Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni surkein päivä!

Vierailija
28.12.2015 |

Äsken tapahtui ihan hirveää. Nyt itkettää ihan hirmu paljon sen johdosta enkä oikein tiedä miten päin olisin tai mitä tekisin... Tapasin mieheni kaksi kuukautta, nyt ollaan oltu tiiviisti yhdessä eikä tätä ennen ole ollut mitään riitoja... Tänään sitten tapeltiin ekan kerran siitä kun olin käynyt kaupassa ja ostin meille hyvää ruokaa ja muutamat oluet/siiderit... Noo mies siinä sitten näki nämä ostokset. Se raivostu hetkessä ihan silmittömän paljon ja alkoi heittelemään ruokia pitkin seinää! Ja otti se ne juomiset käteensä ja huusi ihan saatanan lujaa "Mitä nämä on!" säikähdin miestä enkä osannut vastata muuta kuin, että ne on meille juomista. Niin samantien se löi täysillä kasvoihin! Hetken päästä pyysi kyllä anteeksi halaten ja sano " anteeksi, mutta sä et enää saa toimia noin tai muuten käy näin... " Sen jälkee äijä puki päälle ja lähti polttaa tupakkaa tyynen rauhallisesti. Mä oon vaan itkenyt ja miettiny, et mitä hittoo mä teen. Mun pakko lähtee täältä mut pelkään samalla, että mulle käy jotain! :((((

Anteeksi sekava teksti, toivottavasti mies ei koskaan käy av palstalla tai nää tätä! Auttakaa!

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies soitellut perään?

On jotain tekstaillut. Tyyliin " rakastan sinua, nähdäänkö huomenna? Ikävä... " mutta en ole vastannut mihkään niistä...

Vierailija
62/98 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko tätä sooppaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään

Vierailija
64/98 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono, 0/5. Jos ap huolehtii ensin siitä käykö mies av:lla lukemassa hänen avautumistaan sekä siitä että äidin luona saa sentään juoda siideriä rauhassa niin juttu haisee ja pahasti. Olisi ehkä kannattanut painottaa omaa turvallisuutta enemmän.

Vierailija
65/98 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ne draaman himoiset mammat uskoo!

Vierailija
66/98 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapas ap tyhmältä.

Vierailija
67/98 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu, jos tämä riitti opetukseksi ap:lle. Jos nyt annat anteeksi, viiden vuoden päästä taistelet hengestäsi. Tuo mies näytti todelliset karvansa suht nopeasti, monesti siihen menee parikin vuotta ennen kuin itsehillintä näiltä raivopäiltä eka kerran pettää. Hyvä ap!

Vierailija
68/98 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ne jaksaa epäillä jatkuvasti joka kirjoitusta provoksi. Jos ette sattuneet tietämään, että Suomessakin harrastetaan väkivaltaa suhteissa! Täytyy kyllä ihmetellä minkälaisissa tynnyreissä asutte jos tosissanne luulette ettei täällä ole väkivaltaa!

Vierailija
69/98 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa perheväkivallasta tapahtuu näiden omien Suomi-poikiemme toimesta. Joka päivä hakataan moni vaimo.

Vierailija
70/98 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se sinun kämpillesi tulee riehumaan? Et kai sinä kahden kuukauden panotuttavuudelle anna avaimiasi?

Vierailija
71/98 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole ollut elämäsi surkein päivä vaan erittäin tärkeä päivä sikäli, että näit että tapailemallasi miehellä on jotain "ongelmia". Sanot vain näkemiin sille. Tietysti voit antaa tilaisuuden selittää, saako tuollaisia raivareita useinkin ja käskeä hakemaan ammattiapua jostain.

Vierailija
72/98 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, mies soitti. Vastasin sille kuitenkin. Yritti saada minua luokseen ja oli kuulema pahoillaan lyömisestä. Mutta vaati samalla ettei juomista harrastettaisiin suhteessa. Hän ei kuulema tykkää jos nainen juo, edes kahta. Sanoin ihan suoraan, että minäkään tykkää jos minua lyöt. Ja myös sen, että en ole enää palaamassa suhteeseen. Kysyin miksi ei voinut sanoa asiaa suoraan kun tavattiin mutta, hänen mielestä asia menee näin paremmin perille. Lupasi kyllä olla lyömättä. Sanoin siihen ettei lupailut enää auta. Ja puhuin rikosilmoituksesta. Siihen puhelu loppui.

Tavallaan huojentunut olo mutta pelkään samalla koko ajan mitä mies keksii seuraavaksi.

Vierailija
73/98 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin tavalla ehkäpä elämäsi onnekkain päivä. Ajattelepa jos olisit ehtinyt naimisiin ja saamaan lapsia tuon hullun kanssa...

Vierailija
74/98 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulema edellisessä suhteessa oli samanlaista tappelua juomisesta, oli toiminut aivan samalla tavalla kuin nyt. Mutta nainen oli antanut anteeksi.. Ap

Vierailija
75/98 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se sinun kämpillesi tulee riehumaan? Et kai sinä kahden kuukauden panotuttavuudelle anna avaimiasi?

Tiiä mitä sekopäistä keksii vielä... Onhan noita juttuja ollut, että tullaan kirveen kans oven läpi...

Vierailija
76/98 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä sinusta!

Vierailija
77/98 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulema edellisessä suhteessa oli samanlaista tappelua juomisesta, oli toiminut aivan samalla tavalla kuin nyt. Mutta nainen oli antanut anteeksi.. Ap

Mihin mahtoi se suhde kaatua..?

Vierailija
78/98 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin mahtoi se suhde kaatua..?

Epäilen vahvasti miehen typerään käytökseen. Eihän ketään voi alkaa manipuloimaan noin! Että jos et tee näin, niin saat nyrkistä... Koko miehen ajatusmaailma on sairas.

Vierailija
79/98 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ne jaksaa epäillä jatkuvasti joka kirjoitusta provoksi. Jos ette sattuneet tietämään, että Suomessakin harrastetaan väkivaltaa suhteissa! Täytyy kyllä ihmetellä minkälaisissa tynnyreissä asutte jos tosissanne luulette ettei täällä ole väkivaltaa!

Kukaan ei varmaan epäile sitä ettäkö väkivaltaa ei tapahtuisi, mutta ei kai nyt kukaan voi noin tyhmä olla kuin ap! Vaikkakin toki tyhmyyden määräkin tuntuu olevan maailmassa ihan rajatonta... Elän siis sellaisessa tynnyrissä, jossa kukaan juuri turpaansa saanut ei ala kyselemaan aaveeltä mitä tekisi, ja puhuisi sen jälkeen puhelimessa mammansa kanssa siitä, miten siellä sentään on siideriä :D. Jotain rajaa huonolle mielikuvitellekin...

Vierailija
80/98 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit siis ruokaostoksilla ja kannoit kotiin kassikaupalla olutta ja siideriä. Mies tietysti hermostui kun paljastuit alkoholistiksi. Kaada nyt juomat viemäriin ja lupaa parantaa tapasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi