Elämäni surkein päivä!
Äsken tapahtui ihan hirveää. Nyt itkettää ihan hirmu paljon sen johdosta enkä oikein tiedä miten päin olisin tai mitä tekisin... Tapasin mieheni kaksi kuukautta, nyt ollaan oltu tiiviisti yhdessä eikä tätä ennen ole ollut mitään riitoja... Tänään sitten tapeltiin ekan kerran siitä kun olin käynyt kaupassa ja ostin meille hyvää ruokaa ja muutamat oluet/siiderit... Noo mies siinä sitten näki nämä ostokset. Se raivostu hetkessä ihan silmittömän paljon ja alkoi heittelemään ruokia pitkin seinää! Ja otti se ne juomiset käteensä ja huusi ihan saatanan lujaa "Mitä nämä on!" säikähdin miestä enkä osannut vastata muuta kuin, että ne on meille juomista. Niin samantien se löi täysillä kasvoihin! Hetken päästä pyysi kyllä anteeksi halaten ja sano " anteeksi, mutta sä et enää saa toimia noin tai muuten käy näin... " Sen jälkee äijä puki päälle ja lähti polttaa tupakkaa tyynen rauhallisesti. Mä oon vaan itkenyt ja miettiny, et mitä hittoo mä teen. Mun pakko lähtee täältä mut pelkään samalla, että mulle käy jotain! :((((
Anteeksi sekava teksti, toivottavasti mies ei koskaan käy av palstalla tai nää tätä! Auttakaa!
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos nyt vaan jäisit sinne yöksi ja puhuisitte asiat selviksi? Kyllä se mies osaa varmasti puhua. Turhaa mitää poliisia soitat. Sekoittamaan pakkaa lisää. Kannustan juttelemaan kunnolla asiat selviksi.
Jollain vissiin päässä vähän vikaa kun tälläisiä latelee pokkana? Kuka nyt haluaisi edes jäädä juttelemaan tossa tilanteessa?! Jos on kerran jo lyöty niin eipä siinä juttelut auta enään.
Olette siis tavanneet vasta kaksi kuukautta sitten!
Ja nyt jo mies lyö sinua?! Nyt ei mene hyvin, pelasta itsesi. Kai sinä edes soitit poliisille ja teit rikosilmoituksen.
Tuo on todella paha, sillä tavallisesti röyhkeimmätkin malttavat olla siivosti ja lyömättä vähintään siihen saakka, että saavat avaimen tyttöystävän asuntoon.
Millä tavalla mies itse selitti raivostumisensa? Todella omituinen käsitys 'rakastamisesta' hänellä, vaikka ei olisi edes suomalainen.
Eroa. Jos asut hänen luona muutat pois. Ja jos hän asuu luonasi pyydä apujoukkoja ja nakkaa se ulos. Ei se ole sen kummempaa.
Lukekaa ihmiset ketju ennenkuin vastaatte ihan puutaheinää. Eivät asu yhdessä, on poliisille soitettu jne.jne.jne.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt jo mies lyö sinua?! Nyt ei mene hyvin, pelasta itsesi. Kai sinä edes soitit poliisille ja teit rikosilmoituksen.
Tuo on todella paha, sillä tavallisesti röyhkeimmätkin malttavat olla siivosti ja lyömättä vähintään siihen saakka, että saavat avaimen tyttöystävän asuntoon.
Millä tavalla mies itse selitti raivostumisensa? Todella omituinen käsitys 'rakastamisesta' hänellä, vaikka ei olisi edes suomalainen.
Huomenta, en saanut tänä yönä oikein nukuttua. Mietin eilistä jatkuvasti. Olen tällä hetkellä äitini luona yötä. Kyllä me rikosilmoitus tehtiin. Poliisit kävi täällä.
Ei se muuta sanonut kuin, että en saisi toimia niin, että ostaisin meille juomista(alkoholia) tai muuten käy samalla tavalla. Ei mitään muuta. Suomalainen se on.
Onneksi pääsit lähtemään! Voimia sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi pääsit lähtemään! Voimia sinulle.
