Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi mielestäsi pituus tekee miehen?

Vierailija
26.12.2015 |

Eikö miehekkyys tule lähinnä hyvästä karvankasvusta, vahvasta leuasta, fyysisestä vahvuudesta ja jäntevyydestä?
Miten pituus on mielestänne niin miehekästä? Usein pitkät miehet ovat paljon hentorakenteisempia kuin lyhyet.

Minusta lyhyet miehet ovat seksikkäitä, usein paljon miehekkäämpiä kasvoiltaankin kuin pitkät. Heillä on usein myös paksummat ja vahvemmat raajat luonnostaan kuin pitkillä.

N28

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä515 kirjoitti:

Kai se on, että tuon pitkän jääkiekkoilijan kainaloon on hyvä käpertyä.

 

Eikö lyhyt, mutta isoleukainen kehonrakentaja olisi mukavampi?

 

Vierailija
22/23 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pituus tee miestä, miehekäs voi olla muutenkin. Mutta itse kiinnostun pitkistä miehistä, jos seurustelukumppania haen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole pituus vaan se miten itsensä kantaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän