Elämäni surkein päivä!
Äsken tapahtui ihan hirveää. Nyt itkettää ihan hirmu paljon sen johdosta enkä oikein tiedä miten päin olisin tai mitä tekisin... Tapasin mieheni kaksi kuukautta, nyt ollaan oltu tiiviisti yhdessä eikä tätä ennen ole ollut mitään riitoja... Tänään sitten tapeltiin ekan kerran siitä kun olin käynyt kaupassa ja ostin meille hyvää ruokaa ja muutamat oluet/siiderit... Noo mies siinä sitten näki nämä ostokset. Se raivostu hetkessä ihan silmittömän paljon ja alkoi heittelemään ruokia pitkin seinää! Ja otti se ne juomiset käteensä ja huusi ihan saatanan lujaa "Mitä nämä on!" säikähdin miestä enkä osannut vastata muuta kuin, että ne on meille juomista. Niin samantien se löi täysillä kasvoihin! Hetken päästä pyysi kyllä anteeksi halaten ja sano " anteeksi, mutta sä et enää saa toimia noin tai muuten käy näin... " Sen jälkee äijä puki päälle ja lähti polttaa tupakkaa tyynen rauhallisesti. Mä oon vaan itkenyt ja miettiny, et mitä hittoo mä teen. Mun pakko lähtee täältä mut pelkään samalla, että mulle käy jotain! :((((
Anteeksi sekava teksti, toivottavasti mies ei koskaan käy av palstalla tai nää tätä! Auttakaa!
Kommentit (98)
Onko mies käyttänyt suhteenne aikana yhtään alkoa? Veikkaam että kuivilla sinnittelevä alkkis.. tiedätkö hänen taustoista myuten mitään? Joka tapauksessa, hälytyskellojen pitäisi kilkattaanyt sen verran lujaa että lähdet taksesi katsomatta ja teet rikosilmoituksen. Heti.
Vaikka tuntuis kuinka kauheelta, koeta päästä lähtemään kotiin ja soita poliisille. Voisiko joku sun ystävä tulla sun luo yöksi? Tai voitko mennä jonkun luo? Et ole tehnyt mitään väärää, muista se:)
Tärkeää: ota kuva kasvoistasi todistusaineistoksi. Ja lekuriin todistuksen saamiseksi.
Kaikista tärkeintä: älä usko m i h i n k ä ä n , mitä mies enää sanoo. "Vahinko", "rakastan sua", "en tee enää uudelleen" jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdet heti kotiin sieltä! Onko sillä sun avain? Ovi kotona takalukkoon ja soita kaverille/perheellesi + ilmoitus poliisille heti kun voit, tuo on pahoinpitelyä.
Ei ole. Onneksi. Ollaan vasta tapailtu 2kk enkä ole uskaltanut avaimia antaa. Ok. Kotona kyllä soitankin.
Kumma juttu vaan, että mies väittää rakastavansa minua mutta suuttuu tuolla tavalla minulle jostain helkutin kalja pullosta tai siidereistä!
No hyvä, mutta nyt kotiin ja turvaan sieltä.
En tiedä, voi mies sinusta kovasti pitääkin tai rakastaa mutta noin ailahtelevalla luonteella varustetusta ihmisestä on parasta hankkiutua eroon ennen kuin käy pahemmin. Ansaitset parempaa, tasapainoisen ja lempeän miehen.
Tiedän mistä puhuu, exäni veti pelottavia raivareita ja välillä oli niin rakastava että... ei ole tervettä käytöstä.
En pysty vastaamaan enää. Mies tuli pois koneelta ja kävi makkarissa mis olen nyt. Lähti nyt takas olkkariin. Sori tää sekava teksti. Olen aivan varma että jää kiinni tästä ja saan lisää turpaan jos vastailen jatkuvasti :(( mä yritän lähteä täältä..
