Olin miehen kanssa katsomassa uutta autoa ja myyjä esitteli repsikan penkkiä "Ja tässä olisi rouvan paikka"
Mistä hän kuvitteli päättelevänsä kumpi meistä sitä autoa ajaa? Emme maininneet asiasta sanallakaan, pyysimme vaan esittelemään tietyn auton.
Kommentit (610)
No kaikille aika selkee kuka siinä kuskin paikalla on 😂
Joo niin aina. Ja autokaupassa tietenkin taas.
Pyysittekö paikalle toista myyjää? Itse olisin lopettanut kaupanteot siihen paikkaan ja pyytänyt esimiehen paikalle. Jos kaikki vaan nielee tyrmistyksensä, niin tuo sovinismin viljely vaan jatkuu.
Tätä ei olekaan hetkeen ollut palstalla. 0/5
Noissa vanhemmissa kauppiassedissä on välillä tuollaisia. Kai ette kuitenkaan sille rahojanne kiikuta.
Mulle yksi fillarikauppias katseli, että tosta rouvalle kiva mummomankeli, johon saa lastenistuimen taakse. En tietenkään ostanut pyörää. Ostin muualta hybridipyörän, jolla pääsee eteenpäin ja mihin ei muuten todellakaan tule mitään vahinkoistuinta.
Eihän sitä autoa läheskään aina ajeta ratin takaa.
'...Vihdoin mies hermostuksissaan tokaisi: ”Kuka tätä autoa oikein ajaa?”
”Siinäs kuulit Oskari!”, sanoi vaimo. ”Mies on ratissa, eikä edes tiedä kuka ajaa.”
No ajaako sitä autoa sitten enimmäkseen mies vai nainen? Mikäli mies niin ihme mäkätystä taas faktan toteamisesta, kun pariskunnissa se edelleen näyttää mies ajavan aina kun yhdessä liikutaan ja rouva istuu kiltisti pelkääjän paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä autoa läheskään aina ajeta ratin takaa.
'...Vihdoin mies hermostuksissaan tokaisi: ”Kuka tätä autoa oikein ajaa?”
”Siinäs kuulit Oskari!”, sanoi vaimo. ”Mies on ratissa, eikä edes tiedä kuka ajaa.”
😂
Kuinka usein te oikein käytte autokaupoilla?
Kai te kiititte esittelystä ja totesitte, että etsitte autoa, jossa saatte ihan itse päättää istumajärjestyksenne?
Vierailija kirjoitti:
Pyysittekö paikalle toista myyjää? Itse olisin lopettanut kaupanteot siihen paikkaan ja pyytänyt esimiehen paikalle. Jos kaikki vaan nielee tyrmistyksensä, niin tuo sovinismin viljely vaan jatkuu.
Kaikki tapahtui vain ja ainoastaan ap:n suppeassa mielikuvituksessa, mutta sielläkin hän tyytyi jököttämään kiltisti hiljaisena.
Vierailija kirjoitti:
No kaikille aika selkee kuka siinä kuskin paikalla on 😂
Mites, kun vaimolla on ajokortti ja miehellä ei? Tätäkään autokauppias ei voi etukäteen tietää.
Pitäkääs mammat silmät auki liikenteessä ja oikeen ajatuksella laskette vastaan tulevista autoista monessako nainen ajaa ja mies istuu vänkärin paikalla? Fakta vaan on, että pariskunnissa mies ajaa useammin 👍
Olisin esitellyt takakonttia, että tänne sopii sovinisti
Vierailija kirjoitti:
Pitäkääs mammat silmät auki liikenteessä ja oikeen ajatuksella laskette vastaan tulevista autoista monessako nainen ajaa ja mies istuu vänkärin paikalla? Fakta vaan on, että pariskunnissa mies ajaa useammin 👍
Aika harvoin se nainenkaan nykyisin istuu vänkärin paikalla. Useammin nainen on liikenteessä omalla autolla yksin, lasten tai jonkun muun kuin miehensä kanssa.
Mies tekee kuitenkin ostopäätöksen autosta, kun auton huollot, katsastukset, verot, vakuutukset ja muut menot maksetaan kuitenkin miehen rahoista. Nainen saa päättää auton värin.
jeppistä jee
Kärpix kirjoitti:
Mies tekee kuitenkin ostopäätöksen autosta, kun auton huollot, katsastukset, verot, vakuutukset ja muut menot maksetaan kuitenkin miehen rahoista. Nainen saa päättää auton värin.
Seuraavaksi ostat pinkin auton.
JÄTÄ SE SIKA!