ALKOI EILEN MENKAT JA SAATAN KUOLLA
Koska vuodan kuiviin... Vatsa on turvonnu ja iha järkyttävät kivut. Kuvitelkaa et viel viikko sit toivoin et menkat alkaa.. Oon käyny tänää 5 kertaa suihkussa, koska se helpottaa kipuihin vähän. Mikään muu ei.. Ja hyi että ällöttää tää veren määrä. Luulin et sitä tulis pari tippaa jotain 4 kertaa päivässä, muTTA TÄTÄ TULEE VITTU KOKO AJA äääääääää hirvee menkkaangsti mut ärsyttää vaan niin paljon auttakaaaaaaaaaaaaaaa sattuuu
Kommentit (13)
Oletko 13 v., kun menkat noin yllätti?
Kerkeän aina unohtaa miten paljon menkkakivut oikeesti sattuu ja yllätyn aina kun kuukautiset alkaa.
Ainakin ensimmäinen päivä menee aina sängyssä/sohvalla tuskanhiessä pyörien, sen jälkeen onneksi helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko 13 v., kun menkat noin yllätti?
16
Vierailija kirjoitti:
Kerkeän aina unohtaa miten paljon menkkakivut oikeesti sattuu ja yllätyn aina kun kuukautiset alkaa.
Ainakin ensimmäinen päivä menee aina sängyssä/sohvalla tuskanhiessä pyörien, sen jälkeen onneksi helpottaa.
Toivottavasti xd en kestä enää yhtää
Kannattaisi mennä gynekologille noin pahojen oireiden takia.
Ota Buranaa 600g, 3krt päivä. Lääkärissä ois hyvä käydä selvittelemässä onko vuoto normaali.
Kyllä sä selviit! Mulla on ollut ne jo 23 vuotta enkä ole vieläkään kuollut! Ihan hengissä olen. Siteitä vaan pimpuliin ja särkylääkettä suuhun!
Pahat kuukautiskivut EI OLE NORMAALEJA. Inhottaa kun sitä toitotetaan että särkylääkettä ja lämmintä vesipulloa, kun taustalla on todennäköisesti jokin täysin hoidettavissa oleva gynekologinen sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Pahat kuukautiskivut EI OLE NORMAALEJA. Inhottaa kun sitä toitotetaan että särkylääkettä ja lämmintä vesipulloa, kun taustalla on todennäköisesti jokin täysin hoidettavissa oleva gynekologinen sairaus.
Niin, vielä kun lääkäritkin suhtautuis kuukautiskipuihin vakavasti. Mä hyppäsin lääkärissä kaksi vuotta ennenkuin sain apua, sitä ennen sain vain buranareseptejä. Lopulta sain lähetteen polille ja siellä hommaan viimein suhtauduttiin vakavasti ja sain kipuihin muutakin kuin buranaa, joka ei edes auttanut ja joka aiheutti vatsaongelman.
Demi.fi taas rantautunut tänne? Ihan otsikosta jo tuli mieleen..
Ota kaksi buranaa! Itsellä yksi ei tee mitään, mutta kaksi vie kaikki kivut pois.
Vierailija kirjoitti:
Joo, lääkäriin sitten myöhemmin. Mutta nyt tähän hätään ei varmaan muita apuja ole kuin särkylääke ja hengittämiseen keskittyminen.
I feel u gurl! Ota låmmin pyyhe vatsalle se auttaa mulla.