Erään ystäväni ex-mies oli samanlainen. Vuosia katseli miestä otti asumaankin kotiinsa kun tämä rikollinen menetti kämppänsä. Luottotietoja ei tietenkään ollut eikä töitä. Sai samanlaisia raivareita ihan mistä vaan. Ruoat lenteli tavarat lenteli ja ystäväni lenteli. Hakkasi puukolla ystäväni vessanoven rikki kun ystäväni pakeni sinne. Aiheutti tälle keskenmenon hakkasi mustaksi. Joi kaikki rahat. Oli ihan sairaalloisen mustasukkainen ja ihan kaikista. Eristi naisen ystävistään ja perheenjäsenistä. Länkytti paskaa ja aiheutti riitoja. Sanoimme kuorossa että lähde LÄHDE jätä se mies ja LÄHDE. Mutta ei EIH kun SE niiiin ihana silloin tällöin ( lue hakkamisen jälkeen aina hyvitteli ja oli mukava paripäivää ja vannoi mm. käsi Raamatulla kuinka nyt on muuttunut mies.)
Ystävälleni meni tajuntaan vasta kun puukko vatsassa vietiin ambulansilla sairaalaan. Ystävä selvisi hengissä mies sai ehdollista vankeutta ja korvauksia. Sen jälkeen ystäväni joutui muuttamaan paikkakuntaa koska tämä hullu ei jättänyt muuten rauhaan enenkuin löysi uuden hakattavan itselleen.
Ystäväni sanoo että eniten katuu sitä että uskoi miestä niin usein että lähtemisestä tuli hänelle niin vaikeaa.
Lähde siis AP nyt, kun se on vielä helppoa ja äläkä katso taaksesi.
Soita oikeasti poliisit paikalle!!
Mitäs jos nyt vaan jäisit sinne yöksi ja puhuisitte asiat selviksi? Kyllä se mies osaa varmasti puhua. Turhaa mitää poliisia soitat. Sekoittamaan pakkaa lisää. Kannustan juttelemaan kunnolla asiat selviksi.
Laita tekstari jollekin tutulle, joka joko tulee sua lähelle odottamaan, jos sua ei kuulu eikä.näy kun ootte sopineet, soittaa poliisit.
Vierailija kirjoitti:
Laita tekstari jollekin tutulle, joka joko tulee sua lähelle odottamaan, jos sua ei kuulu eikä.näy kun ootte sopineet, soittaa poliisit.
Laitoin äidille viestiä, se tulee hakemaan mut sen luokse. Siellä on ainakin siideriä ja saan juoda siiderini aivan rauhassa. Ilman pelkoa, että mies löisi!
Meni vain maku miehiin... Sanon miehelle, että lähden käymään kotona.
Lähtisin kotiin ja lopettaisin suhteen.
Juu, eikun vaihtoon!!!
Lyömisen lisäksi, toinen ei näy edes tajuavan mikä meni vikaan, ja vierittää sun niskoille syyn.
Jos tohon jäät, niin parempi sun on sitten tottua siihen nyrkin maistamiseen, mutta neuvoisin kyllä sua pitämään sen verran huolta itsestäsi, että pistä ukko kävelemään mutkiaan!
Lähdet kotiisi ja teet rikosilmoituksen. Suomessa on ihan liikaan naisia, joille kelpaa "se oli tosi pahoillaan ja halasi ja pyysi anteeksi". Jos oikeasti haluatte lopettaa väkivallan, tehkää rikosilmoitus aina.
T. eräs, jonka läheinen ystävä kulkee väkivaltaisesta parisuhteesta toiseen, koska "ei halua pilata sen elämää rikosilmoituksella, ja se kuitenkin näyttää olevan oikeasti pahoillaan"... ja sitten tämä sama mies taas hakkaa seuraavan naisensa.
Pistähän vielä viestiä että olet päässyt turvallisesti pois!!!!
Kannustan sua tekemään rikosilmoituksen, niinkuin moni muukin täällä!
