Elämäni surkein päivä!
Äsken tapahtui ihan hirveää. Nyt itkettää ihan hirmu paljon sen johdosta enkä oikein tiedä miten päin olisin tai mitä tekisin... Tapasin mieheni kaksi kuukautta, nyt ollaan oltu tiiviisti yhdessä eikä tätä ennen ole ollut mitään riitoja... Tänään sitten tapeltiin ekan kerran siitä kun olin käynyt kaupassa ja ostin meille hyvää ruokaa ja muutamat oluet/siiderit... Noo mies siinä sitten näki nämä ostokset. Se raivostu hetkessä ihan silmittömän paljon ja alkoi heittelemään ruokia pitkin seinää! Ja otti se ne juomiset käteensä ja huusi ihan saatanan lujaa "Mitä nämä on!" säikähdin miestä enkä osannut vastata muuta kuin, että ne on meille juomista. Niin samantien se löi täysillä kasvoihin! Hetken päästä pyysi kyllä anteeksi halaten ja sano " anteeksi, mutta sä et enää saa toimia noin tai muuten käy näin... " Sen jälkee äijä puki päälle ja lähti polttaa tupakkaa tyynen rauhallisesti. Mä oon vaan itkenyt ja miettiny, et mitä hittoo mä teen. Mun pakko lähtee täältä mut pelkään samalla, että mulle käy jotain! :((((
Anteeksi sekava teksti, toivottavasti mies ei koskaan käy av palstalla tai nää tätä! Auttakaa!
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ne jaksaa epäillä jatkuvasti joka kirjoitusta provoksi. Jos ette sattuneet tietämään, että Suomessakin harrastetaan väkivaltaa suhteissa! Täytyy kyllä ihmetellä minkälaisissa tynnyreissä asutte jos tosissanne luulette ettei täällä ole väkivaltaa!
Kukaan ei varmaan epäile sitä ettäkö väkivaltaa ei tapahtuisi, mutta ei kai nyt kukaan voi noin tyhmä olla kuin ap! Vaikkakin toki tyhmyyden määräkin tuntuu olevan maailmassa ihan rajatonta... Elän siis sellaisessa tynnyrissä, jossa kukaan juuri turpaansa saanut ei ala kyselemaan aaveeltä mitä tekisi, ja puhuisi sen jälkeen puhelimessa mammansa kanssa siitä, miten siellä sentään on siideriä :D. Jotain rajaa huonolle mielikuvitellekin...
Mä en yhtään ihmettele että käyttäytyy hölmöstu ja kiinnittää huomuota pikkujuttuihin tuossa tilanteessa. Esimerkiksi kun isoveljeni törmäsi mopolla.rekkaan ja luu törrötti säärestä, sen ekat sanat mutsille oli "vittu, mun uudet farkut meni rikki". Ole edelluspäivänä ostanut uudet Dieselit.
Se on vissiin jiku psyyken suojausjuttu kun ei heti pysty sisäistämään mitä on tapahtunut.ja miten vakavaa se vou olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ne jaksaa epäillä jatkuvasti joka kirjoitusta provoksi. Jos ette sattuneet tietämään, että Suomessakin harrastetaan väkivaltaa suhteissa! Täytyy kyllä ihmetellä minkälaisissa tynnyreissä asutte jos tosissanne luulette ettei täällä ole väkivaltaa!
Kukaan ei varmaan epäile sitä ettäkö väkivaltaa ei tapahtuisi, mutta ei kai nyt kukaan voi noin tyhmä olla kuin ap! Vaikkakin toki tyhmyyden määräkin tuntuu olevan maailmassa ihan rajatonta... Elän siis sellaisessa tynnyrissä, jossa kukaan juuri turpaansa saanut ei ala kyselemaan aaveeltä mitä tekisi, ja puhuisi sen jälkeen puhelimessa mammansa kanssa siitä, miten siellä sentään on siideriä :D. Jotain rajaa huonolle mielikuvitellekin...
