Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teen tässä tilanteessa??

Vierailija
04.01.2016 |

Tiedän siis, että yksi nainen pettää kihlattuaan ja he ovat menossa naimisiin nyt kesällä.Haluaisin kertoa miehelle tästä mutta, jos näin tekisin siitä syntyisi kauhean iso haloo (henkilökohtaisen syyn takia)

Joten mitä minun kannataisi tehdä? Pitää asia omana tietona? Miehen kavereille kertominen ei auta, koska he ilmeisesti tietävät asiasta, mutta eivät halua pilata tätä onnellista suhdetta...
Onko tyhmää kertoa pettämisestä nimettömänä tai jotain?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä henkilökohtainen syy se että ap on se suhteen kolmas osapuoli?

Sen voin sanoa, että syy ei ole tämä.

-Ap

Vierailija
42/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasta nyt se miesraukka tuollaiselta kohtalolta ja kerro!

Vierailija
44/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se sun henkilökohtanen syy mahtaa olla ?

Vierailija
45/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs se sun henkilökohtanen syy mahtaa olla ?

En viitsi sen enempää paljastaa muuta kuin, että olen vaikeassa asemassa.Saisin molempien vihat niskaani pettämisestä suoraan kerrottuna.

-Ap

Vierailija
46/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita anonyymi kirje ja kirjota alle että et aio paljastaa sitä kellekkään ikinä eteenpäin, mutta sulhanen voi tietää. tai kerro ystäville. Toisaalta ehkä nainen viettää viimeisiä iltoja muiden kanssa ennen hääyötä

Vierailija
47/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita anonyymi kirje ja kirjota alle että et aio paljastaa sitä kellekkään ikinä eteenpäin, mutta sulhanen voi tietää. tai kerro ystäville. Toisaalta ehkä nainen viettää viimeisiä iltoja muiden kanssa ennen hääyötä

^^

Vierailija
48/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita se kirje/lähetä meili/tekstari

Vierailija
49/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
50/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on kerrottava on ilkeää olla kertomatta.

Vierailija
51/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulu sulle niinkuin aikasemmin sanottiin :)

Vierailija
52/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita se kirje mutta niin ettei vaikuittaisi epäillyttävältä,pitkä ja faktoja kehiin!

Vierailija
53/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
54/63 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
55/63 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka sanotte "älä kerro" Oletteko parisuhteessa?

En voi käsittää, että joku ei kertoisi:(

Vierailija
56/63 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka sanotte "älä kerro" Oletteko parisuhteessa?

En voi käsittää, että joku ei kertoisi:(

Ihan samaa mieltä! Mummeesta ihan sairaste kehottaa olla kertomatta.Itekkin ilmeisesti haluaisivat ulkopuolisten olevan hiljaa, jos heitä petettäis...

Vierailija
57/63 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin haluaisin tietää, jos mieheni pettäisi! Minusta hirvein tilanne olisi, että jos/kun pettäminen tulee jossain vaiheessa ilmi, niin joukossa on myös läheisiä ihmisiä, jotka ovat tienneet, mutta eivät kertoneet! Siinä menis paljon muutakin, kuin parisuhde. Ihmiset, jotka sanoo, että "älä puutu, älä kerro" ovat ilmeisesti pettäjiä, jotka eivät halua jäädä kiinni tai jotain ihme hörhöjä, jotka eivät osaa arvostaa itseään ja elävät elämäänsä vain kumppanin kautta. Jos sinulla on faktoja, niin eikö asia ole selvä!? Nimettömänä faktat pöytään, niin varmasti osaa laskea 1+1 siinä vaiheessa.

Vierailija
58/63 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta voin sanoa että tiesin kyllä kun parisuhteessa oli asiat niin pielessä, että toinen nainen oli kuvioissa. Ei sitä kenenkään tarvinnut mulle erikseen kertoa. Kolme kertaa sain miehen kiinni, yhteensä suhteita oli enemmän. En tiedä onko miehillä tuota vaistoa. Kerran mulle kerrottiin asiasta, eikä se tuntunut kivalta.

Lopulta tajusin lähteä, nuorena sitä on vähän ääliö:)

Vierailija
59/63 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhunut siskoni kanssa kaikesta muusta, paitsi siitä että minäkin tiesin hänen nuoruuden rakkautensa pettäneen häntä koko 10 vuoden suhteen ajan. Sisko sai tietää että kaikki kaverit tiesi, mutta minä en voinut kertoa. Se olis mun mielestä ollut liikaa.

Tiesin siis koko ajan, en saanut jälkikäteen selville.

Vierailija
60/63 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin haluaisin tietää, jos mieheni pettäisi! Minusta hirvein tilanne olisi, että jos/kun pettäminen tulee jossain vaiheessa ilmi, niin joukossa on myös läheisiä ihmisiä, jotka ovat tienneet, mutta eivät kertoneet! Siinä menis paljon muutakin, kuin parisuhde. Ihmiset, jotka sanoo, että "älä puutu, älä kerro" ovat ilmeisesti pettäjiä, jotka eivät halua jäädä kiinni tai jotain ihme hörhöjä, jotka eivät osaa arvostaa itseään ja elävät elämäänsä vain kumppanin kautta. Jos sinulla on faktoja, niin eikö asia ole selvä!? Nimettömänä faktat pöytään, niin varmasti osaa laskea 1+1 siinä vaiheessa.

^^ tämä