Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muiden mielestä naiset usein paljon persoonallisempia kuin miehet

Vierailija
26.12.2015 |

Kun katsoo kaveripiirin puolisoita niin niitä miehiä lähinnä erottaa toisistaan se että kuka tykkää lätkästä ja kuka fudiksesta, tai kuka opiskeli Stadissa ja kuka Turussa. Muuten tuntuu usein että ne voisi vaihtaa vaikka keskenään eikä kukaan kai huomaisi mitään. Puheenaiheet säilyisi samanlaisena, ulkonäkö säilyisi samanlaisena, kaikki fiilis olisi samanlaista.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa vetää johtopäätöksiä lähinnä pukeutumisen perusteella. Ei ole tutustunut oikeasti kovinkaan moneen mieheen. Kyllä miehiltä vaaditaan enemmän muuntautumiskykyä, riskien ottoa ja persoonan esiin tuomista tässä yhteiskunnassa. Naiset nimenomaan pärjäävät todella hyvin olemalla tavallisia ja sellaisia he usein ovatkin, eikä siinä kyllä mitään pahaakaan ole. 

Vierailija
62/82 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti julkisessa elämässä naiset ovat yksilöitä ja miehet massaa. Mutta taas yksityisesti miehet ovat paljon keskenään erottautuvampia kuin naiset.

Mä en tajua että miten tää naisten suurempi yksilöllisyys julkisessa elämässä näkyy?

Jotkut naiset ovat värjänneet tukkansa porkkananväriseksi.

Onpa persoonallista ja kertoo todeeeeeeeeeeeeella paljon persoonasta. Vai vain mainonnan uhri ja huomionhakuisuutta? Värjätty tukka ei kerro varsinaisesta persoonallisuudesta vielä yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten mielestä persoonallisuus on siis ulkonäkö?  : )

Voihan sitä laittaa vaikka maatiais-sialle kouvolatukkaperuukin päähän ja pukea sen solmuvärjättyihin vaatteisiin, merkkilaukkuun, korkokenkiin ja meikata sen kilolla pakkelia, mutta muuttuuko sen sian persoona näillä kommervenkeillä? Eipä taida muuttua. Ja sitten sanotaan että naiset eivät ole pinnallisia?

Vierailija
64/82 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
65/82 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
66/82 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
67/82 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
68/82 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Vierailija
69/82 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
70/82 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti julkisessa elämässä naiset ovat yksilöitä ja miehet massaa. Mutta taas yksityisesti miehet ovat paljon keskenään erottautuvampia kuin naiset.

Mä en tajua että miten tää naisten suurempi yksilöllisyys julkisessa elämässä näkyy?

Jotkut naiset ovat värjänneet tukkansa porkkananväriseksi.

Onpa persoonallista ja kertoo todeeeeeeeeeeeeella paljon persoonasta. Vai vain mainonnan uhri ja huomionhakuisuutta? Värjätty tukka ei kerro varsinaisesta persoonallisuudesta vielä yhtään mitään.

Niin, minun kokemukseni mukaan ne hiiritukkaiset seinäänsulautujat ovat kaikkein kiinnostavimpia pfft tyrsk ;)

Vierailija
71/82 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo... on tosiaan...

Vierailija
72/82 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Naiset ovat samasta muotista kaikki, niin pukeutumisen kuin ajatusmaailman suhteen: kumpaakin leimaa vahva konformismi.

Miesmakukin naisilla on melkein kaikilla sama: miehen pitää olla rikas, pitkä, tumma, isomunainen, jännä ja rikollisuudesta & ulkomaalaisuudesta plussaa.

Miehet ovat oikeasti yksilöllisempiä persoonia lähes kaikilla elämänalueilla.

Tämä oli miehen vai naisen näkemys tähän asiaan? :(

Vierailija
73/82 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset todellakin ovat persoonallisempia. On miesmäisiä, urheilullisia, hevoshulluja, perinteisiä pullantuoksuisia kotiäitejä, hippejä, missejä, malleja, taviksia, hevareita...mitä näitä nyt on. On myös sellaisia käytännöllisiä naisia, jotka eivät ole sellaisia "hienostelijoita" miten stereotypisesti odotetaan kauniimman sukupuolen käyttäytyvän. Tällaiset käytännön naiset osaavat olla supernaisellisia tilanteen niin vaatiessa. Ja riippuen persoonasta, mielipuheenaiheet voivat vaihdella. Osa tykkää puhua leipomisesta, kun toinen puhuu poliitikasta.

Erilaisempia persoonia miehistä löytyy, kun ikää on enemmän, esim. +35-vuotiaat miehet. Nuoremmat miehet tuntuvat kaikki olevan samasta puusta veistettyjä; kaikki ovat kiinni pelikonsoleissa ja tuijottavat Netflixiä.

Vierailija
74/82 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Jos pelkkää ulkonäköä ajatellaan, tunnen muotia harrastavia naisia, jolloin vaatteet ovat persoonallisia ja iso osa itse tehtyjä, puunhalaajia, jotka eivät meikkaa, androgyynejä, pari japani-harrastajaa, joilla on hyvinkin erilaisia vaatteita arjessakin käytössä jne. Miehillä farkut ja huppari tai tavallinen paita. Kirjaimellisesti kaikilla.

Jo se, että sun mielestä persoonallisuus on yhtä kuin ulkonäkö, kertoo sun omasta persoonallisuudestasi paljon.

Ei ole kyllä mikään ihme, että kukaan ei halua paljastaa sulle todellista persoonaansa.

Vierailija
75/82 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon yrittänyt tutustua niihin ja aina luulen että ehkä musta nyt pidetään, mutta heti kun on jotain illanviettoja/tapahtumia, saan tietää niistä vasta sitten kun näen kuvia facesta, kun kaikki muut ovat juhlimassa ja mua ei ole missään vaiheessa kutsuttu :(

Olenkin päättänyt, että turha edes yrittää. Ei sitä jaksa ikuisuuksiin saada uusia ystäviä, kun kaikki yritys on turhaa. Mieluummin hengaan mun omien omituisten kavereiden kanssa, joiden seurassa saan olla juuri sellainen kuin haluan ilman että kukaan tuomitsee.

Juu, aika assburgerilta kuulostaa..

Vierailija
76/82 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mites se naisten yksilöllisyys sitten ilmenee? 

niin?

Vierailija
77/82 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kävin koulua 80-90-luvulla, jokainen miesope oli persoona ja jokainen naisope hukkui massaan. Toki tämän voi tulkita positiiviseksi kummalle vaan. Naiset olivat ammattimaisempia eivätkä sotkeneet persoonaansa opetukseen.

Vierailija
78/82 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
79/82 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei.

Vierailija
80/82 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että tässä on kyse samasta ilmiöstä kuin se, että kaikki kiinalaiset näyttävät samalta jos et tunne yhtään henkilökohtaisesti. Kun tutustuu muutamaan läheisempi, alkaa nähdä eroja loppu masassakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän