Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teen tässä tilanteessa??

Vierailija
04.01.2016 |

Tiedän siis, että yksi nainen pettää kihlattuaan ja he ovat menossa naimisiin nyt kesällä.Haluaisin kertoa miehelle tästä mutta, jos näin tekisin siitä syntyisi kauhean iso haloo (henkilökohtaisen syyn takia)

Joten mitä minun kannataisi tehdä? Pitää asia omana tietona? Miehen kavereille kertominen ei auta, koska he ilmeisesti tietävät asiasta, mutta eivät halua pilata tätä onnellista suhdetta...
Onko tyhmää kertoa pettämisestä nimettömänä tai jotain?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehen olisi parempi tietää asia nyt kuin vasta papin aamenen jälkeen?

Vierailija
2/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos olisit ihan hiljaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sekaannu.

Vierailija
4/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitäisi saattaa pettäminen miehen tietoon jollakin sellaisella tavalla, ettet suoranaisesti itse kerro sitä (ja näin saa molempien vihoja niskoillesi). Kun en tiedä tilanteesta enempää, on kyllä vaikea neuvoa mitään konkreettista keinoa tähän.

Vierailija
5/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehen kaverit tietävät asiasta, mutta eivät halua pilata onnellista suhdetta"?

Jos näin on, minä harkitsisin kahta asiaa:

1 todennäköisesti mies tietää jo, eikä välitä. Kaikille yksinoikeud kumppanin asekduaalisuuteen ei ole parisuhteen olennaisin asia. Ehkä heillä on joku sopimus, josta sulle vaan ei ole kerrottu.

2 miehen kaverit saattavat tietää hänestä ja hänen tärkeysjärjestyksistään enemmän kuin sinä. Heidän toimintatapansa saattaa siis olla viisaampi.

Tällä pohjaltta pidättäytyisin itse omissa asioissani,

Vierailija
6/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sekaannu.

Eli jos sinua petettäisiin haluisit, ettei kukaan kertoisi sinulle?

Vierailija
7/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehen kaverit tietävät asiasta, mutta eivät halua pilata onnellista suhdetta"?

Jos näin on, minä harkitsisin kahta asiaa:

1 todennäköisesti mies tietää jo, eikä välitä. Kaikille yksinoikeud kumppanin asekduaalisuuteen ei ole parisuhteen olennaisin asia. Ehkä heillä on joku sopimus, josta sulle vaan ei ole kerrottu.

2 miehen kaverit saattavat tietää hänestä ja hänen tärkeysjärjestyksistään enemmän kuin sinä. Heidän toimintatapansa saattaa siis olla viisaampi.

Tällä pohjaltta pidättäytyisin itse omissa asioissani,

Suurin syy miksi kaverit eivät ole kertoneet miehelle on se, että mies on kärsinyt alkoholi ongelmasta/kokenut paljon muutakin paskaa.Niin kuulemma heidän mielestänsä on parempi pysyä hiljaa.

-Ap

Vierailija
8/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitäisi saattaa pettäminen miehen tietoon jollakin sellaisella tavalla, ettet suoranaisesti itse kerro sitä (ja näin saa molempien vihoja niskoillesi). Kun en tiedä tilanteesta enempää, on kyllä vaikea neuvoa mitään konkreettista keinoa tähän.

Sehän tässä juuri onkin, että keksisin sen keinon.Koska en todellakaan tiedä miten muuten saisin asian miehen tietoon ilman siitä suoranaisesti itse kertomalla.

-Ap

Vierailija
9/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu oikealta puuttua tilanteeseen, niin menisin itse puhumaan naiselle ja pyytäisin harkitsemaan naimisiinmenoa. Se ei voi olla kovin vahvalla pohjalla, jos toinen on kuvioissa jo ennen avioliittoa. Voi kuitenkin ottaa koville myöntää, ettei naimisiinmeno olekaan se mitä oikeasti haluaa ja naimisiin mennään peitellääkseen jälkiään tai suhteen pelastusyrityksenä tai syyllisyydestä, kun ei halua toista loukata tai järkyttää. Naimisiinmeno kuitenkin tuossa tilanteessa olisi juurikin petos sitä kohtaan, joka luulee että kaikki on hyvin sekä valehtelua myös pettäjän itselleen.

