nimessä laita epämääräistä viestiä, vaan esitä faktoja jotka mies voi itse verifioida.

Minulla tai lähipiirillä ei ole todisteita ainoastaan se mitä ollaan kuultu/nähty.

Faktoja kyllä löytyy, että esim.missän hän oli silloin..

-Ap