Mä en yhtään ihmettele että käyttäytyy hölmöstu ja kiinnittää huomuota pikkujuttuihin tuossa tilanteessa. Esimerkiksi kun isoveljeni törmäsi mopolla.rekkaan ja luu törrötti säärestä, sen ekat sanat mutsille oli "vittu, mun uudet farkut meni rikki". Ole edelluspäivänä ostanut uudet Dieselit.
Se on vissiin jiku psyyken suojausjuttu kun ei heti pysty sisäistämään mitä on tapahtunut.ja miten vakavaa se vou olla.
Tämä on muuten ihan totta. Shokissa huomio keskittyy pieniin, triviaaleihin yksityiskohtiin. Varmaan siksi että mieli suojelee itseään siltä asialta mikä on järkytyksen aiheuttanut.
Minäkin veikkaan, että ap oli sokissa.
Ja syystäkin !
Ehkä siiderikommentti oli sellasta kuivaa, sarkastista läppää sitä kohtaan, että mies on niin raivohullu ettei edes yhtä siideriä voi juoda ilman että nyrkki viuhuu - niin sen ainakin itse ymmärsin? "Menen sitten äidille, siellä saa ainakin juoda sen siiderin rauhassa ilman että heti käydään päälle, heh heh..."
Hui kamalaa. Kyllä varmaan itsekin pelästyisi. Vaikka olenkin itse tällainen puoli-absolutisti niin en kyllä ikinä tekisi noin sillä toiset saa juoda mitä tykkää ja noin pieni määrä vielä. Pelottaa ihan mitä jos itsellekin käy joskus noin. Jos minua lyötäisiin taitaisin taas pudota siihen kuoppaan josta olen nyt vasta päässyt taas ylös. Sinulle tosi paljon rohkeutta sinne, sillä jos mies lyö on tilanne sitten melkein mikä tahansa niin hän ei enää ansaitse naista vierelleen. Olkoot yksin sitten ja miettiköön ääliö tekojaan.
Sitä vaan näin komeana, fiksuna ja muutenkin mukavana sinkkumiehenä aina ihmettelee että mistä vitusta te naiset aina niitä miehiänne oikein löydättekin.
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä ole kyse, tottakai kaikki tietää. Mutta ap:n tarina alkaa horjua. Esim. jos mun tytärtä ois just lyöty, en varmasti miettisi onko mulla siideriä sille tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Sitä vaan näin komeana, fiksuna ja muutenkin mukavana sinkkumiehenä aina ihmettelee että mistä vitusta te naiset aina niitä miehiänne oikein löydättekin.
No kun sinunkaltaisesi kunnon miehet on yleensä varattuja, homoja, tai eivät tapaile kuin missejä ja malleja.
Mieti millaista yhteiselo tulee olemaan, jou.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun sinunkaltaisesi kunnon miehet on yleensä varattuja, homoja, tai eivät tapaile kuin missejä ja malleja.
Tässähän se pieni ongelma onkin, kun kelpaa vain komistukset.
Sitten vollotetaan AV:lla että mies on täys paska vaikka on komea, mitä on?
Vierailija kirjoitti:
Sanot sille että "anteeksi kulta, mä haen sulle kaupasta jotain hyvää, mitä ottaisit?". Matkalta soitat poliisille etkä katso taaksesi.
Jos provoilet, toivon sinulle ikuista aknea.
"Jos provoilet...."
lol :))
Kiitos päivän ensimmäisestä hekotuksesta. :)
Jos on totta tämäkään tarina, niin teoriani on, että mies on alkoholisti, eikä kestä sitäkään, että muut juovat alkoholia. Voi olla antabuksellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän se pieni ongelma onkin, kun kelpaa vain komistukset.
Sitten vollotetaan AV:lla että mies on täys paska vaikka on komea, mitä on?
Ei kun niin päin, että ne kunnon miehille ei kelpaa kuin mallit/missit, jos edes ovat heteroita.
Sinunko mielestä 2 molemmille on kassi tolkulla alkoholia?