Et ehkä pelasta yhtään suhdetta, mutta saatat estää turhan avioeron.

Vierailija
10/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän tässä juuri onkin, että keksisin sen keinon.Koska en todellakaan tiedä miten muuten saisin asian miehen tietoon ilman siitä suoranaisesti itse kertomalla.

-Ap

Helppoa. Tekaiset feikkisähköpostiosoitteen ja lähetät miehelle spostia.

Vierailija
11/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonyymisti sähköpostilla?

Vierailija
12/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anonyymisti sähköpostilla?

En tiedä miehen sähköpostia.

Ajattelin, että kirjottaisin ihan paperisen kirjeen.

Mutta ainoa asia on se, että ei ole kauhean luotettavaa, jos joku lähettää nimettömänä kirjeen.

-Ap

Vierailija
13/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun on jonkun kanssa päästävä puhumaan niin puhu sen pettäjän kanssa. Et todellakaan kenenkään muun kanssa.

Haluaisinko itse, että joku ulkopuolinen tulee kertomaan minulle, jos mies pettää? En. Se, mitä en tiedä, ei voi minua loukata. Jos taas sillä ulkopuolisella olisi tarve kauhistella ja juoruta asiasta yhteisille tuttavillemme, niin sehän kertoisi vain hänen persoonastaan. Jos et pysty puhumaan sille pettäjälle itselleen, niin ei ole syytä puhua asiasta kenellekään eikä kenenkään kanssa.

Vierailija
14/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinun on jonkun kanssa päästävä puhumaan niin puhu sen pettäjän kanssa. Et todellakaan kenenkään muun kanssa.

Haluaisinko itse, että joku ulkopuolinen tulee kertomaan minulle, jos mies pettää? En. Se, mitä en tiedä, ei voi minua loukata. Jos taas sillä ulkopuolisella olisi tarve kauhistella ja juoruta asiasta yhteisille tuttavillemme, niin sehän kertoisi vain hänen persoonastaan. Jos et pysty puhumaan sille pettäjälle itselleen, niin ei ole syytä puhua asiasta kenellekään eikä kenenkään kanssa.

Juuri tämän henkilökohtaisen syyn takia en voi puhua asiasta pettäjän/petetyn kanssa suoraan.

-Ap

Vierailija
15/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän henkilökohtaisen syyn takia en voi puhua asiasta pettäjän/petetyn kanssa suoraan.

-Ap

Sitten asia on hyvin yksinkertainen: et puhu kenellekään. Asia ei yksinkertaisesti kuulu sinulle.

Vierailija
17/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Sitten asia on hyvin yksinkertainen: et puhu kenellekään. Asia ei yksinkertaisesti kuulu sinulle.

Ootko sä ihan oikeasti sitä mieltä, jos sun kumppanis pettäis sua, että tosiaan haluisit ettei kukaan kertois?? Kaikki olis vaan hiljaa?

Musta sun ap pitää kertoa.Oli tää sun henkilökohtainen syy mikä tahansa.Kerro jollakin tavalla.

Vierailija
18/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä saisin nyt nimettömän kirjeen tai meilin, jossa kerrottaisiin, että mieheni pettää, en uskoisi sitä. Olemme onnellisia ja ajattelisin, että joku katkera hullu haluaa vain pilata suhteemme. Siis jos kirjeen mukana ei tule minkäänlaisia todisteita ja se tosiaan on nimetön.

Vierailija
19/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä saisin nyt nimettömän kirjeen tai meilin, jossa kerrottaisiin, että mieheni pettää, en uskoisi sitä. Olemme onnellisia ja ajattelisin, että joku katkera hullu haluaa vain pilata suhteemme. Siis jos kirjeen mukana ei tule minkäänlaisia todisteita ja se tosiaan on nimetön.

Se ongelma onkin.En itsekkään uskoisi, jos mulle tehtäis näin.

-Ap

Vierailija
20/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ongelma onkin.En itsekkään uskoisi, jos mulle tehtäis näin.

-Ap

Pitäis vaan koittaa keksiä se joku toinen keino..

-Ap