Koita jaksaa, ja älä ihan oikeasti edes harkitse palaamista!! Väkivaltaisella ihmisellä on taipumus toistaa tekonsa kerta toisensa jälkeen, ja "syitähän" väkivaltainen ihminen repii vaikka ladon ovesta.
Vierailija kirjoitti:
Pistähän vielä viestiä että olet päässyt turvallisesti pois!!!!
Kannustan sua tekemään rikosilmoituksen, niinkuin moni muukin täällä!
Koita jaksaa, ja älä ihan oikeasti edes harkitse palaamista!! Väkivaltaisella ihmisellä on taipumus toistaa tekonsa kerta toisensa jälkeen, ja "syitähän" väkivaltainen ihminen repii vaikka ladon ovesta.
Äidin autossa istun. Huoh. Ei tarvitse pelätä enää. Äitini oli soittanut poliisit käymää äidin luona. Kerron kaiken mitä tapahtui. Kai se rikosilmoitus siinäkin tehdään?
Hyvä! Etkä todellakaan ikinä mene takaisin hänen kanssa yhteen!
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos nyt vaan jäisit sinne yöksi ja puhuisitte asiat selviksi? Kyllä se mies osaa varmasti puhua. Turhaa mitää poliisia soitat. Sekoittamaan pakkaa lisää. Kannustan juttelemaan kunnolla asiat selviksi.
Ei missään nimessä! Tuossa ei ole mitään puhuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Etkä todellakaan ikinä mene takaisin hänen kanssa yhteen!
En mene. En enää ikinä. Sen verran pelotti. Että ei tee mieli mennä takaisin sen äijän luokse!
Ihana kuulla että olet turvassa!!! Kyllä ne poliisit neuvoo miten se rikosilmoitus tehdään. Veikkaan että kuvaavat vammasi, kirjaavat kertomuksesi, käyt lääkärissä hakemassa lääkärintodistuksen ja sitten teet rikosilmoituksen. Voin toki olla väärässä... (korjatkaa joku viisaampi) Tässä vaiheessa älä mieti mitään muuta kun sitä rikosilmoituksen tekemistä, ettei vaan ala epäilyksen siemen itää suhteen jatkamisesta!!!
Kaikkea hyvää sinulle, voi hyvin, pidä huolta itsestäsi, ja jos se ihmisjäte ottaa yhteyttä, niin uhkaa lähetymiskiellolla. Tollasista eroon! Ansaitset paljon paljon paljon parempaa kohtelua!
Vierailija kirjoitti:
Ihana kuulla että olet turvassa!!! Kyllä ne poliisit neuvoo miten se rikosilmoitus tehdään. Veikkaan että kuvaavat vammasi, kirjaavat kertomuksesi, käyt lääkärissä hakemassa lääkärintodistuksen ja sitten teet rikosilmoituksen. Voin toki olla väärässä... (korjatkaa joku viisaampi) Tässä vaiheessa älä mieti mitään muuta kun sitä rikosilmoituksen tekemistä, ettei vaan ala epäilyksen siemen itää suhteen jatkamisesta!!!
Kaikkea hyvää sinulle, voi hyvin, pidä huolta itsestäsi, ja jos se ihmisjäte ottaa yhteyttä, niin uhkaa lähetymiskiellolla. Tollasista eroon! Ansaitset paljon paljon paljon parempaa kohtelua!
En enää ikinä palaa sen äijän luokse. Ok. Kyllä tää elämä tästä vielä paremmaksi muuttuu. Vähän aikaa menee kun pystyn miehiin luottaa täysin...
Oikeasti mä näen punaista aina, kun nainen empii tällaisessa tilanteessa. Mitä ihmeteltävää tuossa vielä on? Sinua kohtaan tehtiin rikos. Rangaistava rikos.
Jätät sen, teet rikosilmoituksen ja levität koko maailmalle millainen mies on kyseessä.
Se menettää kaikki kaverinsa.
Et varmasti ole ensimmäinen nainen, jota hän on lyönyt. Ota yhteyttä exään.