Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suvirsihulluus

Vierailija
27.05.2026 |

Alkoi taas. Kompostivastaavat pitää laittaa tutkimaan onko jossain laulettu ja paljonko maksetaan kärsimyksestä.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rappukäytävässä laulettiin. Soitin poliisille.

Vierailija
2/68 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenin museossa on joku kajauttanut pahan viidennen säkeistön. Häly oli isketty päälle ja ovat kiinni loppupäivän. Leninin patsaaseen oli tullut railo päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri on ostanut uuden grillin, sanoi maksavansa sen Suvivirrellä.

Vierailija
4/68 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ulkomaalaiset tulisi pakottaa kuuntelemaan herran sanaa. jos ei kelpaa, niin maasta pois. rajat kiinni. suomalaisia perinteitä pyrkii murentamaan vain kommunistit ja putinin kätyrit.

Vierailija
5/68 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lapsesta saakka agnostikko, mutta kyllä Suvivirsi oli minulle merkki loman alkamisesta. Kuuluu koulujen pättäjäisiin, kyse on traditiosta. M52

Vierailija
6/68 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole opettajillakaan helppoa jos jokainen sana tai 

teko onkin väärin ja aletaan puhua korvauksista

Ihmisiltä on järki päästä kadonnut jonnekin

Inhimillisyyttä ja sydämen sivistystä tarvitaan

Vierailija
7/68 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut lapsesta saakka agnostikko, mutta kyllä Suvivirsi oli minulle merkki loman alkamisesta. Kuuluu koulujen pättäjäisiin, kyse on traditiosta. M52

Mulle se on merkki siitä että joku persu aloittelee vaalikampanjaa.

Vierailija
8/68 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikki ulkomaalaiset tulisi pakottaa kuuntelemaan herran sanaa. jos ei kelpaa, niin maasta pois. rajat kiinni. suomalaisia perinteitä pyrkii murentamaan vain kommunistit ja putinin kätyrit.

Onko myös suomessa syntyneiden pakko kuunnella? Olen uskontoja vastustava ateisti. En halua kuulla herrastasi sanaakaan.

Vierailija
9/68 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella ihmisellä on Luoja-allergia ennen kuin he pelastuvat. Ei kai tässä nyt mitään uutta ja ihmeellistä ole. Apostoli Paavalikin oli aika hurja poika ennen kuin tuli itsekin uskoon.

Vierailija
10/68 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rappukäytävässä laulettiin. Soitin poliisille.

Me kuulimme siitä. Poliisit olivat vieneet sinut huliujenhuoneelle.

Vierailija
11/68 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi heidän tulisi tuollaista roskahuuhaata kuunnella sen enempää kuin suomalaistenkaan?

Uskonnot romukoppaan, kultteja voi sitten harjoittaa vaikka kirkoissa. Tulee jokin roti tähänkin maahan.

Vierailija
12/68 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle se on merkki siitä että joku persu aloittelee vaalikampanjaa.

On se varmasti sitäkin. M52

Vierailija
13/68 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi oikean suuruinen korvaus ateisteille, saatananpalvojille ja ryhmä muut? Suvirren kuuleminen traumatisoi lapsiamme ja aikuisten on oltava hereillä. Yksi hyvä tapa olisi suvivirsirahasto, jossa varallisuutta kerättäisiin näille sorretuille ja syrjityille joka vuosi. Sijoitus olisi aina sen 1500 eu. Sen voisi nostaa esim. ensiasuntolainat ostettaessa.

Vierailija
14/68 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aargh, luin otsikon ja sain tartunnan kristinuskosta. Kuka maksaa kärsimyksestäni?

Vierailija
15/68 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ateisti ja minä olen joku muu kuin kristitty. 3 lastamme saavat osallistua jumalanpalveluksiin ja laulaa virsiä vaikka joka päivä. Suvivirsi on minun lemppari, se avaa kesän. Sallivuutta kiitos. 

Vierailija
16/68 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole laulu eikä mikään, ellei se ei ole adhan tai ommanipadmehum. Pääasia ettei se ole Suvivirsi, t. tollo ateisti

Vierailija
17/68 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko myös suomessa syntyneiden pakko kuunnella? Olen uskontoja vastustava ateisti. En halua kuulla herrastasi sanaakaan.

voit poistua sinäkin maasta. ei kukaan kaipaa tuollaisia otuksia tänne. mitä vastustamista uskonnoissa on? paitsi tietysti iislami ja jutkutus ovat väkivallan uskontoja ja sellaisten harjoittajat pois maasta.

Vierailija
18/68 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesari hienosti yritti sovitusta. Uudet sanat suvivirteen.

Vierailija
19/68 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulpat on keksitty! 

Vierailija
20/68 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin itkettää koko tapaus.

Suvivirsi, mikä ihana lopetus lukuvuodelle.

Kyseessä on suomalainen traditio, ei mikään uskontunnustus.

Ihme ukko. 
Selittää, että uskonnottomien pitää saada hienovaraisesti poistua jos virsiä veisataan, mutta mitä hienovaraista tässä nyt on pojalleen? Hirveän metakan nostanut, lapsensa saa kärsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän