Nainen, miksi mielestäsi pituus tekee miehen?
Eikö miehekkyys tule lähinnä hyvästä karvankasvusta, vahvasta leuasta, fyysisestä vahvuudesta ja jäntevyydestä?
Miten pituus on mielestänne niin miehekästä? Usein pitkät miehet ovat paljon hentorakenteisempia kuin lyhyet.
Minusta lyhyet miehet ovat seksikkäitä, usein paljon miehekkäämpiä kasvoiltaankin kuin pitkät. Heillä on usein myös paksummat ja vahvemmat raajat luonnostaan kuin pitkillä.
N28
Kommentit (23)
No käyhän tämänkin palstan mammat kuumana mm. Kari Ketoseen, Joonas Nordmaniin ja Peter Franzeniin (ainakin joskus muinoin kävivät). Eikä näitä miehiä ole pituudella pilattu.
Ei tee ainakaan minun mielestäni. Jonkun mielestä ehkä tekee, mutta onhan sitä miehilläkin monenlaisia naismakuja. Komeimmat ja naisten keskuudessa suosituimmat tuntemani miehet ovat itse asiassa lyhyehköjä tai korkeintaan keskipituisia.
Eikö useimmat heterot tunne vetoa mahdollisimman erilaiseen? Mahdollisimman pitkä mies on erilainen kuin useimmat naiset. Tosin tällä logiikalla tosi pitkän naisen pitäisi kiinnostua tosi lyhyestä, mut...
Vierailija kirjoitti:
No käyhän tämänkin palstan mammat kuumana mm. Kari Ketoseen, Joonas Nordmaniin ja Peter Franzeniin (ainakin joskus muinoin kävivät). Eikä näitä miehiä ole pituudella pilattu.
Pitää erottaa naisten kaukoihastukset ja toiminta irl. Naiset tuntuvat vielä aikuisinakin ihastuvan tavoittamattomiin miehiin, kuten näyttelijät ja muusikot. Näyttelijät esitetään leffoissakin pidempinä. Ei ne koskaan screenillä näytä hukkapätkiltä, vaikka oikeasti olisivatkin.
Mä tykkään pitkistä ja kauniista miehistä. Suuret silmät, siro nenä ja siloposket on mun makuun. Ja kropan täytyis olla hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No käyhän tämänkin palstan mammat kuumana mm. Kari Ketoseen, Joonas Nordmaniin ja Peter Franzeniin (ainakin joskus muinoin kävivät). Eikä näitä miehiä ole pituudella pilattu.
Pitää erottaa naisten kaukoihastukset ja toiminta irl. Naiset tuntuvat vielä aikuisinakin ihastuvan tavoittamattomiin miehiin, kuten näyttelijät ja muusikot. Näyttelijät esitetään leffoissakin pidempinä. Ei ne koskaan screenillä näytä hukkapätkiltä, vaikka oikeasti olisivatkin.
Kukaan tuntemani nainen ei ole aikuisena ihastunut mihinkään muusikkoon tai näyttelijään. Mietin tässä vain että minkä verran oikeasti olet naisten kanssa tekemisissä??
Eipä sillä miehen pituudella ole yhtään mitään tekemistä miehekkyyden tai sen puoleen viehättävyydenkään kanssa. Kaikki on erilaisia ja kaikilla on erilaiset mieltymykset ja itse en tosiaan määrittele miestä pituuden kanssa sitten yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No käyhän tämänkin palstan mammat kuumana mm. Kari Ketoseen, Joonas Nordmaniin ja Peter Franzeniin (ainakin joskus muinoin kävivät). Eikä näitä miehiä ole pituudella pilattu.
Pitää erottaa naisten kaukoihastukset ja toiminta irl. Naiset tuntuvat vielä aikuisinakin ihastuvan tavoittamattomiin miehiin, kuten näyttelijät ja muusikot. Näyttelijät esitetään leffoissakin pidempinä. Ei ne koskaan screenillä näytä hukkapätkiltä, vaikka oikeasti olisivatkin.
Kukaan tuntemani nainen ei ole aikuisena ihastunut mihinkään muusikkoon tai näyttelijään. Mietin tässä vain että minkä verran oikeasti olet naisten kanssa tekemisissä??
Vähän väliä niitä ketjuja ko. aiheesta täälläkin on.
Aika harvalla miehellä on vahvaa leukaa tai hyvää karvankasvua...
Lyhyt pitää olla. Myös iso maha ja pieni muna on plussaa.
N24
Kaikkein enitenhän miehen tekee paksu lompakko ja iso pankkitili.
Leukaperistä tulee aina mieleen Ridge Forrester ja Cheek, eivät ole kumpikaan minun makuuni.
Hentorakenteisempia?
Kaikki on suhteellista. Hyvin harvan naisen ihanne on mikään Bullin kokoinen jäpikkä.
Jos laitat yksinään jäntevältä ja sportilta näyttävän miehen seisomaan 20 cm pidemmän jäntevän ja sportin miehen taakse, ei siitä näy mitään.
Pidempi erottuu joukosta. Jättää muut varjoonsa. Siksi naisten huomio kiinnittyy häneen.
Itse asiassa se miehekkyys tulee vähän muustakin kuin ulkoisista seikoista... :D
Kyllä minäkin varmaan ottaisin pidemmän miehen jos olisin nainen.
Ne näyttää jotenkin uljaammilta. On erittäin dominantti näky jos jossain on hyväkuntoinen, suoraryhtinen, hyvin pukeutunut pitkä mies sellaisella rauhallisen itsevarmalla olemuksella. En väitä, että näitä ihan kauheasti olisi, mutta pistää kyllä miehenkin silmään kun silloin tällöin jossain bongaa.
Pitkät ja sellaiset jäntevän hoikat (ei sellaiset kukkakepit kuitenkaan) miehet kiinnittää mun huomion ensimmäisinä. Loppujen lopuksi mun kohdalla kuitenkin se luonne sekä muut tärkeämmät ominaisuudet ratkaisee ja jos sillä 160-senttisellä miekkosella on kaikki muut kohdallaa, nii en mä kultakimpaletta nakkaa menemään muutamien senttien vuoksi :D
Ei tee. Ei myöskään tarvitse olla hyvä karvankasvu tai vahva leuka :D
Kai se on, että tuon pitkän jääkiekkoilijan kainaloon on hyvä käpertyä.
En tiedä. Varmaan se kun pitkät miehet kuulemma menestyvät paremmin kuin lyhyet esim. työelämässä.
Mutta en ole tätä tietoisesti miettinyt, joten kai se aika alkukantaista on :D