Voi Teri Niitti minkä teit
Kun menit lennolla kuvaamaan imettävän äidin ja vielä jaoit kuvan mässäilläksesi Facebookiin ja Instagramiin. Häpeä.
Kommentit (370)
Hän vois stailata äideille jonku tyylikkään hyvän "imetyshuivin" .
Brest feeding scarf a la suomalainen superstailisti.
Eikä enenpää kenestäkään ilman lupaa julkaistuja salaa otettuja kuvia.
Pitäisi saada yhteys tähän kuvassa olevaan naiseen ja niihin pariin mieheen.
Eivät ehkä teidä että kuinka kaltoin "Tom of Finland" maa on heitä kohdellut.
Vierailija kirjoitti:
Hän vois stailata äideille jonku tyylikkään hyvän "imetyshuivin" .
Brest feeding scarf a la suomalainen superstailisti.
Eikä enenpää kenestäkään ilman lupaa julkaistuja salaa otettuja kuvia.
Tässä on Terin stailaama imetysasu.
Ihan hyvä veto Niitiltä ja aiheutti keskustelua. Ei imettävät nisäkkäät mitään maailman napoja ole. Vois ottaa toisetkin huomioon ja hoitaa homman julkisilla paikoilla vaikka tuttipullolla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä veto Niitiltä ja aiheutti keskustelua. Ei imettävät nisäkkäät mitään maailman napoja ole. Vois ottaa toisetkin huomioon ja hoitaa homman julkisilla paikoilla vaikka tuttipullolla.
Mahtava ehdotus! Kas kun iso osa vauvoista ei huoli pulloa. Siinähän sitten koko lentokone kuunnelkoon huutoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaa. Mä olen imettänyt 2 vuotiasta jopa metrossa. Peitän toki rinnan ja jos jotain vilahtaa, niin ei mitään rumaa. Erityisesti nuoret miehet hymyilevät lempeästi. ;-)
No, arvoisat imettäjät. Analysoikaa tämä ylläoleva kommentti.
Jos tarkoitus ei ole provosoida niin pahemmassa tapauksessa tämä on totta ja taaperoimettäjä myöntää itse että hänen ei-rumat rintansa saavat miesten huomiota metrossa.
Vaikka eikös koko kohun pointti ollut se, että annetaan äitien ruokkia lapsensa rauhassa, ilman turhia katseita. Koska ruokkimishetkellä tissi on yhtä kuin juomapullo eikä mitenkään kiinnostavaa katsottavaa.
Mutta juuri tuon ylläolevan kommentin takia antaisin hieman armoa Terille, koska noita hulluja minä-minä-minä-imettäjiä löytyy myös. :/
Katsoitko Terin salkakuvan? Kyseessä on todella pieni vauva, ei nyt ihan vastasyntynyt, mutta melkein.
Jos et nyt tajunnut tätä kommenttia provoksi, niin valistan sua pikkuisen: taapero ei tarvitse ravintoa, varsinkaan tissistä, metromatkan aikana. Ei edes mannertenvälisen lennon aikana - toki muuta ruokaa tarvitsee, kuten varmaan myös Teri Niitti. Pieni vauva sensijaan ei pysty syömään busineksen Tomi Björck -menua viinien kanssa, kuten Teri pystyy. Hän tarvitsee sitä maitoa, ainoaa ravintoa jota hän siinä vaiheessa syö.
Jos Teri nyt halusi juuri siinä hetkessä, muutaman lasillisen loungessa ja parit sampanjat ennen koneen lähtöä ja toscanalaiset punaviinit ruoan kanssa, puuttua taaperoiden julkiseen imettämiseen suonikkaat tissit levällään, niin varmaan parempi hetki olisi kuitenkin ollut kuvata mieltä vaivaava tilanne Helsingin metrossa, eikä businessluokan lennolla New Yorkiin. En usko, että tuossa ympäristössä taaperon imetys tissit levällään on ikinä ongelma. Tai korkeintaan kerran vuodessa.
Jep. Ja miettikääpä sitä nillitystä mikä olisi syntynyt jos nainen olisi imettänyt tai pumpannut vessassa maidon ja aiheuttanut jonon! Saati jos olisi antanut vauvan huutaa nälkäänsä. Aikuiset ihmiset osaavat katsoa pois jos ällöttää.
Mitäs imetti julkisella paikkalla. Kuvaaminen ei ole kielletty lentokoneessa.
Mikä tämän rintaruokintafobisen vaatimattomannäköisen "plain jake" tusinahomon oikea nimi on? Tietääkö kukaan?
Mitä tuossa Otsis mun-blogikirjoituksessa oli? Olen uudenvuoden blogipaastolla, en anna klikkauksia ja säästän omia hermojani lopettamalla vihalukemisen (ehkä em. syystä kenenkään ei kannata vastatatakaa mulle).
Terin ei olis kannattanu valjastaa homomafiaansa ja suvakkikavereitaan puolustamaan törppöä tekoaan. Näistä lehmä/emakko/utare -viesteistähän se törkyily unohtuu? Not.
Oliko Terin naista ja vauvaa halventavat kommentit naisvihaa vai ihmisvihaa?
vauvan imetys on luonnollista sekä välttämätöntä ja vauvan ehdoton ihmisoikeus saada ravintoa, miten tämmöseen asiaan voidaan sekoittaa huiveja ja siveyttä häh?
HeSarin helmikuun kuukausiliitteessä on juttu Kun #some suuttuu
-tästä Niittin twiitistä.
Niitti on anteeksipyynnössään twiitannut 2.1:
Harkitsin huonosti postaamalla imetyskuvan.
Olen vilpittömästi pahoillani, anteeksipyyntöni äidille &lapselle. Teette tärkeää työtä#äidit
Jätkähän on totaalisen sekaisin, kuten kaikki varmasti jo tiedämme.
Mistä alkaen imetys on työtä?
Imetys on arvokas asia, ei työtä!!
Vierailija kirjoitti:
vauvan imetys on luonnollista sekä välttämätöntä ja vauvan ehdoton ihmisoikeus saada ravintoa, miten tämmöseen asiaan voidaan sekoittaa huiveja ja siveyttä häh?
Imetyksen voi hoitaa huomaamattomasti ja huomaavaisesti, kiitos kaikille hyvin käyttäytyville äideille, jotka niin tekevät.
@Saint: Imetys voi kuule olla täyttä työtä äidille, joka ei ole suihkutissi.
Hemmetin hyvän kommentin Teri heitti!!
Todella törkeetä ja rumaa imettää julkisilla paikoilla!! HÄVETKÄÄ!!
Sitä paitsi Suomessa on sanan vapaus ja julkisilla paikoilla saa kuvata, se on mummon oma häpeä jos on tissit palkjaan, taitaapa olla lain vastaistakin paljastella itseään julkisesti
Jokos Terin ura on toipunut törttöilystä?
Mielenkiintoiseksi asian tekee se, ettei Tero Nitti ole mikään kokolihaa syövä perussuomalainen heteromies. Se siitäkin stereotypiasta.
Ei homo ole aina naisen kaveri niinkuin Sinkkuelämää - sarjassa..