Tyhmä maksaa 400 euroa kuukaudessa bensasta kun samalla rahalla ajaa upouudella Teslalla
Ei ihme että köyhä pysyy köyhänä kun ajaa halvalla polttiksella. Äly hoi
Kommentit (80)
Kuka muka maksaa 400€ bensasta. Sillä saa ajella jo aikasta paljon, vaikka bensa nyt suht kallista onkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka muka maksaa 400€ bensasta. Sillä saa ajella jo aikasta paljon, vaikka bensa nyt suht kallista onkin.
Suomen johtava autotubettaja
Maksan 200€ autolainan lyhennystä, 150€ max. bensaan ja 100€ säästöön huoltoja, korjauksia, katsastuksia varten. 50€ menee veroihin ja autopaikkaan.
Onhan se kallista, mutta halpenee vähän kun laina on maksettu ja sit ajan auton aina loppuun asti, joka voi tarkoittaa kuitenkin hyvin seuraavaa 10-15 vuotta.
Jos samalla rahalla ajaa niin pysyy ihan yhtä köyhänä.
Vierailija kirjoitti:
Moni työssäkävijä joka joutuu ajamaan toista sataa km päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni työssäkävijä joka joutuu ajamaan toista sataa km päivässä.
No se nyt on täysin älytöntä ajaa tuollaisia työmatkoja päivässä.
2500€ menee vuodessa bensaan, olen seurannut jo vuosia paljonko kuluu.
Hävettäis kyllä ajaa jollain Nikko autolla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Näin olen sen myös itse ihan lukion lyhyellä matematiikalla laskenut. Ja kun jatkuvat Yt:t niin ei kiinnosta autolainan ottaminen.
Minä maksan vaikka tonnin kuussa pensasta mielummin kun ajan jollain sähkövatkaimella. Täällä maalla on niin kuoppaiset tiet ja rankka talvi ettei täällä millään Tesloilla selviä. Tarvitaan iso auto joka kuluttaa paljon pensaa.
T. perussuomalainen Mauri 53v, Kihniö
Vielä tyhmempi ei tajua että patterilelu ei mene katsastuksesta läpi jos akuissa pienikin kolhu ja ne akuthan maksaa ihan helvetisti että se 400€ on sittenkin pikkuraha kun joku tuskailee akkujensa kanssa
Vierailija kirjoitti:
Teslan omistaja ei ainakaan näytä ulospäin luuserilta
Tesloja saa ilmaiseksi? Jos otit auton lainarahalla, laske korkokulut ja nopea arvonlasku sekä lyhyt käyttöikä, jos käteisellä ostit, laske lisäksi rahan menetetty tuotto-odotus.
Alkaa 15K€:n Toyota vaikuttamaan aika edulliselta, eikö? Vai eikö patteriautoilija pysty vispiläuskoltaan näkemään koko totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sellaisella aamiaissämpylän muotoisella vehkeellä ajelija näyttää todella uuvatilta, ja on varmasti incel.
Vierailija kirjoitti:
Neljä sataa rittää minulla puolen vuoden ajoihin. Mutta jos ajeltaisiin tuo 3200 km putkeen, mitä tuolla 400 € polttoainesatsilla ajaisin, joutuisin pysähtymään tankille kaksi kertaa á 5 min. Teslalla joutuisin pysähtymään sen 10 kertaa á 30-60 min. 80 km/h keskinopeudella matkani kestäisi polttiksella 40 h 10 min, Testalla jopa 50 h.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sellaisella aamiaissämpylän muotoisella vehkeellä ajelija näyttää todella uuvatilta, ja on varmasti incel.
Laurilla on perhe eli todistetusti ei ole incel toisin kuin ne halvalla polttiksella ajavat
Tesla on vaan paska auto. Esim.BMW on noin miljoona kertaa parempi sähköauto. Teslalla ajajat ovat vähän h i n t i n näköisiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laurilla on perhe eli todistetusti ei ole incel toisin kuin ne halvalla polttiksella ajavat
Aisankannattaja on vielä inceliäkin reppanampi, kuten tässäkin tapauksessa.
Mä muutin jo vuosia sitten keskustaan. Teen etätöitä ja kävelen pääsen eteenpäin.
Säästin auton hinnan ja kaiken muun