Onneksi. Tuli kyl kieltämättä sellainen fiilis ettei uskalla vähään aikaan tavata miehiä. tuokin mies oli tavatessaan ihan normaali ja mukava ensimmäisinä päivinä... Mutta eilen olikin sitten ihan toista. Olen tässä päättänyt, että selitti mies mitä hyvänsä, paluuta yhteen palaamiseen ei enään ole.Toinen juttu, enkä mä ala suhteeseen missä et voi normaalisti ostaa alkoholia kaupasta...
Mua häiritsee tässä ketjussa yks juttu.
Ihanko oikeesti ap, kun hädissäsi soitit äidillesi, muistit myös kysyä onko siideriä?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, en saanut tänä yönä oikein nukuttua. Mietin eilistä jatkuvasti. Olen tällä hetkellä äitini luona yötä. Kyllä me rikosilmoitus tehtiin. Poliisit kävi täällä.
Ei se muuta sanonut kuin, että en saisi toimia niin, että ostaisin meille juomista(alkoholia) tai muuten käy samalla tavalla. Ei mitään muuta. Suomalainen se on.
Porvoossa on niin hyvä palvelu, että tekevät kotikäyntejä rikosilmoituksen tekemistä varten.
Lähde turvakotiin tai lähde vanhemmille. Ei tartte venkuttaa "entä jos... mitä jos... mitä kun..." vittu pää kiinni!
Pakkaa tavarat. Pue päälle. Lähde...
kolme helppoo asiaa jos se sika kysyy minne menet sanot "jos teet noin käy näin".
Ps. Voimia sulle! 😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita tekstari jollekin tutulle, joka joko tulee sua lähelle odottamaan, jos sua ei kuulu eikä.näy kun ootte sopineet, soittaa poliisit.
Laitoin äidille viestiä, se tulee hakemaan mut sen luokse. Siellä on ainakin siideriä ja saan juoda siiderini aivan rauhassa. Ilman pelkoa, että mies löisi!
Meni vain maku miehiin... Sanon miehelle, että lähden käymään kotona.[/quote
Tarkoitan tätä.t.49
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee tässä ketjussa yks juttu.
Ihanko oikeesti ap, kun hädissäsi soitit äidillesi, muistit myös kysyä onko siideriä?!
Emmä siltä mitää kysynyt, vaan kerroin oman tilanteeni ja äitini siihen sitten tokaisi, että kyllä täältä yksi siideri löytyy. Ja sovittiin siinä, että lähtee nyt hakemaan minua. Ennen kuin mies tekee jotain.
Asia selvä! Eikö mies hermostunut kun puhelimessa kerroit äidillesi tapahtuneesta?
Ööööh????
"Ei se muuta sanonut kuin, että en saisi toimia niin, että ostaisin meille juomista(alkoholia) tai muuten käy samalla tavalla. Ei mitään muuta. Suomalainen se on.[/quote]" - Ap laittoi, mutta kumpi tämän sanoi poliisi vai?
Musta tuntuu manipuloinilta... en osaa kertoo tarkemmin mutta saatan olla väärässäkin... 🙉
Vierailija kirjoitti:
Asia selvä! Eikö mies hermostunut kun puhelimessa kerroit äidillesi tapahtuneesta?
Soitin siinä vaiheessa kun mies meni tupakalle lyhyen puhelun. Jouduin puhumaan aika hiljaa ettei se varmasti kuulisi mitään. Sitten tekstiviestiteltiin äidin kanssa. Vaikutti se vähän pelottavalta kun sanoin, että lähden kotiin (vaikken edes mennyt)
Vierailija kirjoitti:
Ööööh????
"Ei se muuta sanonut kuin, että en saisi toimia niin, että ostaisin meille juomista(alkoholia) tai muuten käy samalla tavalla. Ei mitään muuta. Suomalainen se on.
" - Ap laittoi, mutta kumpi tämän sanoi poliisi vai?
Mies lyönnin jälkeen.
Miks kukaan tapailee sellaista joka käy tupakalla? Ei voi ymmärtää.
Hui hemmetti miten pelottava mies!